PERHONEN TATUOITUNA RINTAAN!

JANE-FANI

PERHONEN-VIDEO JANELTA ON MINUSTA HYVÄ. YHET VAA TANSSII SELLASEL SHAKKILAUDAL. KUNNON VIDEO!

11

1981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahka Naama

Se on kyllä huonosti tehty jos tarkastellaan ihan kunnolla. Huomaa selvästi miten on kuvattu sinistä taustaa vasten, koska tyttöjen "reunoista" paistaa sinistä. Lisäksi kamera jolla video on kuvattu ei ole tainnut olla mikään järin arvokas laadusta päätellen...

• meitsi.. :)

oon huamannu iha saman asian.. eikä janen esitys kyllä yhtään pelastanu huonosti tehtyä filmiä.. :(

• eifani

jep, on matkittu jotain Atomic Kitten videoita mutta ollaan epäonnistuttu. Videon leikkaus on aika kökkö ja bluescreen ei toimi. Se sänkykohtaus siinä lopussa oli parhaiten toteuttu.

• JutaH

eipä tuo ollenkaan oo mikään hyvä video... *yökkäys* ja sitä paitsi Jane on muutenkin ihan perseestä!!

• daniela90

En kyllä itse pidä tommoisista "happy happy nyt tanssitaan muoti vaatteet päällä" videoista :)
        Muutenkin Janen musiikki on niiiin muovi poppia :)

• keiju

Sanotaanko näin, et yllätyin siitä, kuinka janen tasoinen pändi eres viittii tehrä noin huanolaatusen vireon..Koko vireo oli varmaa tehty yhren läpisoiton aikana, sinänsä ihan hyvä irea laittaa tytöt tanssimaan, mutta se tausta...Mulla on täs koneellakin parempi tausta ku siinä vireos! Olis likkojen kannattanu vähä miettiä, et minkä tasoseen vireoon menevät, sillä heillä ny kuvittelis olevan valinnanvaraa..

• jutsa

Mä vaikka sanoisin että samantasonen video kun bändikin.. eli ihan täyttä sitä itseään!!! Siis aivan mitään sanomaton!! Kuka edes kuuntelee Janea? Sori nyt vaan!! Mut oikeesti?

• keiju
        jutsa kirjoitti:

Mä vaikka sanoisin että samantasonen video kun bändikin.. eli ihan täyttä sitä itseään!!! Siis aivan mitään sanomaton!! Kuka edes kuuntelee Janea? Sori nyt vaan!! Mut oikeesti?

Ei saa sanoa noin Janesta, sehän on pikku likkojen ihailema pändi..
        En mä itekkään kyl Janea kuuntele, mut jokku pikkuset kuuntelee ja pitäähä niittenki saara nauttia jonkunmoosesta musiikista.
        Itte mä pistäisin Sonatan kaikille pakkokuunneltavaksi jos saisin, mut pitää osata kunnioittaa myäs muita tyylisuunnanedustajia.

Se Janen video oli kyllä itelle aikamoinen pettymys, kyl niillä olis varmasti ollu varaa tehä parempikin.

• *Grossed*

Hyi hitto mitä paskaa.

• vihaaja

Siis hyi saatana kun mä vihaan tollasia pelletinejä jotka nousee pinnalle jonkun saatanan pop-vitun-stars ohjelmien kautta ja ne vitun ääliöt luulee että ne omaa jonkunlaisia musiikillisia lahjoja. Vittuun tollaset!

• Jenna

Niin kiirellä ja halvalla tehty,että oikein itkettää.Ei nähtävästi nuo Janet ole mitään Diivoja,kun tyytyvät tuollaiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8293
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4323
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3453
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2624
    Aihe