kuvaile _kolmella_ sanalla

Anonyymi

seksikäs mies tai nainen?

31

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseensä tyytyväinen ihminen.

      • No aika paljon on itseensä tyytyväisiä ihmisiä, muttei ne suinkaan tarkoita että itse ne seksikkääksi kokisin, vain koska ovat itseensä tyytyväisiä. Että sikäli, jos tarkennusta vähän lisäisi. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No aika paljon on itseensä tyytyväisiä ihmisiä, muttei ne suinkaan tarkoita että itse ne seksikkääksi kokisin, vain koska ovat itseensä tyytyväisiä. Että sikäli, jos tarkennusta vähän lisäisi. :)

        No joillekin he ovat seksikkäitä, mutta minusta seksikäs ei ole, jos ei ole tyytyväinen itseensä, vaan koettaa vältellä muitten katseita ja on muutenkin vähän "anteeksi, että olen olemassa"-tyyppi.

        Sellainen "sharmi" ja ylpeys itsestä on seksikästä. Pelkkä kroppa ei riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joillekin he ovat seksikkäitä, mutta minusta seksikäs ei ole, jos ei ole tyytyväinen itseensä, vaan koettaa vältellä muitten katseita ja on muutenkin vähän "anteeksi, että olen olemassa"-tyyppi.

        Sellainen "sharmi" ja ylpeys itsestä on seksikästä. Pelkkä kroppa ei riitä.

        Joo, no sen ymmärrän että kantaa itsensä selkä suorana ja pää pystyss niin sanotusti, eikä pyytele anteeksi olemassa oloaan. Mutta ihan pelkästään se, että joku on itseensä tyytyväinen ei tosiaan minun mielestä yksinään riitä mihkään.

        On siinä ihmisessä muutakin oltava, kun ylväs olemus.


      • JanK kirjoitti:

        Joo, no sen ymmärrän että kantaa itsensä selkä suorana ja pää pystyss niin sanotusti, eikä pyytele anteeksi olemassa oloaan. Mutta ihan pelkästään se, että joku on itseensä tyytyväinen ei tosiaan minun mielestä yksinään riitä mihkään.

        On siinä ihmisessä muutakin oltava, kun ylväs olemus.

        "Pelkkä kroppa ei riitä."

        - Juu, ei riitä ei. Olen huomannut, että ne ihmiset joista enemmistö tuppaa sanomaan, ompa komeita tai kauniita ei liikuta minua mitenkään. Voin nähdä, että joo komea/kaunis tietyllä asteikolla ja ihanteella, muttei välttämättä muhun tee mitään vaikutusta. Ei niin mitään.

        Jos persoonassa ei ole sitä jotain mikä miellyttää, pinta saa olla ihan mitä lystää ja no can do.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo, no sen ymmärrän että kantaa itsensä selkä suorana ja pää pystyss niin sanotusti, eikä pyytele anteeksi olemassa oloaan. Mutta ihan pelkästään se, että joku on itseensä tyytyväinen ei tosiaan minun mielestä yksinään riitä mihkään.

        On siinä ihmisessä muutakin oltava, kun ylväs olemus.

        Joo, siis jokainenhan näkee jokaisessa eri asiat seksikkäänä, mutta minusta tuo olemus on silti oltava, pelkkä ulkoinen habitus ei riitä mun mieleen olevaan seksikkyyteen ainakaan. :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, siis jokainenhan näkee jokaisessa eri asiat seksikkäänä, mutta minusta tuo olemus on silti oltava, pelkkä ulkoinen habitus ei riitä mun mieleen olevaan seksikkyyteen ainakaan. :o)

        Juu, ei ainakaan riitä tutustumiseen asti. Koreita kroppia voi katsella vähän kuin museossa kävis tai taidetta katselisi. Kivoja katsoa, muttei muuta mieli teekkään.


    • En osaa sanoa.

      • Anonyymi

        Lillis2020


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillis2020

        Haista nyt jo paska.


      • Et osaa sanoa, mutta minä osaan "kaunis, haluttava, minusta kiinnostunut"?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Et osaa sanoa, mutta minä osaan "kaunis, haluttava, minusta kiinnostunut"?

        Yym, noitakin mutta kuinka ne tiivistäisi kolmeen enemmän sisältöä käsittävään sanaan. Se on vaikeampi. Kyllähän sitä keksii litanian erilaisia adjektiiveja, kun alkaa miettimään.

        Haluttava nyt on aika oleellinen asia seksikkyydessä kyllä ja vaikkei olisi minusta kiinnostunutkaan. :D

        Mutta se mikä tekee ihmisestä haluttavan ei ole vain kauneus, ei ainakaan vain ulkoinen kauneus. Eikä sekään, että hän on itseensä tyytyväinen.


        Kai voisi sanoa, että kiinnostava, itsetuntoinen ja viehättävä.


      • JanK kirjoitti:

        Yym, noitakin mutta kuinka ne tiivistäisi kolmeen enemmän sisältöä käsittävään sanaan. Se on vaikeampi. Kyllähän sitä keksii litanian erilaisia adjektiiveja, kun alkaa miettimään.

        Haluttava nyt on aika oleellinen asia seksikkyydessä kyllä ja vaikkei olisi minusta kiinnostunutkaan. :D

        Mutta se mikä tekee ihmisestä haluttavan ei ole vain kauneus, ei ainakaan vain ulkoinen kauneus. Eikä sekään, että hän on itseensä tyytyväinen.


        Kai voisi sanoa, että kiinnostava, itsetuntoinen ja viehättävä.

        Joku ujo ja itseestään epävarma voi olla aivan hurmaavan suloinen ja haluttava suloisuudessaan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Yym, noitakin mutta kuinka ne tiivistäisi kolmeen enemmän sisältöä käsittävään sanaan. Se on vaikeampi. Kyllähän sitä keksii litanian erilaisia adjektiiveja, kun alkaa miettimään.

        Haluttava nyt on aika oleellinen asia seksikkyydessä kyllä ja vaikkei olisi minusta kiinnostunutkaan. :D

        Mutta se mikä tekee ihmisestä haluttavan ei ole vain kauneus, ei ainakaan vain ulkoinen kauneus. Eikä sekään, että hän on itseensä tyytyväinen.


        Kai voisi sanoa, että kiinnostava, itsetuntoinen ja viehättävä.

        JanK: "Kai voisi sanoa, että kiinnostava, itsetuntoinen ja viehättävä."

        Tuo oli aika hyvin sanottu. Voitko nyt paremmin?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        JanK: "Kai voisi sanoa, että kiinnostava, itsetuntoinen ja viehättävä."

        Tuo oli aika hyvin sanottu. Voitko nyt paremmin?

        Juu, edelleen on viiltokipuja ja tylppää kipua alavatsalla, mutta muuten parempi.


      • JanK kirjoitti:

        Juu, edelleen on viiltokipuja ja tylppää kipua alavatsalla, mutta muuten parempi.

        Hyvä, jos on paremmin. Itse kirjoittelen tänään vähän laiskasti, sillä on muuta ajateltavaa. Törmätään myöhemmin. Kiva kun on paremmin. :) Hyvä, Tänään, Kiva. Ne kolme sanaa?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Hyvä, jos on paremmin. Itse kirjoittelen tänään vähän laiskasti, sillä on muuta ajateltavaa. Törmätään myöhemmin. Kiva kun on paremmin. :) Hyvä, Tänään, Kiva. Ne kolme sanaa?

        Kiitos myötäelämisestä. 😊

        Joo, toisena päivänä sitten. Parempi ainakin. 🙂


    • Anonyymi

      Jos haluaa aloittaa tai lopettaa suhteen, niin luulen että olisi paras tapa yrittää sanoa jotain kohteliasta, kuin esim. tyttö voisi sanoa pojalle: olen liian huono sinulle, olet niin paljon minua parempi.

    • Anonyymi

      "Itseensä tyytyväinen ihminen."
      Niin juuri. ihminen joka on sinut itsensä ja maailman kanssa. Hyväksyy itsensä ja toiset.

    • Anonyymi

      Kaikille python ohjelmoijille pitäisi laittaa vaatimus jotta olisi hyvä ohjelmoija, korkeintaan 234 tavua bitteinä kaikki kirjastot, ei saa olla pitää olla täysin stand-alone koko koodi.

      Nuo pelijutut, aika hauskoja sinänsä kun tekee, grafiikkaefektit huikeita vahinkoja.

      Joku kääntäjä sitten Visual Studio Professional Edition tai Enterprise Edition, menee jo koodaamaan assembly-kielelläkin käyttöjärjestelmään tehtyjä virheitä.

    • Anonyymi

      Oikeastaan aika hauskaa tuollainen ohjelmointityökalujen käyttö ja noniin, kun saa tehtyä kaikenlaista hauskaa...

    • Anonyymi

      Tässä on kuvailtu nainen kyllä aika täydellisesti

    • Anonyymi

      Charmikas, omanarvontuntoinen, oikeudenmukainen.

    • Anonyymi

      Rehellinen, sanojensa takana seisova päättäväinen mies.

      Puhuu edessä ja takana samaa eikä ole huijaava kusipää eikä satusetä.

    • Anonyymi

      Ei laiha, massaa pitää olla jonkun verran ja vähän vatsaakin, ristiverinen, ei kovin paljon nuorempi.

      • Anonyymi

        Nämä liittyvät sellaiseen tilanteeseen kun olen vain nähnyt tuontyyppisen miehen, mutta en tunne häntä. Ihan tavallisen oloinen suomalainen mies.


    • Anonyymi

      Kuuma, kostea raksamies hississä. Muistelen vieläkin ><

      • Anonyymi

        E-Karjalan pieni hissi.


    • Anonyymi

      Seksikkyys kumpuaa ihmisen sisäisestä maailmasta, sielusta.
      Se näkyy ulospäin silmistä. Se tietty pilke silmissä kertoo kaiken tarvittavan.
      Ihminen voi olla ulkoiselta olemukseltaan vaikka harmaavarpunen, ei tarvitse olla kirjavat sulat niin kuin riikinkukolla ollakseen seksikäs.
      Seksikkään ihmisen huomaa kaikki, se on se jokin siinä silmien syvyydessä, pilkkeessä, miten ihminen katsoo toista ihmistä.
      Tosiaan, ei tarvitse olla missi tai mannekiini tai mikään lihaskimppu. Ihmiset usein kuvittelevat että seksikkyys tulee jostain ulkoisesta, vaikka näinhän se ei ole. Iälläkään ei ole tässä asiassa merkitystä, minkäikäinen vaan voi olla seksikäs.
      Myös se että ihminen on aidosti oma itsensä, pieni huumorinpilke silmissä, ei suhtaudu itseensä liian vakavasti, eli osaa nauraa itselleen, se on mielestäni myös seksikästä.
      Heli

    • Yksi sana riittää:

      Tyydyttävä.

    • Rehellinen, rohkea ja reilu.
      Mies minun makuuni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe