Kerro tähän jotakin josta ollaan kahdestaan juteltu. (:
Rohkea mies
22
922
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä kuinka tiukka olet ja kuinka iso mulla on, oliko tarpeeksi rohkeaa?
- Anonyymi
Toi on tosi hyvä idea!!!
Mutta!
Koska minä en hiukan vanhempana ja paljon sua...vähemmän edustavan näköisenä meinaa kehdata itsellenikään tunnustaa kuvittelevani sinun etsivän minua, niin tahtoisin ihan vähän työntöapua jonkun pikkuvinkin muodossa.
Olen tullut tänne vain toisinaan keventämään tuntoani parkaisemalla ikäväni kirkaisun, mutta joskus jonkun kohtalontoverin tutulta kuulostava kirjoitus herätti ”mitä jos”-ajatuksen.
Me olemme kyllä jutelleet kaikenlaisista aiheista, ja viestitelleet myös...
Ehkä jotain leikkikaluista? - Anonyymi
Eläimistä, ja sinusta tuntuu nousevan esiin minua vaikuttavia piirteitä joka kerralla, kun nähdään.
Näkisimmepä taas pian.- Anonyymi
Aiheena korkealle kiivenneen kissan uskalluksenpuute tulla korkeuksissa alas. Keskustelu käyty noin 1,5-3 vuotta sitten.
Sivusta tämä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheena korkealle kiivenneen kissan uskalluksenpuute tulla korkeuksissa alas. Keskustelu käyty noin 1,5-3 vuotta sitten.
Sivusta tämäOlet kyllä edelleen kissojen kissa 😽
Ollaan toki juteltu myös leikkikalustasi, minkä kanssa perheessäsi kävi väärinkäsitys 🤣 Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä edelleen kissojen kissa 😽
Ollaan toki juteltu myös leikkikalustasi, minkä kanssa perheessäsi kävi väärinkäsitys 🤣Leikkikalusta en kyllä muista puhuneeni mitään, mutta mulla muisti pätkii välillä ja kunnolla, joten voi olla mahdollistakin. 🤔
On todennäköistä että olen väärä mirri, koska emme Hänen kanssa ole samassa työpaikassa, mutta hänen töissä ollaan nähty. Toisaalta U never know....
Sivusta tämä, joka vaihtoi rekattuun nikkiin.
- Anonyymi
Oisko pari viikkoa.
- Anonyymi
Me too.
- Anonyymi
kerroit missä kaikkialla olet huorannut ja kuinka et ole saanut penniäkään.😭
- Anonyymi
Markka-ajan muistelmia 1900-luvulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markka-ajan muistelmia 1900-luvulta?
Ehkäpä? Tai sitten ei...?😏
- Anonyymi
Vuosia sitten kerroin rakastuneeni häneen, mutta olen täällä vieläkin.
- Anonyymi
Kuusi toistakin on, kuunnellessa ruuskan seitsemää miestä rohkeaa. Elämä on.
- Anonyymi
Hiihtokeleistä
- Anonyymi
Aika yleinen aihe tämä
- Anonyymi
Lara Croftista ja vanhoista Tomb Raider peleistä.
- Anonyymi
Olemme jutelleet kaikesta ja ei-mistään.
- Anonyymi
Kun sanoin, että minulla on kahden kilometrin matka paikkakunnan keskustaan ja etten viitsi kävellä sitä vaan ajan autolla, sinä sanoit, että sinulla on kilometrin kävelymatka pelkästään postilaatikollesi ja toinen takaisin.
- Anonyymi
Hiihdosta ja keleistä.
- Anonyymi
Urheilulajista, jonka parissa tapasimme.
- Anonyymi
Tjaah, on tullut lätistyä vaikka mitä daamien kanssa. Vähän kehuttua ja heruteltua. Tuottiko tulosta?
- Anonyymi
Passi asioista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802045
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461716- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia551175Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27922- 15909