Miten mies sinä koet 158 cm naisen?

Anonyymi

Millaisia tuntemuksia herättää?

118

2187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aika lyhyt maksulliseksi.

      • Anonyymi

        Todella outo kommentti.


    • Aika normimittainen. Ei mitään ajatuksia.

    • Anonyymi

      Mies kokee täysillä!

    • Anonyymi

      Tappi mikä tappi, oma muija on samanlainen. Onneksi on pysynyt hoikkana.
      Lyhyt ja leveä ei ole kiva.

    • Anonyymi

      Oliko tuo vyötärön ympärys?

      xLiner

      • Anonyymi

        Myös suomalaisia naisia löytyy sopivan kokoisia ja siroja kun pitää silmänsä auki.


      • Voldemartin.. 😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Voldemartin.. 😄

        Yhtä pitkä kuin leveä 😁

        xLiner


    • Anonyymi

      Thaikut on ihania.

    • Anonyymi

      Siten ettei kannata lähestyä, ei kannata olla kaveri, ei työkaveri eikä katsoa edes jos mies ei ole yli 179 cm. Kerran pyysin 158 cm naista kahville. Se sanoi että tykkää vain 180 cm miehistä.

      • Anonyymi

        Ei tuollaisella pätkällä ole oikeutta vaatia toiselta pituutta


      • Anonyymi

        Tuon mittaiselle naiselle tulisi riittää pituuden puolesta 20cm pidempi mies eli 178cm mies on ihan sopiva.


      • Anonyymi

        Nainen voi "vaatia" miehen ja naisen luonnolliseen pituuseroon vedoten 15-20cm pidemmän miehen, 158cm naiselle se tarkoittaa 173-178cm miestä. Enempää ei "vaatia", enempi on plussaa.


      • Anonyymi

        Jos mies on 160cm, hänelle käy sellainen 145cm nainen. Sellaisiakin on aikuisväestössä. Lyhytkasvuiset voivat löytää kumppanin lyhytkasvuisten yhdistyksistä ja vertaistukiryhmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi "vaatia" miehen ja naisen luonnolliseen pituuseroon vedoten 15-20cm pidemmän miehen, 158cm naiselle se tarkoittaa 173-178cm miestä. Enempää ei "vaatia", enempi on plussaa.

        Hyvä lähtökohta on se, että kukaan ei vaadi keneltäkään pituutta.


      • Anonyymi

        Vaikka tämä on vanha viesti, silti kommentoin. Luuletko, että 15.46, että pituus on ollut oikea syy antaa pakit. Veikkaan, että se on ollut kömpelö tapa sanoa ei kiitos. En ymmärrä miksi Ei kiitos pitää selittää mitenkään! Sitten tulee juuri tälläisiä päättömiä lausahduksia!


    • Anonyymi

      Tokkopa kenenkään pituutta voi missään suhteessa yleistää. Yksi tykkää toinen ei. Sama miesten suhteen

    • Anonyymi

      Ihanan sähäkkä tapaus, vauhtia ja huumaa.. Sydän.

      • Anonyymi

        Täydellinen mun keholle. Just sellainen kuin pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellinen mun keholle. Just sellainen kuin pitää.

        Millainen keho sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen keho sinulla on?

        Vähän pidempi ja hoikka.. Herättää ihanasti mut eloon sellainen sähikäinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän pidempi ja hoikka.. Herättää ihanasti mut eloon sellainen sähikäinen..

        Mistä päättelet, että on sähikäinen? Usein noin lyhyet on lyhytjalkaisia läskiperseitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että on sähikäinen? Usein noin lyhyet on lyhytjalkaisia läskiperseitä

        Ei kaikki, ei mun ihanuus ainakaan.


    • Anonyymi

      Miksi kyselet hölmöjä?

      • Anonyymi

        Miksi otat osaa keskusteluun jos ei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi otat osaa keskusteluun jos ei kiinnosta?

        Ei voi keskustella, ellei vastata kysymyksiin. Tosin ei ihmisen pituudesta ole mitään keskusteltavaa. Se on mikä on, ja sillä siisti.


    • Anonyymi

      Sopivan kompakti kainaloon. Toki toiveena ettei lantionympärys ole kovin paljoa yli puolet pituudesta,
      ja painoindeksi pysyy 20-25 välillä. Noilla spekseillä ok👍

      • Anonyymi

        158/2=78cm!. Missien ihannemitat on 90-60-90. Harva tuohon pääsee. Tahdot siis 12cm vähemmän lantiolle? Missikoko vastaa kokoa S tai 34-36. Lantion koolla 78cm ei aikuisten vaateosastolle ole asiaa, eikä teiniosastollekaan, vaan mennään lastenosastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        158/2=78cm!. Missien ihannemitat on 90-60-90. Harva tuohon pääsee. Tahdot siis 12cm vähemmän lantiolle? Missikoko vastaa kokoa S tai 34-36. Lantion koolla 78cm ei aikuisten vaateosastolle ole asiaa, eikä teiniosastollekaan, vaan mennään lastenosastolle.

        158/2=78cm!.

        Laskutaito hukassa? Paljonko on 2 x 78?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        158/2=78cm!. Missien ihannemitat on 90-60-90. Harva tuohon pääsee. Tahdot siis 12cm vähemmän lantiolle? Missikoko vastaa kokoa S tai 34-36. Lantion koolla 78cm ei aikuisten vaateosastolle ole asiaa, eikä teiniosastollekaan, vaan mennään lastenosastolle.

        "Kovin paljoa yli puolet" tarkoittaa ympärysmitta jossain 80-89 välillä. Ihan sellainen aikuisen naisen p-se saa olla. Enkä pelkää sopivaa pehmeyttä mistä ottaa kiinni😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kovin paljoa yli puolet" tarkoittaa ympärysmitta jossain 80-89 välillä. Ihan sellainen aikuisen naisen p-se saa olla. Enkä pelkää sopivaa pehmeyttä mistä ottaa kiinni😁.

        80-89 cm ei ole aikuisen pehmeyttä. Olen tuon kokoinen ollut joskus ja housut piti ostaa lasten osastolta. Oletko koskaan tavannut missiä luonnossa, heissä ei ole mitään pyöreyttä vaan linnunluiselta näyttää. Koko XS menee keksimäärin 10-12 vuotiaalle. Keskimääräinen nainen on kokoa M-L. Keskimääräinen aikuisen naisen lantio on luultavasti tuohon verraten 100-110cm.

        KIRJAINKOKO XS S M
        A. Rinnan ympärys, cm 80 86 94
        C. Lantion ympärys, cm 88 94 102


    • Anonyymi

      Automaskotiksi siinä ja siinä.

    • Anonyymi

      Aivan söpö.
      T. Mää Turust päin

    • Olis mukavan mittainen, 9cm lyhyempi. Jos sirorakenteinen, niin kevytkin pyöritellä miten vaan.

      • Yks kaveri oli aikoinaan 160cm pitkä ja tykkäs roikkua mun reppuselässä koulumatkoja. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Yks kaveri oli aikoinaan 160cm pitkä ja tykkäs roikkua mun reppuselässä koulumatkoja. :)

        Muulilla on muulin hommat ja ratsastajalla on ratsastajan hommat :-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muulilla on muulin hommat ja ratsastajalla on ratsastajan hommat :-)

        Auts. >:D

        Nythän lämäytti lätyllä pläsiin. :P


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Yks kaveri oli aikoinaan 160cm pitkä ja tykkäs roikkua mun reppuselässä koulumatkoja. :)

        :DD


      • Anonyymi kirjoitti:

        :DD

        Joo, naurattaa näin jälkeenpäin. Ei se silloin naurattanut, kun 3km tarpoo. :)


      • JanK kirjoitti:

        Joo, naurattaa näin jälkeenpäin. Ei se silloin naurattanut, kun 3km tarpoo. :)

        Laulettiin vielä Dingon autiotaloa, paitti mä kun rupes happi loppuu. :)

        https://youtu.be/MgVkL0igUY8


      • Minulle (194 cm) vähän lyhyt, vaikka alle metrin lyhyempi! :) Parempi pituus kuin alle 150 senttimetrinen - sitten vasta olisi lyhyt, mutta nyt on melkein keskimääräisen pituinen, vain vähän alakanttiin.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo, naurattaa näin jälkeenpäin. Ei se silloin naurattanut, kun 3km tarpoo. :)

        Voin kuvitella :D


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minulle (194 cm) vähän lyhyt, vaikka alle metrin lyhyempi! :) Parempi pituus kuin alle 150 senttimetrinen - sitten vasta olisi lyhyt, mutta nyt on melkein keskimääräisen pituinen, vain vähän alakanttiin.

        Vois melkeen haarujen kautta kulkea ohitsesi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuvitella :D

        No välillä piti pysähtyä ja pompauttaa kaveri uudestaan selkään. Sitten kun sanoin etten mä nyt enempää jaksa sua roikottaa, se rupes murjottamaan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Vois melkeen haarujen kautta kulkea ohitsesi. :)

        Isosiskon lapset kulkivat ihan pieninä haarojeni alta ohi, sillä säkäkorkeuteni on jotain 90 cm. Ei siitä ihan 158 cm nainen kulje kuin limboammalla.

        Toivottavasti terveytesi paranee! Itse katsoin tässä pari tuntia mäkihyppyä. Yksi suomalainen vain toisella kierroksella.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Isosiskon lapset kulkivat ihan pieninä haarojeni alta ohi, sillä säkäkorkeuteni on jotain 90 cm. Ei siitä ihan 158 cm nainen kulje kuin limboammalla.

        Toivottavasti terveytesi paranee! Itse katsoin tässä pari tuntia mäkihyppyä. Yksi suomalainen vain toisella kierroksella.

        No muksut menee kyllä pölähtäen koipien välistä. :)

        Exäni oli 203 cm pitkä ja koirat mitä siihin aikaan oli viuhtoi mennä jalkojen välistä. Isoja saksanpaimenkoiria. Lyhyemmällä olis jäänyt ratsuksi. :)


      • JanK kirjoitti:

        No muksut menee kyllä pölähtäen koipien välistä. :)

        Exäni oli 203 cm pitkä ja koirat mitä siihin aikaan oli viuhtoi mennä jalkojen välistä. Isoja saksanpaimenkoiria. Lyhyemmällä olis jäänyt ratsuksi. :)

        Mielenkiintoinen tieto tuosta exästä - oliko koripalloilija?

        Hyvää sunnuntain jatkoa. Itse taidan lopetella kirjoittamisen tähän. Toivottavasti lähipäivinä olet terveempi! Pidän peukkuja! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tieto tuosta exästä - oliko koripalloilija?

        Hyvää sunnuntain jatkoa. Itse taidan lopetella kirjoittamisen tähän. Toivottavasti lähipäivinä olet terveempi! Pidän peukkuja! :)

        Ei ollut, sitä jatkuvasti ihmiset kyseli häneltä kauppareissulakin. Kun oot noin pitkä, niin pelaatko koripalloa? :)

        Hyvät yöt. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No muksut menee kyllä pölähtäen koipien välistä. :)

        Exäni oli 203 cm pitkä ja koirat mitä siihin aikaan oli viuhtoi mennä jalkojen välistä. Isoja saksanpaimenkoiria. Lyhyemmällä olis jäänyt ratsuksi. :)

        No, kyllä minunkin jälkojen välistä mahtuu saksanpk hyvin menemään ja isompikin koira, olen reilu 170 cm nainen. Olenhan pitkäjalkainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, kyllä minunkin jälkojen välistä mahtuu saksanpk hyvin menemään ja isompikin koira, olen reilu 170 cm nainen. Olenhan pitkäjalkainen

        Sullon strutsin jalat. :)


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minulle (194 cm) vähän lyhyt, vaikka alle metrin lyhyempi! :) Parempi pituus kuin alle 150 senttimetrinen - sitten vasta olisi lyhyt, mutta nyt on melkein keskimääräisen pituinen, vain vähän alakanttiin.

        Sinulle käy 164-179cm nainen eli 15-30cm lyhyempi, ehkä ideaali on se 15-20cm lyhyempi eli 174-179cm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle käy 164-179cm nainen eli 15-30cm lyhyempi, ehkä ideaali on se 15-20cm lyhyempi eli 174-179cm.

        Kiitos tiedosta! Ehkä se henkinen puoli merkitsee enemmän ja nainen voi olla vähän lyhempi tai pitempikin kuin ideaali.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Ehkä se henkinen puoli merkitsee enemmän ja nainen voi olla vähän lyhempi tai pitempikin kuin ideaali.

        Sisäiset ominaisuudet ja arvomaailma on tärkein mutta ulkonäkökin vaikuttaa. "Koko paketin" tulee kolahtaa.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Ehkä se henkinen puoli merkitsee enemmän ja nainen voi olla vähän lyhempi tai pitempikin kuin ideaali.

        Naisen mielestä pituusero on tärkeämpi kuin henkinen puoli. Ei kaikkien naisten mielestä, joillain on aivotkin.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No muksut menee kyllä pölähtäen koipien välistä. :)

        Exäni oli 203 cm pitkä ja koirat mitä siihin aikaan oli viuhtoi mennä jalkojen välistä. Isoja saksanpaimenkoiria. Lyhyemmällä olis jäänyt ratsuksi. :)

        oliko Sara?


    • Anonyymi

      Oikein hyvä mitta.

    • Anonyymi

      Olen 158cm nainen, eikä pituuteni ole koskaan ollut este tai hidaste suhteelle tai tutustumiselle. Pisin mies, jonka kanssa olen ollut suhteessa on 188cm ja pisin treffeille kysyt vielä tuosta selkeästi pidempi. Lyhyin taas 168cm. Jos tärkeimmät asiat osuu, mitä väliä pituudella on?

      On helpompi tuntea itsensä miehiseksi kun vierellä on pieni povekas nainen. Pieni nainen aiheuttaa helpommin halua suojella.

      • Anonyymi

        Tuo 30cm mies taitaa olla "hyvän maun" yläraja ja pariskunta silti näyttää eriparisilta. Olen itse 163cm ja pisin tapailemani mies on ollut 193cm, se on kyllä alkaa olla ihan yläraja jo itselläni, ettei tarvitse kurkotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 30cm mies taitaa olla "hyvän maun" yläraja ja pariskunta silti näyttää eriparisilta. Olen itse 163cm ja pisin tapailemani mies on ollut 193cm, se on kyllä alkaa olla ihan yläraja jo itselläni, ettei tarvitse kurkotella.

        Heh, olen myös 163 pitkä ja eksä oli 198 cm, mutta ei haitannut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, olen myös 163 pitkä ja eksä oli 198 cm, mutta ei haitannut :D

        Eksää haittasi koska nyt exä


      • Anonyymi

        Olen 154 cm pitkä naistohtori ja
        mieheni on 198 cm pitkä, tohtoriksi väitellyt hänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 30cm mies taitaa olla "hyvän maun" yläraja ja pariskunta silti näyttää eriparisilta. Olen itse 163cm ja pisin tapailemani mies on ollut 193cm, se on kyllä alkaa olla ihan yläraja jo itselläni, ettei tarvitse kurkotella.

        Onko sulla tekohampaat?


    • Anonyymi

      Lyhyt nainen haluaa automaattisesti pitkän miehen. Alle 170 cm ei kannata vaivautua ellei ole komea rikas top 10 mies.

    • Tuntemuksia vain leukaani asti. ; )

    • Anonyymi

      Njaa, toiset pitkiä ja toiset pätkiä, mitä väliä!

    • Anonyymi

      Suomalainen persjalkainen.

      • Anonyymi

        Lyhytkin voi olla siro tai pitkäjalkainen. Ja toisaalta "persjalkaisuudessa" ei ole kyllä mitään vikaakaan.


      • Anonyymi

        Ei mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhytkin voi olla siro tai pitkäjalkainen. Ja toisaalta "persjalkaisuudessa" ei ole kyllä mitään vikaakaan.

        Ei voi olla pitkäjalkainen, voi olla sopusuhtainen vartalon pituuteen nähden. Ideaali mittasuhteilla jalat on puolet pituudesta. Monella suomalaisella ei ole.


      • Anonyymi

        Lyhytjalkaisuus ei ole pituudesta vaan vartalon mittasuhteista kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhytjalkaisuus ei ole pituudesta vaan vartalon mittasuhteista kiinni.

        Jos on lyhyt nainen niin jalat eivät voi olla kovin pitkät vaikka ne olisi suhteessa ylävartaloon pitkät... se raaja on kuitenkin ihan eri näköinen kuin pitkillä mimmeillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on lyhyt nainen niin jalat eivät voi olla kovin pitkät vaikka ne olisi suhteessa ylävartaloon pitkät... se raaja on kuitenkin ihan eri näköinen kuin pitkillä mimmeillä...

        Olen samaa mieltä mutta lyhytjalkaisiksi kutsutaan usein niitä, joilla jalkojen pituus on alle puolet omasta pituudesta. Pitkissä ihmisissäkin on lyhytjalkaisia ja pitkäselkäisiä.


    • Anonyymi

      Sieltä puolesta välin se löytyy lyhyemmälläkin.

    • Anonyymi

      Ihanan seksikäs

    • Anonyymi

      unelmamitta

    • Anonyymi

      Olisit asetellut kysymyksen näin. Kuinka mies haluaisit haukkua 158 cm naista? Eihän nämä naisten vihaajat muuta osaa.

    • Anonyymi

      Aa, oot se kilometrin sisällä oleva ps4 mimmi. Muutit BIOasi minun omani kaltaiseksi :)
      Olit vähän surullisen näköinen :/

      • Anonyymi

        En ole hän 😂😂


    • Anonyymi

      Olen nainen... 153 cm. Vastaan silti; mies ei koe naisen pituutta, vaan naisen.

    • kyllä sillä on välilä, pituudella turha sitä on kenenkään kiistää.

      itse oln hukkapätkä nainen, ja on dissanut, ehkä en ole ollut tarpeeksi naisellinen naiseksi.

    • Anonyymi

      Ihan sopivan pituinen

    • Ei mitään erityisiä tuntemuksia. On ollut kumppaneita eri mittaisia, lyhyempää ja pidempää, lyhin 156 ja pisin 174. Itelle sillä ei ole merkitystä, jolle kulle toiselle sillä voi olla merkitystä.

    • Anonyymi

      Sellanen 140cm nainen olis mukavan kokoinen, helppo ottaa kainaloon ja kantaa mukana.

      • Anonyymi

        😂😂


    • Anonyymi

      Jos muodot on kohdallaan niin eikä läski niin ihan O.K, sanoisin että ottaisin mielelläni
      ennemmin kuin 170 cm

    • Anonyymi

      Just sopivan pituinen

    • Anonyymi

      Sitä täytyy kumartaa jos kohtaa. Herättää kunnioitusta.

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Pienin pässi on aina lauman johtaja.

      • Anonyymi

        😂🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Itse olin XXL-kaupassa tuossa taannoin, ei ollut XXXXXXL kokoisia ihmizsä.... mutta huomasin joitain muita jänniä ostoartikkeleita kun Callaway-Chevron... ihmisiä olin.

    • Anonyymi

      olen kokenut.... ihan jees.. lantiota löyty. :)

      • Anonyymi

        itse olen 178 mitä helkkarin väliä tällä asialla on?


    • Anonyymi

      Liian lyhyt mulle. Miea yli 190 cm joka toivoisi pitkää pyöreetä naista

    • Anonyymi

      Mä oon 158 cm. Kyllä mä voisin seurustella vaikka 194-senttisenkin kanssa jos se mies ei olisi vielä älyttömän leveäkin ja isoluinen sen lisäksi että on pitkä. Se olisi jo vähän liikaa. Mutta yhtä hyvin kelpaa n. 170-senttinenkin. KOKONAISUUS, IHMINEN on se mikä ratkaisee, ei pelkkä pituus.

      • Anonyymi

        Sitten voit ottaa mut. Olen pitkä mies. Haluan naisen.


    • Anonyymi

      Tuntematon taskuvenus pujahti pikkutakkini alle. Se oli kiva yllätys.

    • Anonyymi

      Pidän itseäni lyhemmistä naisista. Niin kuin varmaan valtaosa miehistä. Valtaosa naisista tykkää heitä pidemmistä miehistä. Niin se vain menee.

      • Anonyymi

        Voisi kyseenalaistaa tuon.


    • Anonyymi

      Wuwuwilaiselta?

    • Anonyymi

      Hyvä pituus , helppo nousta selkään....

    • Anonyymi

      Höh, eikös naiset aina sano ettei koolla ole merkitystä:)
      No joo, 158 ei aina yltäisi ylähyllylle ja kaipaisi varmasti ajoittain tällaista pidempää miestä elämäänsä helpottamaan. Ei tule muita ajatuksia nyt mieleen...

      AV

    • Anonyymi

      Snadi on nami.
      Musta t-paita. Fontti..se on yllättävän haasteellista. Kultaiset kirjaimet.
      Naisille onely. Ymmärrettävistä syistä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Just sopivan kokoinen jos paino on alle 50 kiloa

    • Anonyymi

      Mulla oli aasialainen tyytöystävä 157cm ja 42 kiloa, oli tosi upea ja kaunis.

    • Anonyymi

      Mitä niistä Naisten sääristä ylöes ja haarat levälleen.

    • Anonyymi

      Ihan hyvin koen. Lämpöisiä.

    • Anonyymi

      Äodomloeöem påe4ttaka vpo sampa: ; minä olemme.

    • Anonyymi

      On aika hauskoja seikkailuja avaruusjutussa Voiaher kyllä,

    • Anonyymi

      Hyvä nimi kyllä tytölle Catherine... katriina.... avaruus juttuja ja seikkailuja katson.

    • Anonyymi

      jaksaako ollenkaan katosa avaruusseikkailuja, federal sttarship voyafer.

    • Jokainen on sen mittainen kuin on. Itse olen 150 cm ja jos jotain ihmistä haittaa se asia, niin enpä mää sille mitään voi. Tosin aika moni suomalainen nainen on melko lyhyt, joten se siitä aiheesta.

    • Anonyymi

      Ihme kyssäreitä.

    • Anonyymi

      Alkaa pelottamaan.

    • Anonyymi

      Karannut potilas lähti ajelemaan paareilla...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe