Pidät edelleen minua niin vieraana ettei mulle oikeestaan kuulu tietää yhtään mitään sun asioista niin tuntuu siltä että sulla on oikeesti ollut koko ajan toi mieli ettei ole aikomustakaan jutella tai nähdä nii miks olet mustasukkainen ja miksi ihmeessä et halua että olen muiden kanssa tekemisissä kun et itsekään halua olla mun kanssa missään tekemisissä ja arvaa vaan kuinka taas kerran petyin kun olin jo antanut mahdollisuuden saada mun luottamusta nii sä taas teit noin ettei se edes kiinnosta luotanko minä sinuun vai en. Ja en halua enkä pysty olemaan suhteessa jossa on avoin suhde tai muutenkaan mitään epärehellisyyttä ja luottamus on mulle ehdoton oli mikä suhde hyvänsä nii ei onnistu ilman luottamusta. Mutta mä en enää ikinä kieltäydy mistään sun takia mä todellakin harrastan paljon irtosuhteita jatkossa. Siitä ei saa olla sitten mustasukkainen etkä saa puuttuu millään tavalla mun menoihin.
Pystytkö edes olee rehellinen minulle vai onko mun aina pakko etsiä tietoa kun
Anonyymi
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle sinä oikein kirjoitat?
- Anonyymi
Voitko laittaa mulle sen vastauksen tähän että et ole pettänyt minua ja että mikä on se tämän hetken ongelma meillä. Kaikki on sovittavissa mutta jos olet nussinut muitten kanssa meidän suhteen aikana nii tietysti mä suutun niin jos et ole pettänyt niin miksi sä pelkäät minua. Voitko sanoo että en turhaan kosta sulle
- Anonyymi
Minä en ole pettänyt. Vaan ehkäpä en sitten ole sinun hän. Jos kaikki on palstalla mitä on, niin sanotaan sitten heipat. Alat vaan elämään kuten haluat ja kannat itse seuraukset teoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696147Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682682En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1321552- 481473
- 341318