löytyisikö leidarille ystävää, jopa erityistä sellaista?
Moiks. Oon +30 v leidari. Keski-Pohjanmaalla olis tarvetta seuralle vaikka heti. Minkälaista tarjontaa täällä olis vai olisko ollenkaan?
Kerro jotakin itsestäsi samalla. Arvostan erittäin korkealle luovuutta lähestymisessäsi, joten panosta ja hae prinsessa tornistaan pika-pikaa, sillä olen kyllästynyt exän nurkissa pyörimiseen ja kaipaan jotakin säpinää elämääni. :p
Mä itse olen +180 cm, normaalivartaloinen, jne.
3
<50
Vastaukset
Kuukkeletin kertoo..
Leidari..
"Thaimaalainen tai muu kaakkoisaasialainen poikatyttö, jolla on penis ja silikoni- tai hormonirinnat. Leidaria, jolla on vielä penis kutsutaan pre-op-transseksuaaliksi. Leidaria, jolla ei ole enää penistä vaan kirurgin rakentama "pesä" kutsutaan post-op-transseksuaaliksi.
Tunnetaan myös nimellä ladyboy tai katoey (kathoey). Thaiklupi-foorumilla käytetään myös termiä pleikkari."- Anonyymi
Kyllä Kokkolassa tiedän olevan ainakin yhden. En nyt muista, millä nimimerkillä kirjoittelee. Ihan asiallisen oloinen. Vai ethän sitten ole itse hän?
Olikohan nimimerkki joku Sonja shemale tai vastaava? - Anonyymi
Ei ole täällä ole ketään joka haluaa jännämiehen käyttämää naista. Palstalla on kunnollisia miehiä jotka haluaa kunnollisia naisia jotka eiole jännämiehen kanssa ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin33624636Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014220Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34811631- 1088693
Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia5455976