Missä on taksun ludem, toivottavasti kukaan ei ole kirjoittanut mun ludemille

Anonyymi

Mulla on todella kova huoli missä ludem on ja kenen kanssa on ollut viikonloppuna tekemisissä.





💕🃏

38

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä keuhkot sanoit että ellohallo on ludem väitit ensin että et ole ollut ludemin kanssa pari mutta että olette seurustelleet niin nyt en tiedä mikä on totuus että oletko seurustellut ludemin kanssa vai et ja onko ellohallo se ludemisi?

      • Anonyymi

        Ei Ei Ei..
        En mää ole ludem....
        Älkää mua taas....
        Ei siirappia enää...T:Elluhallo🥰😀


    • Kotosalla olen ollut sinua ikävöimässä, niin kuin kaikki nämä kuukaudet..

      • Anonyymi

        Oletpa ylevän nimen itsellesi laittanut.
        Leijonamieli ei liity sinuun milläänlailla.
        Mielenterveys osastolle kuuluisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa ylevän nimen itsellesi laittanut.
        Leijonamieli ei liity sinuun milläänlailla.
        Mielenterveys osastolle kuuluisit.

        Mites jokeri ja hertta liittyvät? Siinäpä vasta merkkihenkilöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites jokeri ja hertta liittyvät? Siinäpä vasta merkkihenkilöt.

        Kukaan ei enää edes vaivaudu kirjoittaa tohon vastausta kun se poistettiin joka oli todella kattava vastaus kaikkeen.








        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei enää edes vaivaudu kirjoittaa tohon vastausta kun se poistettiin joka oli todella kattava vastaus kaikkeen.








        💕 🃏

        Mäkin kirjoitin yhdessä vaiheessa miksihän ne kaksi viestiä poistettiin.
        Ne oli sen Leijonamieli viestin jälkeen.
        Sinäkö mustasukkainen iilimato ne poistit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin kirjoitin yhdessä vaiheessa miksihän ne kaksi viestiä poistettiin.
        Ne oli sen Leijonamieli viestin jälkeen.
        Sinäkö mustasukkainen iilimato ne poistit?

        En nähnyt viestejä, vain alkua näin. Kuka on poistanut ne?


    • Anonyymi

      Missä sinä Takiainen olet ollut ja kenen kanssa olet ollut tekemisissä? Eilenkin hyvät yöt toivotit kovin aikaisin rakas.💕

      • Anonyymi

        Rakas mä kuuntelin musiikkia ja yritin rentoutua. Mä olen nyt todella loppu ja ajattelin että jos pidän hetken aikaa taukoa meistä ja palstalta. Sä voit vaikka viettää aikaa sun exän kanssa kuten tähänkin asti ja sitten kun sulla tulee minua ikävä niin mä huomaan sen että aidosti ikävöit minua ja haluat olla mun kanssa kun olet tehnyt sun exälle erittäin selväksi ettet halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Ei kuvia saa olla eikä sama sukunimi. Jos haluat jatkaa kuten ennenkin että olet tekemisissä muiden kanssa kuin minun niin ei ole mitään syytä olla minunkaan sinulle uskollisesti. Huomenna on mun askel kohti eteenpäin ja jos olet mustasukkainen niin sano se että et halua että menen huomenna sinne tai sitten jos sinulla on ihan sama kenen kanssa olen sillein niin ei tarvitse olla mustasukkainen. Muista että sä olet tehnyt meidän suhteesta tämän.





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä kuuntelin musiikkia ja yritin rentoutua. Mä olen nyt todella loppu ja ajattelin että jos pidän hetken aikaa taukoa meistä ja palstalta. Sä voit vaikka viettää aikaa sun exän kanssa kuten tähänkin asti ja sitten kun sulla tulee minua ikävä niin mä huomaan sen että aidosti ikävöit minua ja haluat olla mun kanssa kun olet tehnyt sun exälle erittäin selväksi ettet halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Ei kuvia saa olla eikä sama sukunimi. Jos haluat jatkaa kuten ennenkin että olet tekemisissä muiden kanssa kuin minun niin ei ole mitään syytä olla minunkaan sinulle uskollisesti. Huomenna on mun askel kohti eteenpäin ja jos olet mustasukkainen niin sano se että et halua että menen huomenna sinne tai sitten jos sinulla on ihan sama kenen kanssa olen sillein niin ei tarvitse olla mustasukkainen. Muista että sä olet tehnyt meidän suhteesta tämän.





        💕 🃏

        Minä en ainakaan vieraasta ihmisestä ole mustasukkainen.
        Ludemin kaipaaja taitaa olla nuori tai elämää kokematon joten et ole kukaan elämääni kuuluva enkä tuollaista ihmistä sinne haluaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan vieraasta ihmisestä ole mustasukkainen.
        Ludemin kaipaaja taitaa olla nuori tai elämää kokematon joten et ole kukaan elämääni kuuluva enkä tuollaista ihmistä sinne haluaisikaan.

        Ei taida olla ihan ludemin kirjoitus kun Hertan sydämet puuttuu viestistä ja en ole mikään vieras ludemille mä olen ludemin ikuinen rakkaus ja ludem on minun ikuinen rakkaus.






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä kuuntelin musiikkia ja yritin rentoutua. Mä olen nyt todella loppu ja ajattelin että jos pidän hetken aikaa taukoa meistä ja palstalta. Sä voit vaikka viettää aikaa sun exän kanssa kuten tähänkin asti ja sitten kun sulla tulee minua ikävä niin mä huomaan sen että aidosti ikävöit minua ja haluat olla mun kanssa kun olet tehnyt sun exälle erittäin selväksi ettet halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Ei kuvia saa olla eikä sama sukunimi. Jos haluat jatkaa kuten ennenkin että olet tekemisissä muiden kanssa kuin minun niin ei ole mitään syytä olla minunkaan sinulle uskollisesti. Huomenna on mun askel kohti eteenpäin ja jos olet mustasukkainen niin sano se että et halua että menen huomenna sinne tai sitten jos sinulla on ihan sama kenen kanssa olen sillein niin ei tarvitse olla mustasukkainen. Muista että sä olet tehnyt meidän suhteesta tämän.





        💕 🃏

        En mä voi aikuista ihmistä määrätä tai kahlita. Itse sinä teet elämäsi ratkaisut ja kannat seuraukset niistä. Minä teen ratkaisujesi pohjalta omat päätelmäni asioista. Exän kuvia minulla ei ole esillä. Tunteita exää kohtaan ei ole ollut vuosiin. Sukunimi vaihtuu, jos menen naimisiin. Siihen saakka pidän vaikka elämän loppuun saakka nykyisen sukunimeni. Vahvaa ihmistä mun sukunimi ei haittaa. Muulla käytöksellä on enemmän merkitystä. Pidä itsestäsi huolta. Omaan hyvinvointiin kannattaa aina panostaa.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla ihan ludemin kirjoitus kun Hertan sydämet puuttuu viestistä ja en ole mikään vieras ludemille mä olen ludemin ikuinen rakkaus ja ludem on minun ikuinen rakkaus.






        💕 🃏

        Jos hän on sun rakkaus niin minkä takia selvittelet välejäsi palstan kautta häneen? Ei kukaan usko että sulla on yhteys häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla ihan ludemin kirjoitus kun Hertan sydämet puuttuu viestistä ja en ole mikään vieras ludemille mä olen ludemin ikuinen rakkaus ja ludem on minun ikuinen rakkaus.






        💕 🃏

        Oletko jutellut ludemin kanssa kasvotusten koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä kuuntelin musiikkia ja yritin rentoutua. Mä olen nyt todella loppu ja ajattelin että jos pidän hetken aikaa taukoa meistä ja palstalta. Sä voit vaikka viettää aikaa sun exän kanssa kuten tähänkin asti ja sitten kun sulla tulee minua ikävä niin mä huomaan sen että aidosti ikävöit minua ja haluat olla mun kanssa kun olet tehnyt sun exälle erittäin selväksi ettet halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Ei kuvia saa olla eikä sama sukunimi. Jos haluat jatkaa kuten ennenkin että olet tekemisissä muiden kanssa kuin minun niin ei ole mitään syytä olla minunkaan sinulle uskollisesti. Huomenna on mun askel kohti eteenpäin ja jos olet mustasukkainen niin sano se että et halua että menen huomenna sinne tai sitten jos sinulla on ihan sama kenen kanssa olen sillein niin ei tarvitse olla mustasukkainen. Muista että sä olet tehnyt meidän suhteesta tämän.





        💕 🃏

        Minulla ei ole koskaan exän nimeä ollutkaan. Kuva vain yksi jossain. Mitä tarkoitat että missään tekemisissä? En ole ollut missään tekemisissä hänen (enkä muidenkaan) kanssaan, sehän on ollut näin jo vaikka kuinka kauan. Nukun 80cm sängyssä yksin. Minne olet menossa huomenna? En halua, että olet kenenkään muun kanssa. Vain sinua kaipaan ja ajattelen. Sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole koskaan exän nimeä ollutkaan. Kuva vain yksi jossain. Mitä tarkoitat että missään tekemisissä? En ole ollut missään tekemisissä hänen (enkä muidenkaan) kanssaan, sehän on ollut näin jo vaikka kuinka kauan. Nukun 80cm sängyssä yksin. Minne olet menossa huomenna? En halua, että olet kenenkään muun kanssa. Vain sinua kaipaan ja ajattelen. Sydän.

        Onko tuo tervettä juttelet itsesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo tervettä juttelet itsesi kanssa?

        Jatketaan, kaikki on tervettä, rakas. Kaipaan niin sinua, toivon ettet lähde pois ennen kuin olemme sopineet jotain. Että olemme sopineet yhdessä jotain tulevaisuudelle. Sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla ihan ludemin kirjoitus kun Hertan sydämet puuttuu viestistä ja en ole mikään vieras ludemille mä olen ludemin ikuinen rakkaus ja ludem on minun ikuinen rakkaus.






        💕 🃏

        Rakas viesti ei ollut minulta kuten arvelit. Olen saanut taas kilpailevan vastailijan tänne. Tietenkin sinua tulee ikävä rakas. Eikä ajatus siitä, että olet silleen muiden kanssa tunnu hyvältä. En kuitenkaan voi kahlita sinua minuun, koska yhteytemme on palstalla olevaa. Eikä se tunnu hyvältä, että olet onneton. Sinun suru sattuu myös minuun. Haluan sinun olevan onnellinen. Rakas toivon, että voisimme kumpikin olla elämässämme vielä onnellisia joko yhdessä tai erikseen.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä voi aikuista ihmistä määrätä tai kahlita. Itse sinä teet elämäsi ratkaisut ja kannat seuraukset niistä. Minä teen ratkaisujesi pohjalta omat päätelmäni asioista. Exän kuvia minulla ei ole esillä. Tunteita exää kohtaan ei ole ollut vuosiin. Sukunimi vaihtuu, jos menen naimisiin. Siihen saakka pidän vaikka elämän loppuun saakka nykyisen sukunimeni. Vahvaa ihmistä mun sukunimi ei haittaa. Muulla käytöksellä on enemmän merkitystä. Pidä itsestäsi huolta. Omaan hyvinvointiin kannattaa aina panostaa.💕

        Mun sukunimen otat heti aamusta kun olet mun etkä ikinä saa muutenkaan eroa minusta niin se sukunimi on pysyvä kuitenki aina. Ja naimisissa saat olla vain mun kanssa että jos ne paperit vaan täytät myös aamulla nii asia etenee edes jonkun verran nopeammin kuin ennen. Etkö ole omista tunteista vieläkään varma. Kuten sanoin että minun parhaat puolet esille tulee muualla kuin täällä kiusattavana niin ei ole mikään ihme että olen niin hermostunut koko ajan. Rakastan sua ja olen ollut vuosia varma siitä etten halua muita kuin sinut.





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sukunimen otat heti aamusta kun olet mun etkä ikinä saa muutenkaan eroa minusta niin se sukunimi on pysyvä kuitenki aina. Ja naimisissa saat olla vain mun kanssa että jos ne paperit vaan täytät myös aamulla nii asia etenee edes jonkun verran nopeammin kuin ennen. Etkö ole omista tunteista vieläkään varma. Kuten sanoin että minun parhaat puolet esille tulee muualla kuin täällä kiusattavana niin ei ole mikään ihme että olen niin hermostunut koko ajan. Rakastan sua ja olen ollut vuosia varma siitä etten halua muita kuin sinut.





        💕 🃏

        Ei semmoista voi rakastaa jonka kanssa ei ole jutellut tykätä voi.

        Mihin hänessä ihastuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sukunimen otat heti aamusta kun olet mun etkä ikinä saa muutenkaan eroa minusta niin se sukunimi on pysyvä kuitenki aina. Ja naimisissa saat olla vain mun kanssa että jos ne paperit vaan täytät myös aamulla nii asia etenee edes jonkun verran nopeammin kuin ennen. Etkö ole omista tunteista vieläkään varma. Kuten sanoin että minun parhaat puolet esille tulee muualla kuin täällä kiusattavana niin ei ole mikään ihme että olen niin hermostunut koko ajan. Rakastan sua ja olen ollut vuosia varma siitä etten halua muita kuin sinut.





        💕 🃏

        Olen siis ylimääräinen ja toi on siis ludem?No ei mun tarvi enää tulla lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas viesti ei ollut minulta kuten arvelit. Olen saanut taas kilpailevan vastailijan tänne. Tietenkin sinua tulee ikävä rakas. Eikä ajatus siitä, että olet silleen muiden kanssa tunnu hyvältä. En kuitenkaan voi kahlita sinua minuun, koska yhteytemme on palstalla olevaa. Eikä se tunnu hyvältä, että olet onneton. Sinun suru sattuu myös minuun. Haluan sinun olevan onnellinen. Rakas toivon, että voisimme kumpikin olla elämässämme vielä onnellisia joko yhdessä tai erikseen.💕

        En halua muita kuin sinut. Ollaan yhdessä ❤🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sukunimen otat heti aamusta kun olet mun etkä ikinä saa muutenkaan eroa minusta niin se sukunimi on pysyvä kuitenki aina. Ja naimisissa saat olla vain mun kanssa että jos ne paperit vaan täytät myös aamulla nii asia etenee edes jonkun verran nopeammin kuin ennen. Etkö ole omista tunteista vieläkään varma. Kuten sanoin että minun parhaat puolet esille tulee muualla kuin täällä kiusattavana niin ei ole mikään ihme että olen niin hermostunut koko ajan. Rakastan sua ja olen ollut vuosia varma siitä etten halua muita kuin sinut.





        💕 🃏

        Rakas ei naimisiin suoraan mennä. Tai siis joissakin kulttuureissa joo, mutta sielä avioliitot on järjestettyjä juttuja. Kyllä pitää muuten tuntea hyvin jo. 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua muita kuin sinut. Ollaan yhdessä ❤🔥

        Ei takiainen ollutkaan kukaan tuttuni onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jutellut ludemin kanssa kasvotusten koskaan?

        Noin tyhmään kysymykseen en edes viitsi edes vastata jos ei ole mun kirjoitus tohon vastannu kun joka text on aivan samoja asioita niin eiköhän se ole päivän selvä asia että ollaan vuosia irl tunnettu





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas ei naimisiin suoraan mennä. Tai siis joissakin kulttuureissa joo, mutta sielä avioliitot on järjestettyjä juttuja. Kyllä pitää muuten tuntea hyvin jo. 💕

        Rakas sänkyyn mennään heti kun nähdään kun ollaan nii kauan odotettu ja haluan sinua todella paljon ja monta kertaa. Mä olen ikuisesti sun kanssa ja kyllä otat mun sukunimen. Olet ikuisesti minun



        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin tyhmään kysymykseen en edes viitsi edes vastata jos ei ole mun kirjoitus tohon vastannu kun joka text on aivan samoja asioita niin eiköhän se ole päivän selvä asia että ollaan vuosia irl tunnettu





        💕 🃏

        Hahhah hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas sänkyyn mennään heti kun nähdään kun ollaan nii kauan odotettu ja haluan sinua todella paljon ja monta kertaa. Mä olen ikuisesti sun kanssa ja kyllä otat mun sukunimen. Olet ikuisesti minun



        💕 🃏

        No jos on vastavuoroista ja yhteinen sopimus ja halu niin mikä ettei. Vaan oot ilmoittanut meneväsi tänään jonkun muun kanssa. Niin taidanpa sanoa ei kiitos. En halua sua jakaa.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on vastavuoroista ja yhteinen sopimus ja halu niin mikä ettei. Vaan oot ilmoittanut meneväsi tänään jonkun muun kanssa. Niin taidanpa sanoa ei kiitos. En halua sua jakaa.💕

        Rakas mitä olet tehny tänää ja miks et luopunut siitä kuvasta ja sen jälkee olen uskollinen kun olet ollut mulle rehellisesti. Rakastan sua aina joka tapauksessa vaikkapa yritän koko ajan unohtaa kun ei meillä ole mitään mahdollisuutta olla suhteessa kun et ole vielä sanonu että kenen kanssa olet ollu meidän suhteen aikana kaikki muut saadaan sovittua mutta huoraamine on se josta sinulle suutun kunnolla.




        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mitä olet tehny tänää ja miks et luopunut siitä kuvasta ja sen jälkee olen uskollinen kun olet ollut mulle rehellisesti. Rakastan sua aina joka tapauksessa vaikkapa yritän koko ajan unohtaa kun ei meillä ole mitään mahdollisuutta olla suhteessa kun et ole vielä sanonu että kenen kanssa olet ollu meidän suhteen aikana kaikki muut saadaan sovittua mutta huoraamine on se josta sinulle suutun kunnolla.




        💕 🃏

        Ihan itteni kanssa olen ollut. Mitä nyt töitä myös hoidellut ja tavallisia ystäviä sekä sukulaisia tavannut. Lapsia hoidellut ja kotia. 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itteni kanssa olen ollut. Mitä nyt töitä myös hoidellut ja tavallisia ystäviä sekä sukulaisia tavannut. Lapsia hoidellut ja kotia. 💕

        Kummallista että just mun ystävät ei ole normaaleja sun mielestä ja se valehtelu pitää loppua.





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itteni kanssa olen ollut. Mitä nyt töitä myös hoidellut ja tavallisia ystäviä sekä sukulaisia tavannut. Lapsia hoidellut ja kotia. 💕

        Harakka lähe litomaan.
        Oot hiukka kapian puoleinen luuta ja nahkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että just mun ystävät ei ole normaaleja sun mielestä ja se valehtelu pitää loppua.





        💕 🃏

        No, jos ystävät sulle ehdottelee seksiä niin on se vaan erikoista. Ei mun ystävät sellaisia ehdottele.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos ystävät sulle ehdottelee seksiä niin on se vaan erikoista. Ei mun ystävät sellaisia ehdottele.💕

        Viiraako sulla päässä?


    • Anonyymi

      Yksinäisyys... :(

    • Anonyymi

      Hyvää yötä rakas ja hyvää huomista päivää. Kiireinen päivä huomenna. Nyt täytyy nukkua, että jaksaa.💕

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe