Nyt on Japanissa löydetty uusin muunnos viruksesta joka on peräisin Brasiliasta tulleilla 4:tä matkustajalta. Muunnos eroaa Afrikan ja Britannian muunnoksista.
ILtasanomat .
Japanissa löydetty uusi virusmuunnos
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo muunnos, on saatava Suomeen jo ihan ihmisoikeuksien ja Suome perustuslain vaatimuksien täyttämiseksi.
- Anonyymi
Koronavirus muuntautuu koko ajan.
- Anonyymi
LInkki tässä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/a86931e2-e4d6-4404-b848-674f872e5c09
- Anonyymi
Inha virus.
- Anonyymi
Nyt kiireesti joku asiantuntija TV:n sanomaan, ne kuuluisat sanat : Ei voi tulla Suomeen .
- Anonyymi
Virus on tullut jäädäkseen. Ei mitään toivoa ennen kuin maapallon ihimismäärä on puolittunut.
- Anonyymi
Synkältä näyttää todellakin.
Anonyymi kirjoitti:
Synkältä näyttää todellakin.
Ei vaan hyvältä. Puoletkin pois helpottaisi reippaasta maapallin tilaa.
- Anonyymi
Minkälaiset perustuslait noissa monessa muussa maassa on, kun ne voivat määrätä maskipakot ja maahantulo kiellot. Ei niiden mediat toitota, että ihmisoikeudet on nyt hylätty tai perustuslaki estää kieltojen ja sulkujen laittamista ? Kysyn vaan ?
- Anonyymi
Pysykää suomaliset kansaliaet kotona ian aja jo i lut juhannukset.
Me muut matkustella afrikaan ja britaniaa. Espanjaa ja suoraan lemnolta leville .
Meillä on oikeus - Anonyymi
4 viikon päästä tämä muunnos Suomessa riehumassa...ei lopu koronat ihan heti.
- Anonyymi
Matkailu loppuu moneksi vuodeksi.
- Anonyymi
Nyt tuloo viideltä uutiset yletv1:ltä, saadaan viimeiset kuulumiset koronasta.
- Anonyymi
Mahtava uutinen. Tuo virus kehittää itsestää tuhansia variaatioita, kunnes ihmiskunta on poissa.
- Anonyymi
Kannattaisi tutkia muitakin viruksia, tulisi uusia löytöjä ja uutisia :D
- Anonyymi
Käyttömaadoitus ja sähköveekon maadoitus eriasia s ä hköverkossa on generaattorin nollapiste maadoitettu joka tunnetaa mys sähköasennuksissa nolla johtona .
Teslan tapauksessa auton metalikuori vastaa maadoitusta.
Elikkä ns. Käyttömaadoitus.
Jos akuista pääsee esim kolaritapaukseea suurjännite johdin tai akuston osa kosketamaan auton korirakenteita tulee auton. Korirakenne jänniteiseksi.
Vähän sama kuin pihalla koskettaa jännitteistä viallista jatkojohtoa j onka suoja maadoitus rikki tai vuotaa.
Teitenkin vielä pitää ihmisen joutua jotenkin kahden jännitteen väliin .
Sähköautossa vielä lisäksi tulee tappava myrkkykaasun muodostu joka ovien lukittumisen ja ikkunoiden t oimimattomuden kanssa voi estää pakenemisen autosta jos vaikka on loukannut jalkansa ja autoilija on toimntakyvytön ja voimaton. Itse avaamaan tai murtautumaan sähköautostansa ulos.
Lisäksi ihmetyttää ohjeistus että kukaan ei saa tulla autamaan.
Onko sähkö auto vähän saman lainen laitos kuin venäläinen sukellusvene turvallisuuden puolesta.
AsTeslan tapauksessa auton metalikuori vastaa maadoitusta.
Elikkä ns. Käyttömaadoitus.
Jos akuista pääsee esim kolaritapaukseea suurjännite johdin tai akuston osa kosketaman auton korirakenteita tulee auton. Korirakene jänniteiseksi.
Vähän sama kuin pihalla koskettaa jännitteistä viallista jatkojohtoa j onka suoja maadoiyus rikki tai votaa.
Teitenkin vielä pitää ihmisen joua jotenkin kahden vännitteen v äliin .
Sähköautossa vielä lisäksi tulee tappava myrkkykaasunmuodostu jika ovin lukittumisen ja ikkunoiden t oimimattomuden kanssa voi estää pakenemisen autosta jos vaikka on lukannut jalkansa ja autoilija on toimntakyvytön ja voimaton. Itse avaamaan tai murtautumaan sähköautostansa ulos.
Lisäksi ihmetyttää ohjeistus että kukaan eisaa tulla autamaan.
Onko sähkö auto vähän saman lainen laitos kuin venäläinen sukellusvene turvallisuuden puolesta.
Asianatuntijat kumotkoon kysymykseni jos olen väärässä.
Ei myyjät tiedä asiasta mitään. Hevaan myyvät.
Tietoni perustuu vain sähköoppiin ja akkujen myrkyllisyydestä saamini tietoihin.
Esim . Jos sähköautossa jotain harvinaisia turvalaitteita josta ei julkisudessa puhetta .
Esim joku sulake ....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672