Käytännössä myyt itseäsi

Anonyymi

Koska et yksin pärjää taloudellisesti. Minusta se on niin inhottavaa ja ällöttävää, etten ikinä edes koskisi tai edes katsoisi sinua päinkään. Parempi pysyäkin poissa minun elämästäni, älä siis ikinä edes kuvittele että jotain haluaisin. Olet kuvottava portto ja sellainen aina olet ollutkin! Se on tullut nyt viimein selväksi! Hävettää että edes kuvittelin sinusta joskus niinkin paljon hyvää. Olet pettymys ja niin kiero akka kuin olla ja voi! Hyi SAATANA!

88

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle?

      • Anonyymi

        Sille kenen taso ei yksinkertaisesti riitä.


    • Anonyymi

      Oletko se äijä, joka jatkuvasti jankuttaa miehen ja naisen välillä elättäjyydestä? Ei taida aihe olla omassa elämässäsi millään tasolla ajankohtainen. Aloitus suunnattu teemasta päätellen varatulle naiselle.

      • Anonyymi

        Näin tämän katkeran vuodatuksen ymmärtäisin, ei tainnut nainen aloittajaa huolia.


    • Anonyymi

      En myy ja en tiedä mistähän tämä tieto on peräisin..?

      • Anonyymi

        Itse myönsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myönsi.

        No sitten se on niin. Ymmärrystä ei sinulta heru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myönsi.

        Ap:ko myönsi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap:ko myönsi???

        Se portto kenestä aloituksessa kerroin.


    • Anonyymi

      Nykypäivänä naiset ansaitsee monet itsekin, vaikka osin on ymmärrettävää, että emot huolehtii ensisijaisesti jälkeläisistään.

      • Anonyymi

        Ottavat mallia! Pitäähän nyt suomessakin olla prostituoituja 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottavat mallia! Pitäähän nyt suomessakin olla prostituoituja 😂

        H***a äidit jatkaa geenejään jotta saisivat h***ata jatkossakin. Siitä naiset elää😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottavat mallia! Pitäähän nyt suomessakin olla prostituoituja 😂

        Okei, alotus koski siis prostituutiota. Ite ymmärsin sen ihan työn tekemisensä, sillä suurin osa työntekijöistä joutuu vakuuttamaan eli myymään työpanoksensa johtajille. Tarkoitin tällä sitä, että jotkut äidiksikin tulleet käy nykyisin töissä, vaikka emojen päätehtävä on huolehtia lapsista. Mutta ap on sitten ihastunut prostituoitujen. Se on ikävämpi juttu, kantsii miettiä että kannattaako tuollaisia palveluita käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, alotus koski siis prostituutiota. Ite ymmärsin sen ihan työn tekemisensä, sillä suurin osa työntekijöistä joutuu vakuuttamaan eli myymään työpanoksensa johtajille. Tarkoitin tällä sitä, että jotkut äidiksikin tulleet käy nykyisin töissä, vaikka emojen päätehtävä on huolehtia lapsista. Mutta ap on sitten ihastunut prostituoitujen. Se on ikävämpi juttu, kantsii miettiä että kannattaako tuollaisia palveluita käyttää.

        pikku teinih**o ei ota maksua. tärkeintä on saada kuvitella itsensä jotenkin erikoiseksi ja mahdollisimman likaiseksi nartuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pikku teinih**o ei ota maksua. tärkeintä on saada kuvitella itsensä jotenkin erikoiseksi ja mahdollisimman likaiseksi nartuksi.

        Voimaannutko mies näistä sairaista höpinöistäsi niinku millään tavalla? Ei siltä vaikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimaannutko mies näistä sairaista höpinöistäsi niinku millään tavalla? Ei siltä vaikuta.

        jakorasia menee vaan voimaannuttamaan itseään. tarvii varmaan kunnon joukko väkisinmakuun että pillus ei olisi enää kipeä!😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jakorasia menee vaan voimaannuttamaan itseään. tarvii varmaan kunnon joukko väkisinmakuun että pillus ei olisi enää kipeä!😂😂😂😂

        Sinun säälisakin toimeksiantona vai? Leikkisittekö sitten hippalarppia kuin aikuistenavat radiopuhelimien ym rekvisiitan kanssa? Sen verran monta vuodenkiertoa menis suunnitelmienne kanssa, ettei pal tarttis olan yli vilkuilla👍


    • Anonyymi

      Ihquu olla teinihuora ja sylkee likaisia äp***ä maailmaan!

      • Anonyymi

        ylpeät vanhemmat kannustaa jatkamaan. äiti samanlainen h**o mutta pikkuisen tasokkaampi. isänsä pillunpuutteessa maksoi koko elämänsä jotta saisi lisää h****a maailmaan. nyt vanhoilla päivillään katuu perustamaansa liigansa.


    • Anonyymi

      Väitätkö, että en pärjäisi taloudellisesti?

      Tuo on täyttä p...aa. Unohdat nyt täysin sen, että minun ei tarvitse myydä yhtään mitään. Sinulla nyt heittää ja pahasti.

      Aika surullista, mitä kuvittelu saa aikaan.

      Toisaalta ehkä tuo auttaa sinua tunnetasolla ja hyvä niin.

      Kehittele parempi tarina pikku päässäsi. Pieni vihje; asiat ovat siten kuin ne todellisuudessa näyttäytyvät. Katso asioita rehellisesti!

      • Anonyymi

        Taas yksi pikkuho*o ilmottautui lisää.😂


    • Anonyymi

      Mun pikku äpä** on maailman tärkein!

      • Anonyymi

        Jaa tämä sai jäädä, asialliseksi kostumeerattu provo🤦‍♀️👍ylläpidolle isoa peukkua kyllä nytten. ps oman lapsensa vuoksi mamit voi tehdä mitä vaan, vaaran uhatessa uinuttaa riskin vaikka uneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tämä sai jäädä, asialliseksi kostumeerattu provo🤦‍♀️👍ylläpidolle isoa peukkua kyllä nytten. ps oman lapsensa vuoksi mamit voi tehdä mitä vaan, vaaran uhatessa uinuttaa riskin vaikka uneen.

        älä kyseenalaista mun suhdetta mun pikku äpä***n! se on mun maailmani ja irstauteni kruunu!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä kyseenalaista mun suhdetta mun pikku äpä***n! se on mun maailmani ja irstauteni kruunu!!!

        Voi kun miestä syö äidinrakkaus lapsiaan kohtaan...


      • Anonyymi

        Kertoo kyllä kaiken oleellisen naisesta jos joku avioton vahinkolapsi on maailman tärkein. Yäk!


    • Anonyymi

      Isin pikku huo** lähtee maailmalle myymään itseään, huonoin tuloksin.😂😂😂

      • Anonyymi

        onneks isi maksaa kun muut ei suostu🤑


      • Anonyymi

        onko sulla apmies isäkompleksikin? tuo äitikonflikti on kyllä päässyt aika kiitettävästi esiin tervehenkisenä suhtautumisena


    • Anonyymi

      Saitko pakit? 😀

      • Anonyymi

        Kyllä hän sai pakit, syystä. Yritin kuitenkin parhaani ja olin kiltti. Hän on jäänyt kiertämään kehää.....
        Reppana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sai pakit, syystä. Yritin kuitenkin parhaani ja olin kiltti. Hän on jäänyt kiertämään kehää.....
        Reppana...

        Kaikkitietävä palstapelle taas vauhdissa.😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkitietävä palstapelle taas vauhdissa.😀

        Kumpi, naistenherjaaja apmies vai tämä sama provo jolle vastasit? Vai sittenkin sinä tietoiskustasi päätellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi, naistenherjaaja apmies vai tämä sama provo jolle vastasit? Vai sittenkin sinä tietoiskustasi päätellen

        Molemmat todennäköisesti ellei ole sama trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat todennäköisesti ellei ole sama trolli.

        Usein sama trolli vastailee ja kirjoittelee aloituksiinsa lisää puutaheinää jopa näitä pitkiä ns dialogeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein sama trolli vastailee ja kirjoittelee aloituksiinsa lisää puutaheinää jopa näitä pitkiä ns dialogeja.

        Olen huomannut rakas. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi, naistenherjaaja apmies vai tämä sama provo jolle vastasit? Vai sittenkin sinä tietoiskustasi päätellen

        Se on sitä, kun ei saa haluamaansa pilalle lellitty miesvauva.

        Surulliseksi tulin.


    • Anonyymi

      Mieheltä sellaiset terveiset että ne on persaukiiset jotka tuollaisia miettii. Ja niin on hyvät kyydit ja palvelu pelaa että mikä jottei. Sekä tulehan apajille kurkuilee niin tiedät tulleesi!

      • Anonyymi

        ylpeä lut*a!!! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylpeä lut*a!!! 🤣🤣🤣

        Minkä sille voi että on hyvä äiti ja vaimo. Tuollaisilla hulluille hankitaan täällä lähestymiskielto vaikka tarvittaessa . Perhettä pitää suojella sekopäiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille voi että on hyvä äiti ja vaimo. Tuollaisilla hulluille hankitaan täällä lähestymiskielto vaikka tarvittaessa . Perhettä pitää suojella sekopäiltä.

        Ei ketään sun likainen laumasi kiinnosta.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille voi että on hyvä äiti ja vaimo. Tuollaisilla hulluille hankitaan täällä lähestymiskielto vaikka tarvittaessa . Perhettä pitää suojella sekopäiltä.

        Sun lapsilla ei ole tulevaisuutta.😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään sun likainen laumasi kiinnosta.😂

        Täältä sivusta vastaan, että lasten turvallisuus on asia, jota ei kannattais käyttää bensana liekkeihin. Mm siitä suuttuu ihan kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä sivusta vastaan, että lasten turvallisuus on asia, jota ei kannattais käyttää bensana liekkeihin. Mm siitä suuttuu ihan kaikki.

        Suuttukkoon vaan. Ei kiinnosta ei siis YHTÄÄN!😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuttukkoon vaan. Ei kiinnosta ei siis YHTÄÄN!😂😂😂

        Ei minua hullujen mielipiteet kiinnosta. Eikä muutenkaan muiden kuin rakastamani ihmisen mielipide. Ajatelkoot mitä lystäävät hän tietää totuuden. Ja jos lapsiamme ikinä uhkailet tai lähestyt niin soitan poliisille. Sinulla sitä tulevaisuutta ei. Meidän lapsilla on hyvä tulevaisuus ja hyvä rakastava tasapainoinen perhe. Jossa ei juoda ei käytetä ainetta eikä ole väkivaltaa. Lapsemme ovat onnellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua hullujen mielipiteet kiinnosta. Eikä muutenkaan muiden kuin rakastamani ihmisen mielipide. Ajatelkoot mitä lystäävät hän tietää totuuden. Ja jos lapsiamme ikinä uhkailet tai lähestyt niin soitan poliisille. Sinulla sitä tulevaisuutta ei. Meidän lapsilla on hyvä tulevaisuus ja hyvä rakastava tasapainoinen perhe. Jossa ei juoda ei käytetä ainetta eikä ole väkivaltaa. Lapsemme ovat onnellisia.

        "Yhyy 😭😭😭palstalla joku sanoi pahasti soitan poliisit enkä edes tiedä kuka se on yhyy😭😭😭"

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhyy 😭😭😭palstalla joku sanoi pahasti soitan poliisit enkä edes tiedä kuka se on yhyy😭😭😭"

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Puhun oikeassa elämässä! Jos kukaan tulee lapsieni kimppuun niin voit olla varma että se on viimeinen päivä kun kävelet ominjaloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun oikeassa elämässä! Jos kukaan tulee lapsieni kimppuun niin voit olla varma että se on viimeinen päivä kun kävelet ominjaloin.

        Ei taida sun äpä**t ketään kiinnostaa.😂


      • Anonyymi

        Tiedät että lapsesi eivät ole äpä**ä ja silti menit omimaan tämän aloituksen? Taidat oikein toivoa että olisivat... 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät että lapsesi eivät ole äpä**ä ja silti menit omimaan tämän aloituksen? Taidat oikein toivoa että olisivat... 😂😂😂

        En minä tätä ominut. Kiusaan vain kaltaisia idiootteja jolla on sairas ajatusmaailma. Jotka eivät ymmärrä että ihmisille sattuu onnettomuuksia tai joutuvat pahoinpidelyksi ettet enää pysty töihin tai sairastuvat nuorella tai iällä ja koko elämä muuttaa suuntaa joka ikinen unelma täytyy haudata. Helppoa se on huudella kun on oma elämä kunnossa. On mahdollista kouluttautua ja opiskella mennä töihin eikä tarvitse miettiä asioita niinkuin kuinka jaksan kivun kanssa elää. Ja jotkut ovat vielä siitä kateelisia että kaiken jälkeen pitää päänsä kasassa ja laittaa elämänsä kuntoon ja taistelee kipujen kanssa. Löytää ihmisen tueksi joka auttaa ja mahdollistaa toteuttamaan asioita joihin ei olisi ikinä pystynyt. Silti jatkuvasti tunnet syyllisyyttä siitä et pysty enempää ja haluasit tehdä niin paljon enemmän perheen hyväksi. Kaiken ylimääräisen käytät perheeseen ja sen hyvin vointiin. Ja toivonut vain että lapsesi saavat elää terveenä tehdä.Mtä haluavat ja opiskella ja mennä töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tätä ominut. Kiusaan vain kaltaisia idiootteja jolla on sairas ajatusmaailma. Jotka eivät ymmärrä että ihmisille sattuu onnettomuuksia tai joutuvat pahoinpidelyksi ettet enää pysty töihin tai sairastuvat nuorella tai iällä ja koko elämä muuttaa suuntaa joka ikinen unelma täytyy haudata. Helppoa se on huudella kun on oma elämä kunnossa. On mahdollista kouluttautua ja opiskella mennä töihin eikä tarvitse miettiä asioita niinkuin kuinka jaksan kivun kanssa elää. Ja jotkut ovat vielä siitä kateelisia että kaiken jälkeen pitää päänsä kasassa ja laittaa elämänsä kuntoon ja taistelee kipujen kanssa. Löytää ihmisen tueksi joka auttaa ja mahdollistaa toteuttamaan asioita joihin ei olisi ikinä pystynyt. Silti jatkuvasti tunnet syyllisyyttä siitä et pysty enempää ja haluasit tehdä niin paljon enemmän perheen hyväksi. Kaiken ylimääräisen käytät perheeseen ja sen hyvin vointiin. Ja toivonut vain että lapsesi saavat elää terveenä tehdä.Mtä haluavat ja opiskella ja mennä töihin

        Heitä itses kiikkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä itses kiikkuun.

        Ja näitä ei ylläpito poista,? Taitaa ylläpito näitä lähetellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näitä ei ylläpito poista,? Taitaa ylläpito näitä lähetellä?

        "yhyy poistakaa se sano pahasti" 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "yhyy poistakaa se sano pahasti" 😂

        Miksi minua itkettäisi kaltaistesi jutut? Säälin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minua itkettäisi kaltaistesi jutut? Säälin sinua.

        Kysy sitä itseltäsi pälli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy sitä itseltäsi pälli!

        Mitä kysyisin? Se että sinä.saat tähän haukkua kaikkia ja kukaan ei puutu. Kertoo vain ylläpidon moraalisesta kuolemasta. Ei minua kiinnosta tuollaisen pikkusieluisen pennun mielenterveys ongelma luultavast myösi sekakäyttäjän ajatusmaailma. Voit kirjoittaa ihan.miyä vaan ja se ei minun aamupuuron syötiin vaikuta. Olet kasa tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kysyisin? Se että sinä.saat tähän haukkua kaikkia ja kukaan ei puutu. Kertoo vain ylläpidon moraalisesta kuolemasta. Ei minua kiinnosta tuollaisen pikkusieluisen pennun mielenterveys ongelma luultavast myösi sekakäyttäjän ajatusmaailma. Voit kirjoittaa ihan.miyä vaan ja se ei minun aamupuuron syötiin vaikuta. Olet kasa tekstiä.

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun oikeassa elämässä! Jos kukaan tulee lapsieni kimppuun niin voit olla varma että se on viimeinen päivä kun kävelet ominjaloin.

        Oman käden oikeus pätee silloin, vaikka rautaputkella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuttukkoon vaan. Ei kiinnosta ei siis YHTÄÄN!😂😂😂

        En nyt ihan niinkään sinuna sanoisi. Tai siis, ole rauhassa🤞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman käden oikeus pätee silloin, vaikka rautaputkella.

        Tunge se putki sinne ja syvälle huo**! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan niinkään sinuna sanoisi. Tai siis, ole rauhassa🤞

        Voi toista...🤭🤭🤭


    • Anonyymi

      Todella törkeää haukkumista, kertoo paljon aloittajan ajatusmaailmasta.

      • Anonyymi

        likainen h***a pitää suunsa kiinni vaan.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        likainen h***a pitää suunsa kiinni vaan.🤭

        Sairas te on, itsellä ap miehellä paljo onkelmia, kukaan ei anna rahaa vaik kuinka tyrkyttää itteensä, sääli pientä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas te on, itsellä ap miehellä paljo onkelmia, kukaan ei anna rahaa vaik kuinka tyrkyttää itteensä, sääli pientä..

        Voi kun pientä kiukuttaa. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas te on, itsellä ap miehellä paljo onkelmia, kukaan ei anna rahaa vaik kuinka tyrkyttää itteensä, sääli pientä..

        On kyllä melekone mikki hiiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä melekone mikki hiiri.

        Vedä yliannostus senkin huo** hiiri😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä yliannostus senkin huo** hiiri😂😂😂

        Oli osui ja upposi palstavaltameren mikki hiireen, ilman airoja taidat ahdingossasi seilata adjööö✋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli osui ja upposi palstavaltameren mikki hiireen, ilman airoja taidat ahdingossasi seilata adjööö✋

        😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Äidin pikku äpä**💓💓💓

      • Anonyymi

        Silti maailman tärkein esine äiskälle💓💓💓💓💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti maailman tärkein esine äiskälle💓💓💓💓💓

        Hyväksikäytetyn nar**n äpä**😂😂😂


    • Anonyymi

      Tää aloitus on niin totta!👍

    • Anonyymi

      Lopettakaa jo. Mikä ihme teitä vaivaa? Kaikki niin innokkaana haukkumassa. Sairasta porukkaa

      • Anonyymi

        Lopeta itsesi vaan😂


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juu sie kai se kikkare oot.. Mie on matkustele, vaan kumarran jumalatartani..


    • Anonyymi

      15
      v kun hyväksikäyttö tapahtui

      • Anonyymi

        Älä uhriudu huo**! Itse tyrkytit ja sait mitä halusit.😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhriudu huo**! Itse tyrkytit ja sait mitä halusit.😂😂

        Nolo viiskymppinen miesvastailemassa itselleen. Ei kukaan jaksa pedofantasioisi edes hymähtää. Syvä säälin, ei myötätunnon tunne kuvaa kaltaisesi herättämää tunnetta. Olet mies rassukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo viiskymppinen miesvastailemassa itselleen. Ei kukaan jaksa pedofantasioisi edes hymähtää. Syvä säälin, ei myötätunnon tunne kuvaa kaltaisesi herättämää tunnetta. Olet mies rassukka.

        Väärin menee ja paljon. Kyse ei ole myöskään fantasiasta vaan julkisesta tiedosta jonka löytää kun tietää.😏


    • Anonyymi

      Ruokapalkalla...

    • Anonyymi

      NYT SEIS. KÄSKY TULI!

    • Anonyymi

      Outoa että lukuisista ilmoituksista huolimatta tätä ei poisteta.
      Suomi24:n omistaa City Digital Group.
      Ehkä suorat yhteydenotot sinne toimii paremmin. Yhteystiedot löytyy julkisesti.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään tähän tulee kommentteja. Joskus täällä oli ihan tappouhkauksia joita ei heti poistettu. Että semmoinen yritys!


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe