Mä olen ihan samaa mieltä siitä että olen ollut todella idiootti kun en ole aikaisemmin

Anonyymi

Yrittäny vaan olla muiden kanssa kun et kirjoita mulle mitään ikinä ja muille kirjoitat joka päivä ja mulle kerran viikossa joten kun olen sulle pelkkä palsta anonyymi harha nii ei oo mitään mahdollista ikinä saada mitään suhdetta minuun

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halua häiritä sinua enempää hyvää jatkoa

    • Anonyymi

      Juuh. Tee mitä haluat. Kannat itse valintojensa seuraukset.

      • Anonyymi

        Mitkä ovat ne seurauksia ihan uteliaisuutta varten kysyn kun olen monta kertaa miettinyt tota.


      • Anonyymi

        Mitä sä kirjoitat jos et voi vastata loppuun asti vastausta. Jos tarkoitat meidän välejä nii ei ne tämän huonommin voi mennä joten en ole kiinnostunut siitä meneekö välit kun ne meni jo. En todellakaan anna sun pettää ja jakaa pillua kenellekään. Mutta en myöskään halua olla sun kanssa kun olet huorannu


      • Anonyymi

        Ok no minäpä olen nyt muitten kanssa sillein niin toivottavasti kerrot sitten mitkä ne seuraukset on minulle on aivan sama meneekö meidän välit kun ei ne ainakaa tän huonommin voi mennä joten ihan sama. Mutta sä et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä sillein kun olet mun aina vain minun rakas. Et ikinä saa olla kenenkään kanssa edes suhteessa. Ja ala kertoo missä olet. Mä haluan kokonaan sut itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok no minäpä olen nyt muitten kanssa sillein niin toivottavasti kerrot sitten mitkä ne seuraukset on minulle on aivan sama meneekö meidän välit kun ei ne ainakaa tän huonommin voi mennä joten ihan sama. Mutta sä et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä sillein kun olet mun aina vain minun rakas. Et ikinä saa olla kenenkään kanssa edes suhteessa. Ja ala kertoo missä olet. Mä haluan kokonaan sut itselleni.

        Meitä ei tule, jos muiden kanssa olet silleen. Mä haluan jakaa ne hetket oman rakkaani kanssa. Enkä halua häntä jakaa muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä ei tule, jos muiden kanssa olet silleen. Mä haluan jakaa ne hetket oman rakkaani kanssa. Enkä halua häntä jakaa muiden kanssa.

        Ei ole mitään mahdollisuutta enää mun kanssa kun valitsit juuri nyt ne grilli bileet tervetuloa vaan ruokaa on tarjolla mutta allergia ja ruoka toiveiden mukaisesti jokainen tietenkin myös itse kertoo että mitä ei voi tai halua syödä ja ruoka meny on myös useampi vaihtoehto jokaisen toiveita kuunnellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään mahdollisuutta enää mun kanssa kun valitsit juuri nyt ne grilli bileet tervetuloa vaan ruokaa on tarjolla mutta allergia ja ruoka toiveiden mukaisesti jokainen tietenkin myös itse kertoo että mitä ei voi tai halua syödä ja ruoka meny on myös useampi vaihtoehto jokaisen toiveita kuunnellen.

        Vai grillausta lumisateessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe