Aihe

Pystytkö edes olee rehellinen minulle vai onko mun aina pakko etsiä tietoa kun

Anonyymi

Pidät edelleen minua niin vieraana ettei mulle oikeestaan kuulu tietää yhtään mitään sun asioista niin tuntuu siltä että sulla on oikeesti ollut koko ajan toi mieli ettei ole aikomustakaan jutella tai nähdä nii miks olet mustasukkainen ja miksi ihmeessä et halua että olen muiden kanssa tekemisissä kun et itsekään halua olla mun kanssa missään tekemisissä ja arvaa vaan kuinka taas kerran petyin kun olin jo antanut mahdollisuuden saada mun luottamusta nii sä taas teit noin ettei se edes kiinnosta luotanko minä sinuun vai en. Ja en halua enkä pysty olemaan suhteessa jossa on avoin suhde tai muutenkaan mitään epärehellisyyttä ja luottamus on mulle ehdoton oli mikä suhde hyvänsä nii ei onnistu ilman luottamusta. Mutta mä en enää ikinä kieltäydy mistään sun takia mä todellakin harrastan paljon irtosuhteita jatkossa. Siitä ei saa olla sitten mustasukkainen etkä saa puuttuu millään tavalla mun menoihin.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle sinä oikein kirjoitat?

• Anonyymi

Voitko laittaa mulle sen vastauksen tähän että et ole pettänyt minua ja että mikä on se tämän hetken ongelma meillä. Kaikki on sovittavissa mutta jos olet nussinut muitten kanssa meidän suhteen aikana nii tietysti mä suutun niin jos et ole pettänyt niin miksi sä pelkäät minua. Voitko sanoo että en turhaan kosta sulle

• Anonyymi

Minä en ole pettänyt. Vaan ehkäpä en sitten ole sinun hän. Jos kaikki on palstalla mitä on, niin sanotaan sitten heipat. Alat vaan elämään kuten haluat ja kannat itse seuraukset teoistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      15402
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      141
      13269
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      616
      8826
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      130
      5803
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      321
      5442