Rohkea mies

Anonyymi

Kerro tähän jotakin josta ollaan kahdestaan juteltu. (:

22

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä kuinka tiukka olet ja kuinka iso mulla on, oliko tarpeeksi rohkeaa?

• Anonyymi

Toi on tosi hyvä idea!!!
      Mutta!

Koska minä en hiukan vanhempana ja paljon sua...vähemmän edustavan näköisenä meinaa kehdata itsellenikään tunnustaa kuvittelevani sinun etsivän minua, niin tahtoisin ihan vähän työntöapua jonkun pikkuvinkin muodossa.

Olen tullut tänne vain toisinaan keventämään tuntoani parkaisemalla ikäväni kirkaisun, mutta joskus jonkun kohtalontoverin tutulta kuulostava kirjoitus herätti ”mitä jos”-ajatuksen.

Me olemme kyllä jutelleet kaikenlaisista aiheista, ja viestitelleet myös...
      Ehkä jotain leikkikaluista?

• Anonyymi

Eläimistä, ja sinusta tuntuu nousevan esiin minua vaikuttavia piirteitä joka kerralla, kun nähdään.

Näkisimmepä taas pian.

• Anonyymi

Aiheena korkealle kiivenneen kissan uskalluksenpuute tulla korkeuksissa alas. Keskustelu käyty noin 1,5-3 vuotta sitten.

Sivusta tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheena korkealle kiivenneen kissan uskalluksenpuute tulla korkeuksissa alas. Keskustelu käyty noin 1,5-3 vuotta sitten.

Sivusta tämä

Olet kyllä edelleen kissojen kissa 😽

Ollaan toki juteltu myös leikkikalustasi, minkä kanssa perheessäsi kävi väärinkäsitys 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä edelleen kissojen kissa 😽

Ollaan toki juteltu myös leikkikalustasi, minkä kanssa perheessäsi kävi väärinkäsitys 🤣

Leikkikalusta en kyllä muista puhuneeni mitään, mutta mulla muisti pätkii välillä ja kunnolla, joten voi olla mahdollistakin. 🤔

On todennäköistä että olen väärä mirri, koska emme Hänen kanssa ole samassa työpaikassa, mutta hänen töissä ollaan nähty. Toisaalta U never know....

Sivusta tämä, joka vaihtoi rekattuun nikkiin.

• Anonyymi

Oisko pari viikkoa.

• Anonyymi

Me too.

• Anonyymi

kerroit missä kaikkialla olet huorannut ja kuinka et ole saanut penniäkään.😭

• Anonyymi

Markka-ajan muistelmia 1900-luvulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markka-ajan muistelmia 1900-luvulta?

Ehkäpä? Tai sitten ei...?😏

• Anonyymi

Vuosia sitten kerroin rakastuneeni häneen, mutta olen täällä vieläkin.

• Anonyymi

Kuusi toistakin on, kuunnellessa ruuskan seitsemää miestä rohkeaa. Elämä on.

• Anonyymi

Hiihtokeleistä

• Anonyymi

Aika yleinen aihe tämä

• Anonyymi

Lara Croftista ja vanhoista Tomb Raider peleistä.

• Anonyymi

Olemme jutelleet kaikesta ja ei-mistään.

• Anonyymi

Kun sanoin, että minulla on kahden kilometrin matka paikkakunnan keskustaan ja etten viitsi kävellä sitä vaan ajan autolla, sinä sanoit, että sinulla on kilometrin kävelymatka pelkästään postilaatikollesi ja toinen takaisin.

• Anonyymi

Hiihdosta ja keleistä.

• Anonyymi

Urheilulajista, jonka parissa tapasimme.

• Anonyymi

Tjaah, on tullut lätistyä vaikka mitä daamien kanssa. Vähän kehuttua ja heruteltua. Tuottiko tulosta?

• Anonyymi

Passi asioista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9208
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3696
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      54
      2260
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      107
      2090
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      17
      1880
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1485
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1318
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1197
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      906
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      159
      833
    Aihe