Aihe

Kimalaishyrrän paikka

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On todella outoa, että turkulaiset nyt eivät järin hyrrää tämän hunajan äärellä.

(hihitystä)

• Anonyymi

Niin

Saattaa olla että täällä ei budjaa yhtään turkulaista.

Perusmatikkaa.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Saattaa olla että täällä ei budjaa yhtään turkulaista.

Perusmatikkaa.

(naurua)

Jos minun tekemisistäni kirjoiteltaisiin lehteen, niin se varmaan esiintyisi ilmiaussaan Strömson Sanomina.

(käkätystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minun tekemisistäni kirjoiteltaisiin lehteen, niin se varmaan esiintyisi ilmiaussaan Strömson Sanomina.

(käkätystä)

No

Vittuilut sikseen. On erinomaista se että maailmassa on ääniä; ilman ääniä maailma olisi mykkä.

(naurua)

• Anonyymi

Aijaha! Onk turkkulaisse taas vai hiljaa ja? Et toi noi simmottis. Eik tää olek turkkulaise ilt tämä? Turus meil o kaik hyvi!

• Anonyymi

Jeti vene o pinnas mut hermo ei!

• Anonyymi

Huome mää tulenk tunturist alas ku hyrrä! Viäl sä ihmettelisi sitä! Turkkulaisse on ny huipul! Mitä sää sanosi, tuuleek tääl vai mikä ny o?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mulla on kieltämättä hyvä ote Turkuun _ olen kuitenkin valehdellut palstatotuudelle multimijoonalla_joten olen jäävi sanomaan mitään.

Turussa on puolensa, mutta on kummallista että en näe tai koe niitä puolia täällä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kieltämättä hyvä ote Turkuun _ olen kuitenkin valehdellut palstatotuudelle multimijoonalla_joten olen jäävi sanomaan mitään.

Turussa on puolensa, mutta on kummallista että en näe tai koe niitä puolia täällä.

(hihitystä)

Turkkulaissuus o hyvä josku pittä pienest niinko piilos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turkkulaissuus o hyvä josku pittä pienest niinko piilos.

Takki niinko auki ja suupielt kii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takki niinko auki ja suupielt kii!

Meitil o kaik, linna ja koko maailma ääres! Ja sinap. Se meil o. Turauttasiko mää sullek?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(hihitystä)

Olek sää täsä kans? Kummal puolel sää ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olek sää täsä kans? Kummal puolel sää ole?

Mää se olek kummallisi risteytys. Melki laiton mää ole. Mut Turkku, se pysysi sit kummiski ain.

• Anonyymi

Turkku o Roomaki suurempi.

• Anonyymi

Mjoo

Vaikka tätä turkulaisten kommentointia on pilvin pimein niin yhä olen olen sitä mieltä että turkulaisuuden ydin on turkulaisilta kadonnut.

Mutta minne?

(naurua)

• Anonyymi

Mihink tääl ny mikkä karonnu olis? Olek sää iha valla sekasi siäl? Takapihal mää ole. Kattosi ny kerrank tarkemmi. Mää huitosi tääl, anna ny mää tule sisäl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25177
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14241
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11766
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      111
      8762
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      549
      6028