Kohta katoaa aloitus

Anonyymi

Sitten sitä ei löydä ilman tietämättä sen sisältöä. Ei muuten, mutta erästä naista saattaisi kiinnostaa se. Ehkä avain kuvaa sitä parhaiten.

69

916

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä se on?

      • Anonyymi

        Suhteet palstalla useamman päivän takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteet palstalla useamman päivän takaa.

        Mitä muita vihjeitä? Avain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muita vihjeitä? Avain?

        Tarkemmin tunteissa vai missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin tunteissa vai missä?

        Täällä on valtavasti aloituksia, yksilöi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on valtavasti aloituksia, yksilöi :)

        Tässä ainoat vinkit.

        Suhteet-osiolle kirjoitettu
        Otsikko alkaa K-kirjaimella
        Ajankohta jolloin kirjoitettu: 0X.01.2020

        Onnea etsintään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ainoat vinkit.

        Suhteet-osiolle kirjoitettu
        Otsikko alkaa K-kirjaimella
        Ajankohta jolloin kirjoitettu: 0X.01.2020

        Onnea etsintään!

        Hups!

        Ajankohta siis 0X.01.2021 XX:45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups!

        Ajankohta siis 0X.01.2021 XX:45

        Mitäs pahojas sinä teet sillä aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs pahojas sinä teet sillä aikaa?

        Menen nukkumaan ja herättyäni tarkistan miten rakkaat aarteenetsijäni pärjäävät.

        Hyvää yötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen nukkumaan ja herättyäni tarkistan miten rakkaat aarteenetsijäni pärjäävät.

        Hyvää yötä!

        Onkos meitä moniakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos meitä moniakin?

        En tiedä, mutta ihminen on utelias luonne.

        Hyvää yötä nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta ihminen on utelias luonne.

        Hyvää yötä nyt!

        Eipä löytynyt mitään noilla kriteereillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä löytynyt mitään noilla kriteereillä.

        Ei niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups!

        Ajankohta siis 0X.01.2021 XX:45

        Löysin mutta taisi olla väärä..


    • Anonyymi

      Rakkaat aarteenetsijät ei mitään löydä koska tällaista aloitusta ei ole mikä täyttäisi kriteerit.

    • Anonyymi

      Huomenta vaan. Aloitus on kadonnut listoilta ja löytyy vain haun kautta. Oli 5.1 tehty ja kun katsoo "uusimmat keskustelut" sivulle 30 niin näkyy vai 6.1 päivättyjä. Yhtään vastausta ei saanut ja katselukertoja alle 10. Sinne se bittiavaruuteen on siis kadonnut. Hyvä yritys kaikilta jotka yrittivät.

    • Anonyymi

      K en tiedä mistä aloituksesta puhut, mutta sinullahan on usein avain hukassa. Kiusoittelinkin sinua siitä. Tiedät kyllä kuka, jos olet hän. Jos olen mielessäsi positiivisella tavalla, ota yhteyttä. Tai vaikka negatiivisellakin, puhuttaisiin asiat halki.

      • Anonyymi

        Avaimet on mulla aina tallessa, joten viestisi ei ollut mulle.


      • Anonyymi

        Minähän se niitä avaimia kadotan ja sitten joskus aina löydän.. Vastaamani aloitus oli kysymys katselusta.. Ei tainnut olla se..


    • Anonyymi

      No olipa harmi, täällä ei ehdi nähä kaikkee ja välillä joutuu ite saunaanki vielä.

      • Anonyymi

        Voi kun joutuiskin hänen kanssaan..


    • Anonyymi

      Onko tämä sellainen ilkeä aloitus ja sen takia sivutettu?

      Koska en löyyänyt sitä oletan että aloitusta ei ole koskaan edes tehty vaan yllytät hulluja.. ei siis pahalla mutta siltä tämä vaikuttaa.

      Jos ei niin vaatii vähän avaamista..

      • Anonyymi

        Se oli lämminhenkinen ja tavallaan hyvin vaatimaton. Kerroin siinä naiselle mitä hänestä ajattelen ja kuinka paljon aikaa hänellä on. Kerroin myös jotain muutakin, mutta en avaa tämän enempää. Ehkä joskus uudestaan, en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli lämminhenkinen ja tavallaan hyvin vaatimaton. Kerroin siinä naiselle mitä hänestä ajattelen ja kuinka paljon aikaa hänellä on. Kerroin myös jotain muutakin, mutta en avaa tämän enempää. Ehkä joskus uudestaan, en tiedä.

        Tuskin kovin tärkeä aloitus kun annat sen hukkua bittiavaruuteen ja tuskin kovin tärkeä nainen kun et suoraan hänelle kirjota. Mutta kiitos että viihdytit meitä hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kovin tärkeä aloitus kun annat sen hukkua bittiavaruuteen ja tuskin kovin tärkeä nainen kun et suoraan hänelle kirjota. Mutta kiitos että viihdytit meitä hetken.

        Eipä mittään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mittään.

        Mikähän oli aikaraja jonka hänelle annoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän oli aikaraja jonka hänelle annoit?

        Yli viisipäivää oli julkisesti näkyvillä, joista ainakin 10 tuntia oli etusivulla. Onhan se vieläkin olemassa ja löydän sen tarvittaessa, mutta en jaksa enää koko palstailua. Annetaan tämän farssin olla ja jatketaan normaalisti eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli viisipäivää oli julkisesti näkyvillä, joista ainakin 10 tuntia oli etusivulla. Onhan se vieläkin olemassa ja löydän sen tarvittaessa, mutta en jaksa enää koko palstailua. Annetaan tämän farssin olla ja jatketaan normaalisti eteenpäin.

        Ei anneta olla. Oliko teksti lämminhenkinen mutta negatiivinen sisällöltään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anneta olla. Oliko teksti lämminhenkinen mutta negatiivinen sisällöltään?

        Ei se olisi mahdollista. Perus rakkaus lirkuttelua ja toisen jalustalle nostamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olisi mahdollista. Perus rakkaus lirkuttelua ja toisen jalustalle nostamista.

        Tällä palstalla ei sellaiset aloitukset kyllä mene ohi ilman kommentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla ei sellaiset aloitukset kyllä mene ohi ilman kommentteja?

        Menee jos otsikossa lukee naisen nimi ja kukaan ei halua omia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos otsikossa lukee naisen nimi ja kukaan ei halua omia.

        Tylsä nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tylsä nimi?

        Ei nimi miestä pahenna. Pätee myös naisiin.


    • Anonyymi

      Laitapa se juttu uudelleen palstalle, kiitos.

      • Anonyymi

        En laita. Kärsin henkilökohtaisesta kriisistä tunteiden ja järjen kanssa. Ehkä jos jostain syystä päätän vielä uskoa, niin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita. Kärsin henkilökohtaisesta kriisistä tunteiden ja järjen kanssa. Ehkä jos jostain syystä päätän vielä uskoa, niin sitten.

        Onko naisella tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naisella tunteita?

        Ei ainakaan hyviä ja rehellisiä. Haluaisi varmaan jonkun sirkuksen ettei vain itse tarvitse ottaa vastuuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan hyviä ja rehellisiä. Haluaisi varmaan jonkun sirkuksen ettei vain itse tarvitse ottaa vastuuta...

        Ja nostat jalustalle ja et ole trolli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nostat jalustalle ja et ole trolli?

        Lue tuo ensimmäinnen vastaukseni uudestaan. Ei ole yhtään selkeä ja helppo tämä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuo ensimmäinnen vastaukseni uudestaan. Ei ole yhtään selkeä ja helppo tämä juttu.

        Mikään ole selkeää kun tunteita ja epäselvyyttä. Nimi alkaa K?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ole selkeää kun tunteita ja epäselvyyttä. Nimi alkaa K?

        Niinhän minä tuossa aiemmin jo kerroin että alkaa koolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä tuossa aiemmin jo kerroin että alkaa koolla.

        Otsikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikko

        Niin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri.

        No nostat sen aloituksen joka alkaa naisen nimellä sitten uudestaan näkyviin jos siltä tuntuu. Ei voi kuitenkaan olettaa että joku käy täällä lukemassa kaikki aloitukset läpi päivittäin tai edes viikottain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nostat sen aloituksen joka alkaa naisen nimellä sitten uudestaan näkyviin jos siltä tuntuu. Ei voi kuitenkaan olettaa että joku käy täällä lukemassa kaikki aloitukset läpi päivittäin tai edes viikottain.

        Totta. Unohdetaan koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Unohdetaan koko juttu.

        Tai yrität vielä pari kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai yrität vielä pari kertaa.

        Hävettää ja kaduttaa koko aloitus, mutta enemmän se että täällä edes kirjoittelen. Ihankuin joku teksti palstalla vaikuttaisi yhtään mihinkään. Se nainen on kadonnut kuten se aloituskin ja jos hän olisi jotain halunnut niin ei olisi niin minulle tehnyt. Olen vain pettynyt ja jollain tavalla epätoivoinen, vähän masentunutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää ja kaduttaa koko aloitus, mutta enemmän se että täällä edes kirjoittelen. Ihankuin joku teksti palstalla vaikuttaisi yhtään mihinkään. Se nainen on kadonnut kuten se aloituskin ja jos hän olisi jotain halunnut niin ei olisi niin minulle tehnyt. Olen vain pettynyt ja jollain tavalla epätoivoinen, vähän masentunutkin.

        Jotain hyötyä kirjoittelusta. Tunteitaan ei tarvi hävetä, koskaan. Etenee se jos otat häneen yhtettä oikeasti mutta hyvä yritys laittaa tänne palstalle, jos hän lukisi sen täältä niin tuskin sillon tarvisi täällä kirjoitteluaan hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hyötyä kirjoittelusta. Tunteitaan ei tarvi hävetä, koskaan. Etenee se jos otat häneen yhtettä oikeasti mutta hyvä yritys laittaa tänne palstalle, jos hän lukisi sen täältä niin tuskin sillon tarvisi täällä kirjoitteluaan hävetä.

        Ei etene ei. Tämä on vain tälläistä jälkipyykkiä, joka toivon mukaan pian loppuu. Enkä minä tunteita häpeä, vaan tyhmyyttäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei etene ei. Tämä on vain tälläistä jälkipyykkiä, joka toivon mukaan pian loppuu. Enkä minä tunteita häpeä, vaan tyhmyyttäni.

        Joskus tunteet tekee tyhmäksi (ainakin omakohtainen kokemus) silti se ei tee sinua tyhmää. Kunhan asian käsittelee niin tyylillä ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tunteet tekee tyhmäksi (ainakin omakohtainen kokemus) silti se ei tee sinua tyhmää. Kunhan asian käsittelee niin tyylillä ei ole väliä.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita. Kärsin henkilökohtaisesta kriisistä tunteiden ja järjen kanssa. Ehkä jos jostain syystä päätän vielä uskoa, niin sitten.

        Usko rakas, meidän vuoksi. T: Sielunsisar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko rakas, meidän vuoksi. T: Sielunsisar

        En usko enää. Kokoajan olen tiennyt ettei se nainen tuntenut niin paljon kuin minä. Itseäni olen vain huiputtanut kaiken tämän ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko enää. Kokoajan olen tiennyt ettei se nainen tuntenut niin paljon kuin minä. Itseäni olen vain huiputtanut kaiken tämän ajan.

        Perustele miksi et usko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele miksi et usko?

        Nainen ei tullut senttiäkään vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei tullut senttiäkään vastaan.

        Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin?

        Silloin kun "kävelin 10km" häntä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun "kävelin 10km" häntä vastaan.

        Sovitte tapaamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitte tapaamisen?

        Kerro vain suoraan ketä kaipaat niin voin kertoa etten ole hän. Jos et niin kuvitellutkaan niin en ymmärrä miksi kysyt tuollaisia. Minä en halua tälläisiä asioita täällä käsitellä, vaikka aloitukseni ja muu toiminta on ehkä antanut ymmärtää. Kaduttaa tämä aloitus ja kaikki muukin. Poistaisin jos voisin.


    • Anonyymi

      Löysin.

      • Anonyymi

        Kerro muillekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro muillekin?

        Epäilen että ei löytänyt. Kuhan trollaa kaikkia.


    • Anonyymi

      Monta sanaa otsikossa?

    • Anonyymi

      Minä löysin sellaisen K:lla alkavan __.45 kysymyksen ja vastasin, mutta taisi sitten olla väärä aloitus.

      • Anonyymi

        Ei ollut kysymys se aloitus jonka tein. Vastasin nyt vain selvennykseksi, vaikka en siitä enempää halua enää puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kysymys se aloitus jonka tein. Vastasin nyt vain selvennykseksi, vaikka en siitä enempää halua enää puhua.

        Kerro nyt vaan kun tein kaiken työn sen löytämiseksi. Ja vastaisin mielelläni oikeaan. Tulen vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt vaan kun tein kaiken työn sen löytämiseksi. Ja vastaisin mielelläni oikeaan. Tulen vastaan.

        Ei sitä tarvitse kenenkään enää löytää. Tästä on nyt tullut sisältöään suurempi juttu, pettymys vain odottaa kun sen mitäänsanomattoman aloituksen lukisi. Uskokaa nyt ja antakaa olla.


    • Anonyymi

      Hyvästi Kaisa! Jään kaipaamaan sinua, mutta en enää täällä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö ja huomenna lissää!❤🌞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe