Eli lauantaina menin kaverille yötä olen 13 vuotias ja syötiin vähän herkkuja ja oli kivaa sitten puol yks yöllä alko pahoinvointi sanoin että menen vessaan istumaan jos alkais oksentaa mutta ei tuntenut siltä sitten kaks minuuttii sen jälkeen alko tulla ylös kaikki mitä mä sen päivänä olin syönyt oksentelin 10 minuutin välein neljä aamuyöhön asti minulla on myös diabetes joten sokeri oli ihan alhaalla koko ajan ja kun yritin juoda mehua ja hunajaa niin oksensin sen ylös melkein heti no sit nukahdin puol kuusi aamulla ja ei ollut pahoinvointia enään kunnes minä söin aamupalaa silloin alko taas pahoin vointi mutta en oksentanut tulin kotiin 12 tänään sunnuntaina ja nyt kun syön niin tulee oksettava olo mutta kun juon esim maitoo kokista mehua niin ei tule paha olo niin tietäiskö joku mikä tää on.
Pahoinvointi syödessäni mutta ei kun juon
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794