Auroralle, asiaa

Anonyymi

Huomenta. En jaksanut pysyä eilen hereillä. Sanoit jotenkin, etten enää varmaan sinusta pidä toisessa ketjussa. Joskus olen kokenut sinut piikikkääksi ja vaikeasti lähestyttäväksi, mutta niinhän se minäkin varmaan täällä sellaisena olen näyttäytynyt. Tämä on palsta ja ei ihmisiä oikeasti tunne ja tiedä. Niistä eilisistä jutuista, niin en enempää, omat päätökset ja ei ne tänne kuulu, mutta kiitos, että tarjouduit kuuntelemaan. Se oli kaunis ele.

LS

43

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaan uskoisi, mutta olen aika tarkka tietyllä tapaa rajojen suhteen, mitä kerron ja mitä en ja jos ylitän sen "rajani", tulee huono olo. Tämä palsta ei ole oikeastaan yksityisasioiden pohdintaan sopiva paikka.

      LS

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboustesti:

        https://testimato.com/fi/tag/lesbo

        Commandohauis

        Minulla on käsitys, että joillakin miehillä on jokin fantasia lesboista. Kuulutko heihin?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on käsitys, että joillakin miehillä on jokin fantasia lesboista. Kuulutko heihin?

        LS

        Ja naisten raivokkaasta mutapainista.
        Mikä lie heitä (miehiä) siinä kiihottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisten raivokkaasta mutapainista.
        Mikä lie heitä (miehiä) siinä kiihottaa.

        Commandolla on yllättävän likainen mielikuvitus neitsyeenodottajamunkiksi.ja ls, ei kestä kiittää.tarjous on voimassa.jos muutat mieltäsi tämän palstan suhteen.mutta ymmärrän kyllä, koska olen joutunut itsekin kokemaan ihan kantapään kautta ettei kannata täällä kertoilla liikoja.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Commandolla on yllättävän likainen mielikuvitus neitsyeenodottajamunkiksi.ja ls, ei kestä kiittää.tarjous on voimassa.jos muutat mieltäsi tämän palstan suhteen.mutta ymmärrän kyllä, koska olen joutunut itsekin kokemaan ihan kantapään kautta ettei kannata täällä kertoilla liikoja.

        Ilmeisesti kovassa puutteessa hän 😞 mikään muu ei sitten pyöri mielessä. Valitettavaa mutta inhimillistä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboustesti:

        https://testimato.com/fi/tag/lesbo

        Commandohauis

        No tietäähän sen mitä nykyiset naiset ovat. Suffragetit aikoja sitten leikkauttivat hiuksensa, pukeutuivat miesten tamineisiin, pyrkivät politiikkaan, tulemaan miehiksi (tai lesboiksi) ja edistys on jatkunut. Tahtovat olla miesten kaltaisia, olla päällä vaan ei alistettuja alla maaten, vaan päällä puhista tahtovat. Siksi elävät ja kuhertelevat naispartnensa kanssa samalla vuoteella, odottamassa tulevia rangaistuksia mikä maata ja sen syntisiä kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti kovassa puutteessa hän 😞 mikään muu ei sitten pyöri mielessä. Valitettavaa mutta inhimillistä.

        ST

        Mut,eikös LS ollut commandohauis?Vai miten se nyt olikaan,olitko sinä St juurikin se,joka olet raju sanoissasi,vai oliko se aurora,joka loukkasi commandoa,miten hiivatissa tää juttu nyt meni,kun en oo kaikkia jaksoja nähny,mut hauska sarja😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut,eikös LS ollut commandohauis?Vai miten se nyt olikaan,olitko sinä St juurikin se,joka olet raju sanoissasi,vai oliko se aurora,joka loukkasi commandoa,miten hiivatissa tää juttu nyt meni,kun en oo kaikkia jaksoja nähny,mut hauska sarja😂😂

        Salatut palstalaiset.

        Yleensä ei parin jakson välistä jääminen pudota kärryiltä, jatkuu aina juoni samana.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut,eikös LS ollut commandohauis?Vai miten se nyt olikaan,olitko sinä St juurikin se,joka olet raju sanoissasi,vai oliko se aurora,joka loukkasi commandoa,miten hiivatissa tää juttu nyt meni,kun en oo kaikkia jaksoja nähny,mut hauska sarja😂😂

        En pysy perässä itsekkään. Jossain välissä yks palstalainen kirjoutti Commandona myöntäen lopulta tekonsa ja pyysi anteeksi Commandolta.
        En minä muista, olenko loukannut Commandoa 🤔
        Ja Aurooran viesteistä en muista, onko loukannut häntä.
        Kääääk, olen pudonnut juonen kärryiltä ja unohtanut vuorosanani.
        Täällä pitäisi olla kuiskaaja.

        ST

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysy perässä itsekkään. Jossain välissä yks palstalainen kirjoutti Commandona myöntäen lopulta tekonsa ja pyysi anteeksi Commandolta.
        En minä muista, olenko loukannut Commandoa 🤔
        Ja Aurooran viesteistä en muista, onko loukannut häntä.
        Kääääk, olen pudonnut juonen kärryiltä ja unohtanut vuorosanani.
        Täällä pitäisi olla kuiskaaja.

        ST

        ST

        No,niinhän se käy kauniissa ja rohkeissa,kuka on kenenki kaa,mikä on juonittelu nyt ym. ja sitten jakso loppuu näyttelijöiden jähmettyneeseen ilmeeseen.😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,niinhän se käy kauniissa ja rohkeissa,kuka on kenenki kaa,mikä on juonittelu nyt ym. ja sitten jakso loppuu näyttelijöiden jähmettyneeseen ilmeeseen.😅😅

        😆😆

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,niinhän se käy kauniissa ja rohkeissa,kuka on kenenki kaa,mikä on juonittelu nyt ym. ja sitten jakso loppuu näyttelijöiden jähmettyneeseen ilmeeseen.😅😅

        Ja LS ei kuole milloinkaan, palaa jopa enkelinä kertomaan rakastavansa ritgeä...ikuisuuksiin ja täältä taivasta kohti...hiiohoi.

        St alkaa commandon kanssa ja soffiina paljastuu olleensa valepukuinen auroraboreallis.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja LS ei kuole milloinkaan, palaa jopa enkelinä kertomaan rakastavansa ritgeä...ikuisuuksiin ja täältä taivasta kohti...hiiohoi.

        St alkaa commandon kanssa ja soffiina paljastuu olleensa valepukuinen auroraboreallis.

        LS

        Ja jollain on kohta musta silmä

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jollain on kohta musta silmä

        ST

        Otatko mutapainia, joskus kaunareissa naiset tappelee niin, että hiukset lähtee päästää...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatko mutapainia, joskus kaunareissa naiset tappelee niin, että hiukset lähtee päästää...

        LS

        "St alkaa commandon kanssa"

        Ei ala.

        ST


    • Anonyymi

      Minullakin olisi Arskalta kysyttävää. Lainaan LS aloitustasi 😊

      Olisiko Arska vinkata hyvää wanhojen lasien nettiostopaikkaa?

      ST (hui, meinasin epähuomiossa kirjoittaa oman nimeni tähän ja painaa lähetä nappia 🤣 huh,. Viime tingassa hoksasin)

      • No..joka kirppikseltä aina löytyy jotakin.jos ei muuten niin lasikaapeissa on hieman kalliimmalla suomalainen lasi. Prismasta ostin viimeksi tarjouksesta Tapio wirkkalan ulthima thulesarjan juomalasit.
        Mutta kirppikset on kivempia.


    • Anonyymi

      Kumpaan uskot? Jumalaan vai Jeesukseen, ei voi olla monia jumalia..

      • Anonyymi

        Uskon, että Jumala syntyi ihmiseksi kuten raamatussa lukee, että sana tuli lihaksi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että Jumala syntyi ihmiseksi kuten raamatussa lukee, että sana tuli lihaksi.

        ST

        Ja LS uskoo samoin vai mitä LS?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja LS uskoo samoin vai mitä LS?

        ST

        Miksi kysyt tuollaista. Luulisi sinulle olevan tiedossa, mitä uskon ja mitä en.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt tuollaista. Luulisi sinulle olevan tiedossa, mitä uskon ja mitä en.

        LS

        Anna mennä ohi, kunhan äkkiseltään laitoin, vastasin tuolle kysyjälle.

        En minä tiedä miten uskot, loppuseltaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mennä ohi, kunhan äkkiseltään laitoin, vastasin tuolle kysyjälle.

        En minä tiedä miten uskot, loppuseltaan.

        ST

        En usko.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko.

        LS

        En minä oikeasti tiedä. Aikaisemmin uskoit, nyt oket täysi ateistiko?
        Välillä vaikutit agnostikolta. En minä tuedö, mitä vastaat nyt?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä oikeasti tiedä. Aikaisemmin uskoit, nyt oket täysi ateistiko?
        Välillä vaikutit agnostikolta. En minä tuedö, mitä vastaat nyt?

        ST

        En tiedä mitä olen, kunhan olen. Ei sillä ole merkitystä miten ihminen uskoo, pelastuksen kannalta. Uskon jumaluuden, jos sellaista löytyy, olevan ihmisen ajatuksia korkeampaa voimaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä olen, kunhan olen. Ei sillä ole merkitystä miten ihminen uskoo, pelastuksen kannalta. Uskon jumaluuden, jos sellaista löytyy, olevan ihmisen ajatuksia korkeampaa voimaa.

        LS

        Uskotko, että tuo korkeampi voima on luonut maailmankaikkeuden?🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko, että tuo korkeampi voima on luonut maailmankaikkeuden?🤔

        ST

        No jos se olisi, niin kait se olisi kaiken olevaisen keskus...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se olisi, niin kait se olisi kaiken olevaisen keskus...

        LS

        Jotkut ajattelevat sen olevan pimeän aineen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ajattelevat sen olevan pimeän aineen.

        ST

        Energian...

        ST


    • Anonyymi

      Mitä asiaa oon uskovainen

      • Anonyymi

        Monen vuoden jälkeen on vaikea edes tietää, oliko itse edes aloittaja, ei ole enää mitään muistikuvia asiasta...mutta kaipa olen ollut...

        No, miksi aloituksen nostit?

        On ollut tosi väsyttävä päivä taas henkisesti, sen verran voin sanoa....

        Lightning


    • Anonyymi

      Sen verran, että olen osannut olla piikikäs aikoinaan ja tiedän, että sillä ajaa toisen ihmisen pois...kun ihminen kipuilee itsensä kanssa
      Vaikka ihmisellä voi olla kaipuu sellaiseen välittämiseen, joka kaiken kestää, ei se kestä. Sellaista pyhimystä ei löydy, jolla kärsivällisyys kestää iänkaiken. Myös rajat ovat rakkautta.

      Lightning

    • Anonyymi

      Aurorab...minä en yleensä kovin helposti ystävysty ja en koe tunnepuolella yleensä asioita suurina menetyksinä.

      Eräs ihminen ei saanut tahtoaan läpi ja haukkui minut äitinä ja myös mielenterveyttäni...ja ei ollut minulle suuri asia se etten ole enää missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa...tiedän mitä olen, ehkä epävakaa jollain tapaa, olen nimittäin tosi herkkä...mutta maailman paras äiti... toisaalta olen sortunut verrattavissa yhtä rumaan käytökseen ja minulle on tehty niin kuin minä tein edellä mainitulle ihmiselle....ja minuun on jäänyt asiasta sellainen jälki...että en sitä koskaan unohda...sen koen jostain syystä menetyksenä...ehkä ymmärrän oman käytökseni ja sen osuuden...

      Sellaista elämä on.

      Lightning

      • Juu,älä lannistu.hyvä, että pääsit mokomasta tyhmästä eroon.tuskin teit mitään väärin.kukaan ei ansaitse tuollaista vihaa mukamas ystävältä.
        En muuten nostanut tätä aloitusta!


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Juu,älä lannistu.hyvä, että pääsit mokomasta tyhmästä eroon.tuskin teit mitään väärin.kukaan ei ansaitse tuollaista vihaa mukamas ystävältä.
        En muuten nostanut tätä aloitusta!

        No tavallaan, on tietyllä tapaa "sukua", niin ei ehkä voi täysin.

        Joskus joku nostelee ketjuja, mitä lie testailee sen kautta, ilmeisesti reagoiko niihin...aina ei ymmärrä ideaa.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Juu,älä lannistu.hyvä, että pääsit mokomasta tyhmästä eroon.tuskin teit mitään väärin.kukaan ei ansaitse tuollaista vihaa mukamas ystävältä.
        En muuten nostanut tätä aloitusta!

        se on aika rankkaa, jos joutuu asettamaan ihmiselle rajoja... tietenkin jos ihminen myöntäisi toimintansa ja osoittaisi pahoillaan olemista, niin asua on erikseen, vaikka ehkä sellainen loukkaus joka kohdistuu äitiyteen ja samalla sitä äitiyttä asetetaan vastakkain mielenterveysasioiden kanssa lyömäkirveenä...niin on ylipäänsä vaikea hyväksyä....mutta siihen liittyy myös sellaista, että henkilö esittää asian osalta tietämätöntä, ikäänkuin leimaa silläkin sairaaksi, vaikka kuulemassa on ollut muitakin ihmisiä, omat lapseni mukaan lukien.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Juu,älä lannistu.hyvä, että pääsit mokomasta tyhmästä eroon.tuskin teit mitään väärin.kukaan ei ansaitse tuollaista vihaa mukamas ystävältä.
        En muuten nostanut tätä aloitusta!

        Tietenkään ei pitäisi tänne asioita kirjoittaa...jotenkin koen että liian moni lukee näitä...vaikka asiat olisi totta, niin pitäisi jakaa varovasti sellaisista asioista, jotka koskettavat myös muita.

        Lightning


    • Et sä kyllä ainakaan psykoottinen ole,sellainen olisi jo tullut esiin palstalla. Äsken kirjoitin pitkän viestin mutta ei mennyt läpi.

      • Anonyymi

        No en ole psykoottinen :)

        Koen sen asian eräänlaisena kostona ja vallankäyttö muotona. Toki olen aika herkkä ihmisenä ja minulla on ollut elämässä paljon säröjä ja ehkä jotain masennustakin taustalla on menneisyydessä varmasti ollut, minkä nykyään ymmärtää...

        Olen ihan yhteiskunnassa sen kansalaisena toimiva ihminen.

        Lightning


      • Anonyymi

        Asioista monesti myös oppii vaikka se olisikin vähän myöhäistä...kun omia rajoja rikotaan, miettii...olenko itse rikkonut joskus jonkun toisen rajoja ja mennyt liian pitkälle...lähinnä siitä oli kyse miksi kirjoitin asioista varmaan...

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asioista monesti myös oppii vaikka se olisikin vähän myöhäistä...kun omia rajoja rikotaan, miettii...olenko itse rikkonut joskus jonkun toisen rajoja ja mennyt liian pitkälle...lähinnä siitä oli kyse miksi kirjoitin asioista varmaan...

        Lightning

        Mä olen ollut oikeasti kipeä ja antanut ihmisille aseet käteen puhumalla siitä mutta usein saan vain kuulla miten heilläkin on ollut vaikeaa.tossa suhteessa on moni asia tosi pielessä.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mä olen ollut oikeasti kipeä ja antanut ihmisille aseet käteen puhumalla siitä mutta usein saan vain kuulla miten heilläkin on ollut vaikeaa.tossa suhteessa on moni asia tosi pielessä.

        Joskus ihminen ei tunnista huonoa kohtelua, koska on tottunut mitätöintiin. Huomaan, että olen antanut kohdella itseäni huonosti monissa ihmissuhteissa mitä elämässäni on ollut.

        Lightning


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe