Aihe

onko kellää muulla samaa tunnetta

Anonyymi

niinku että jos on rikas nii on joku "kalvo" lahjattomien välissä?
tuntuu joskus yksinäiseltä, miten naisiinkaa saa kontakteja ku ne on perustasoa?
sit on vaa ite outolintu ku ei oo piireissä.

10

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mihin ne seurapiirit on noin menestyneeltä mieheltä kadonnu?

• Anonyymi

Humoristialoittajilla taitaa olla kilpailu keneltä irtoaa paras vedätys ?

• Anonyymi

Niinpä.

• Anonyymi

Ootat vaan oikeaa.

Mulla vastaavasti persoonallisuus on niin valtavirrasta poikkeava, että sama tilanne, tuntuu että tavallisten ihmisten maailma on ihan käsittämättömän kaukana ja vieras.

Useimmiten ihmiset ei edes tajua mistä puhun. Ei tajua vitsiä. Tuomitsee vaikka miksi. Pelkää.

Se on mun rikkaus.

Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa.

• Anonyymi

Millainen sun persoonallisuus sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen sun persoonallisuus sitten on?

Miten tuota voi itse kuvata? Hmmm...

Toisaalta kiltti ja hellä, luotettava, mutta toisaalta vaarallinen; myrkyllinen, manipuloiva ja tappava (henkisesti).

Emotionaalisesti välittävä, mutta kylmä. Ihmiset usein odottaa multa jotain inhimillistä lankeemusta, melt downia. Sitä ei tule, ei ole mun ohjelmistossani. Tää on herättänyt paljon etääntymistä mun suhteissa. Itse en ymmärrä,.miksi mun täytyisi olla jotenkin heikko, jotta saisin muilta myötätuntoa tai hyväksyntää..

Älyllisesti olen pystynyt aina keskustelemaan ihan kaikkien kanssa. Siis sekä yksinkertaisten että superfiksujen. Superfiksut onkin musta tykänneet aina eniten.

Huumorintaju on lähinnä pelottavaa. Voin myös olla helvetillisen ilkeä, mut sen yleensä passaan.

Ihmiset on usein pelänneet että nauran niille. Mut olen vain analyyttinen. Nauran enemmänkin hilpeästi kokonaisuudessa näkyville abstraktioille, tilanteille ja absurdisti näkyville materialistisille objekteille. Tietenkään kukaan ei voi tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuota voi itse kuvata? Hmmm...

Toisaalta kiltti ja hellä, luotettava, mutta toisaalta vaarallinen; myrkyllinen, manipuloiva ja tappava (henkisesti).

Emotionaalisesti välittävä, mutta kylmä. Ihmiset usein odottaa multa jotain inhimillistä lankeemusta, melt downia. Sitä ei tule, ei ole mun ohjelmistossani. Tää on herättänyt paljon etääntymistä mun suhteissa. Itse en ymmärrä,.miksi mun täytyisi olla jotenkin heikko, jotta saisin muilta myötätuntoa tai hyväksyntää..

Älyllisesti olen pystynyt aina keskustelemaan ihan kaikkien kanssa. Siis sekä yksinkertaisten että superfiksujen. Superfiksut onkin musta tykänneet aina eniten.

Huumorintaju on lähinnä pelottavaa. Voin myös olla helvetillisen ilkeä, mut sen yleensä passaan.

Ihmiset on usein pelänneet että nauran niille. Mut olen vain analyyttinen. Nauran enemmänkin hilpeästi kokonaisuudessa näkyville abstraktioille, tilanteille ja absurdisti näkyville materialistisille objekteille. Tietenkään kukaan ei voi tajuta.

"Kukaan ei voi tajuta."

Ehkä voikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kukaan ei voi tajuta."

Ehkä voikin.

Ehkäpä joskus😉

On vaikea uskoa rakkauteen, kun tuntee etäisyyden ja tajuaa, että läheinenkin ihminenkin loppujen lopuksi rakastaa vaan jotain tiettyä osaa, tai sitä miten saan sen tuntemaan, omaa mielikuvaansa. Että joku osa minkä itsessään tuntee ja mitä rakastaa, jää taka-alalle. Varsinkin, jos se osa onkin ollut vastuussa hyvästä mitä on muille antanut. Voiko sitä kutsua rakkaudeksi? Kaipa sitä voi jossei ole turhan tarkka.

Eroottisessa mielessä masentavaa.

Ihmiset on yleensä niin yksinkertaisia, että ne kuvittelee kaikkien olevan yhtä helkkarin simppeleitä tai oman naurettavan yksinkertaisen ensikäsityksensä olevan niin totaalisen vedenpitävä luonneanalyysi, ettei tarvi edes oikeasti tutustua.

• Anonyymi

Ja mitenköhän rikkaus ja lahjakkuus liittyt yhteen, tai köyhyys ja lahjattomuus? Hohhoijaa taas...

• Anonyymi

Ole ihan rauhassa sillä omalla perustasollasi.
      Tuosta aloituksesta huokuu todellinen tyhmyys.
      Mutta ei se mitään; kukin taaplaa tyylillään.
      Hyvä sinä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      251
      17976
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13782
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      10130
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7309
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      313
      4465