Seksikäs nainen tuo Mariska nykyään.

Anonyymi

33

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ikinä pitänyt, samoin kun en chisustakaan. Jotenkin samantyyppisiä.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään samaa. Chisu on outonaamainen ja täynnä luomia. Eikä hyvää kroppaa, kuten Mariskalla. Puheäänikin tavis.


      • Anonyymi

        Olet varmaan sama nainen, joka ei pitänyt Tiina Lymistä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään samaa. Chisu on outonaamainen ja täynnä luomia. Eikä hyvää kroppaa, kuten Mariskalla. Puheäänikin tavis.

        Mitä vikaa Chisun kropassa on?


    • Anonyymi

      Sen puheäänihän on aivan kamala, en kuuntelis tollasta narinaa päivääkään.

      • Anonyymi

        Rento puheääni on. Sellainen "antava" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rento puheääni on. Sellainen "antava" :)

        Kuuntele vaikka:

        https://www.youtube.com/watch?v=koQ03xXPGKQ

        Marrrriiiskaaa


    • Anonyymi

      Mariskasta on tullut Nainen isolla N:llä. Ennen oli punkkari ja mikä lie takkutukka-räppäri.

    • Anonyymi

      Mitä jos se alkaa nalkuttamaan kotona äijälle, kyllä lähtee äkkiä oluelle?

    • Anonyymi

      Kamalat kuteet, onko liittynyt sirkukseen?

      • Anonyymi

        No noi eivät tietysti millekään norpalle sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noi eivät tietysti millekään norpalle sovi.

        ????

        Ai Mariska on sinusta norpan näköinen?

        Ite en vetäis tuollaisia kasariklovnivaatteita paitsi naamiaisiin. On mulla yksi vastaavan tyylinen vartalonmukainen rypytetty tiukka trikoomekko kokoa 38 ja siihen sopiva iltalaukku ja vähän uudemmat Pradan kengät. Kaikki samaa väriä, sopii vähän parempiin halloweenbileisiin. Pradan kengissä on kyllä muutakin väriä, ne on moniväristä metallihohtoista kiiltonahkaa korkeilla piikkikoroilla. Varmaan saisit erektion jos näkisit ne kun kerran tykkäät tuostakin.

        Harmi vaan ettet näe😃


    • Anonyymi

      Niin on minustakin, seksikäs nainen ja ihana ääni.
      Yhden naisen mielipide.

    • Mariska on tosi jees. Hyvä tyyli ja lahjakas lauluntekijä.

    • Anonyymi

      Tykästyin kans, ku katsoin Vain elämää- ohjelmaa. Jäi vähän ristiriitainen kuva, tuntuu niin aralta ja ujolta, mut sit kuitenkin on aika rempseä ja elämää kokenut ja kokeva nainen. Antautuvakin, jos mieleinen osuu kohdalle. Herra Ylpön kans kemiat kohtas, tiedä vaikka lempikin leiskui tai leiskuu ehkä myöhemmin?

      • Anonyymi

        Siinä loisti kyl, mäkin tykästyin hänen antiinsa siellä. Fiksu tyttö, mut taitaa olla aika pitelemätön, jollet ole hänelle mieleinen? Tykkää varmaan sellaisista oman tien kulkijoita, kuten Ylppökin on?


    • Anonyymi

      Tykkäsin enemmän rokimmasta tyylistä.

    • Onhan se aina ollu.

      • No ton näyttämäs kuvan tyyli ei ny ihan uppoo, mut yleisesti ottaen kyllä.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        No ton näyttämäs kuvan tyyli ei ny ihan uppoo, mut yleisesti ottaen kyllä.

        Taitaa olla joku vintagelöytö. Ehkä Gianfranco Ferre?

        Ehkä olin vähän ankara, kun mainitsin sirkuksen. Onhan se silkkiä selvästi ja varmaan siksi ihanan tuntuinen päällä ja kauniimpi, kun perus laatikkomallinen pyjama.

        Inhoan itse turkoosia väriä vaatteissa.

        Tekomokkainen hattu on kyllä karmiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla joku vintagelöytö. Ehkä Gianfranco Ferre?

        Ehkä olin vähän ankara, kun mainitsin sirkuksen. Onhan se silkkiä selvästi ja varmaan siksi ihanan tuntuinen päällä ja kauniimpi, kun perus laatikkomallinen pyjama.

        Inhoan itse turkoosia väriä vaatteissa.

        Tekomokkainen hattu on kyllä karmiva.

        Mä en koskaan analysoi vaatteita noin tarkasti. Se on vähän ku viineissä; joko diggaan tai en. Tai sit menettelee viimeistään kun on vähän nauttinut.
        Mut ihmisestä voin digata vaikkei vaatteet ensnäkemältä sytyttäiskään.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mä en koskaan analysoi vaatteita noin tarkasti. Se on vähän ku viineissä; joko diggaan tai en. Tai sit menettelee viimeistään kun on vähän nauttinut.
        Mut ihmisestä voin digata vaikkei vaatteet ensnäkemältä sytyttäiskään.

        Ei sun tarvi...

        Olen itse vaatetusalan ammattilainen.

        Ihan sattumalta ehdotin tuota suunnittelijaakin, nimittäin joitain vuosia sitten silppusin tilkkumateriaaliksi yhden hänen vastaavan värisen, kuviokudotun silkkihökötyksensä.

        Se ja muutama muu hänen saman ajan silkkikuosinsa ovat jostain syystä palaneet verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi. Pelkään niitä hetkiä jolloin törmään niihin kirpputoreilla ja vintageliikkeissä.

        En.nyt tätä mitenkään kuitenkaan koe tärkeäksi, muodista on niin ihana puhua, voisin jatkaa sitä tuntikausia😃

        Tässä vaan mietin, pitäisikö valvoa aamuyöhön, niin näkisi lumimyrskyn nousevan? Pitäisikö lähteä peräti kävelylle meren rantaan😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvi...

        Olen itse vaatetusalan ammattilainen.

        Ihan sattumalta ehdotin tuota suunnittelijaakin, nimittäin joitain vuosia sitten silppusin tilkkumateriaaliksi yhden hänen vastaavan värisen, kuviokudotun silkkihökötyksensä.

        Se ja muutama muu hänen saman ajan silkkikuosinsa ovat jostain syystä palaneet verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi. Pelkään niitä hetkiä jolloin törmään niihin kirpputoreilla ja vintageliikkeissä.

        En.nyt tätä mitenkään kuitenkaan koe tärkeäksi, muodista on niin ihana puhua, voisin jatkaa sitä tuntikausia😃

        Tässä vaan mietin, pitäisikö valvoa aamuyöhön, niin näkisi lumimyrskyn nousevan? Pitäisikö lähteä peräti kävelylle meren rantaan😋

        Sellaseen tarvis olla koira. Se on kumma miten hauskaa koiran kanssa on talsia tuntitolkulla ihnan missä maan.

        Nyt mulla ei sellasta ole, mutta kyllä varmasti taas jonakin päivänä.

        Ja tietysti se merenrantakin ois ihan kiva, mut mun luota sinne on matkaa yli 15km.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Sellaseen tarvis olla koira. Se on kumma miten hauskaa koiran kanssa on talsia tuntitolkulla ihnan missä maan.

        Nyt mulla ei sellasta ole, mutta kyllä varmasti taas jonakin päivänä.

        Ja tietysti se merenrantakin ois ihan kiva, mut mun luota sinne on matkaa yli 15km.

        Niin koirat on kivoja kavereita, iloisia❤

        Itse en jaksa ulkoiluttaa, en tykkää ulkoilusta muutenkaan.

        Hieno ajatus lähteä ulos, mutten ikinä lähde😆

        Tuskin se lumimyräkkä edes kunnolla tuuppaa, vaan hiljalleen.

        Saa nähdä kuinka paljon on aamulla lunta, nytkin on jo aika paljon. Mukavan hiljaista ja kaunista. Lumi imee kaiken äänen. Onneksi ei ole autoa vaivana ja kauppakin on ihan vieressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koirat on kivoja kavereita, iloisia❤

        Itse en jaksa ulkoiluttaa, en tykkää ulkoilusta muutenkaan.

        Hieno ajatus lähteä ulos, mutten ikinä lähde😆

        Tuskin se lumimyräkkä edes kunnolla tuuppaa, vaan hiljalleen.

        Saa nähdä kuinka paljon on aamulla lunta, nytkin on jo aika paljon. Mukavan hiljaista ja kaunista. Lumi imee kaiken äänen. Onneksi ei ole autoa vaivana ja kauppakin on ihan vieressä.

        Emmäkään aina ois halunnut lähteä, ainakaan huonolla ilmalla, mutta kun sit kuitenkin lähdin niin ei mulla ollu koskaan kiirettä takas.

        Nyt oon ollu jo kymmenen vuotta ilman koiraa. Ja ilman kissaakin muutaman vuoden. On tää elämä tyhjää ilman elikoita.

        Niin lunta, sitä ei täällä 60 leveyspiirin alapuolella joka vuosi näekään. Nyt näyttäis onneks tulevan.


      • JustJust kirjoitti:

        Emmäkään aina ois halunnut lähteä, ainakaan huonolla ilmalla, mutta kun sit kuitenkin lähdin niin ei mulla ollu koskaan kiirettä takas.

        Nyt oon ollu jo kymmenen vuotta ilman koiraa. Ja ilman kissaakin muutaman vuoden. On tää elämä tyhjää ilman elikoita.

        Niin lunta, sitä ei täällä 60 leveyspiirin alapuolella joka vuosi näekään. Nyt näyttäis onneks tulevan.

        Rotu jota tässä lähinnä kattelen, ois bordercollie. Tavallinen collie mulla olikin pitkään, ja tosi hieno koira oli, mut vähän aktiivisempaa oisin kaivannut.
        Paimenkoira kuitenkin joka tapauksessa. Kaikkien koirien kans tuun aina toimeen (isäntien/emäntien kans en välttämättä), mut paimenkoirat on eniten mun mieleen. Etenkin kun pidän koiria lainvastaisesti paljon ilman hihnaa (joka ei välttämättä ole sama kuin täysin vapaana).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla joku vintagelöytö. Ehkä Gianfranco Ferre?

        Ehkä olin vähän ankara, kun mainitsin sirkuksen. Onhan se silkkiä selvästi ja varmaan siksi ihanan tuntuinen päällä ja kauniimpi, kun perus laatikkomallinen pyjama.

        Inhoan itse turkoosia väriä vaatteissa.

        Tekomokkainen hattu on kyllä karmiva.

        Minustakin nuo vaatteet on ihan kamalat. Mariska itse on kyllä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin nuo vaatteet on ihan kamalat. Mariska itse on kyllä 👍

        Kiitos myötäinhostasi😊👍

        En tunne Mariskaa enkä hänen ansioitaan, siihen mielipiteeseen ei ole pintaa syvempää käsitystä.

        Ei hän minusta kuitenkaan norpan näköinen ole, kuten joku tuossa mainitsi.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Emmäkään aina ois halunnut lähteä, ainakaan huonolla ilmalla, mutta kun sit kuitenkin lähdin niin ei mulla ollu koskaan kiirettä takas.

        Nyt oon ollu jo kymmenen vuotta ilman koiraa. Ja ilman kissaakin muutaman vuoden. On tää elämä tyhjää ilman elikoita.

        Niin lunta, sitä ei täällä 60 leveyspiirin alapuolella joka vuosi näekään. Nyt näyttäis onneks tulevan.

        No nyt on lunta. Voisi vaikka pitää uuden joulun. Ei tuonne taida uskaltaa nyt lähteä jalkaisinkaan, liikenne on varmaan ihan kaaoksessa ja kuskit hermona julkisissa.

        Miten olet sitten päätynyt olemaan ilman lemmikkiä?

        Itse kestin puolivuotta!

        Hyvä, että tykkäät ulkoilutuksesta, varmaan reipas koira onkin sitten kiva kamu sinulle. Collie on kyllä kaunis koira, ihanat kasvotkin😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on lunta. Voisi vaikka pitää uuden joulun. Ei tuonne taida uskaltaa nyt lähteä jalkaisinkaan, liikenne on varmaan ihan kaaoksessa ja kuskit hermona julkisissa.

        Miten olet sitten päätynyt olemaan ilman lemmikkiä?

        Itse kestin puolivuotta!

        Hyvä, että tykkäät ulkoilutuksesta, varmaan reipas koira onkin sitten kiva kamu sinulle. Collie on kyllä kaunis koira, ihanat kasvotkin😍

        Lemmikittä oleminen on valitettavien sattumusten summa. En ala sitä tässä enempää avaamaan.


    • Anonyymi

      Mä pidän häntä ennemmin vähän outona; se on se fiilis, joka aina sieltä nousee.. Kun mikään tyyli ei oikein ole hänelle "oma", edelleenkään. Kaikki aina jotenkin päälle liimatun näköistä likarastoista kamalaan lierihattuun, ladylike-toimittajien-valitsemista vaatteista henkkamaukka-sormuskasoihin. Yrittää ja yrittää... Mistä ainainen miellyttämisentarve, paniikki?

    • Anonyymi

      Ps. Chisu on ihana💝 Videot ihania, leijailevia...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe