Vaimo piereskelee välttääkseen seksin

Anonyymi

Onko muilla tällaista, että kun mies alkaa lähestyä vaimoa seksi mielessä, niin vaimo turauttaa kuin torjuakseen sen yrityksen? Hän kyllä onnistuu siinä hyvin jos on tarkoituksellista, himot loppuu kuin seinään. En ymmärrä miten ne pierut voi haista niin pahalta vaikka suunnilleen samoja ruokia syödään. Ei minulta tule niin pahan hajuisia.

17

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika erikoista. Eikö sitä voisi jutella tyyliin,: " Senkös takia turauttelet, että haluat pitää minua loitolla ?" Kokeile, millaisen vastauksen saat. Ei tuollainen ns. haiseva vastalause kyllä oikein hyvältä kuulosta. Toistuuko tämä joka kerta ?

      • Anonyymi

        En ehkä noin aggressiivisesta kysymystä viitsi esittää. Itse käyn vessassa pieraisemassa jos tarvitsee ja silloinkin teen sen hiljaa. Olen yrittänyt vaimolle vihjata, että se pitää seksuaalisen jännitteen yllä kun ei avoimesti piereskele. Siksi luulen että tekee tuota tahallaan. Varmaan näkee mun naamasta milloin minulla tekisi mieli seksiä, kun pääsääntöisesti silloin töräyttelee. Kyllä me rakastellaan, mutta itse haluaisin useammin kuin vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä noin aggressiivisesta kysymystä viitsi esittää. Itse käyn vessassa pieraisemassa jos tarvitsee ja silloinkin teen sen hiljaa. Olen yrittänyt vaimolle vihjata, että se pitää seksuaalisen jännitteen yllä kun ei avoimesti piereskele. Siksi luulen että tekee tuota tahallaan. Varmaan näkee mun naamasta milloin minulla tekisi mieli seksiä, kun pääsääntöisesti silloin töräyttelee. Kyllä me rakastellaan, mutta itse haluaisin useammin kuin vaimo.

        on jokseenkin mahdotonta pierastia haluterssaan ja pierun tulessa sitä on hankala pidätellä, joten luonnollinen toimita. Sen kyllä ymmärrän, siis vaimoaisi, ettei joka päivä tai viikkokaan halua jalkojaan levitellä.


    • Anonyymi

      Mun vaimo taas välttelee seksiä vedoten usein kuukautisiin tai saattaa olla vatsa sekaisin, hyvin harvoin saan vastakaikua aloitteelleni ja kun saa se on sellainen nopea yhdyntä.

    • Anonyymi

      Ehkä se pudottaa kaikki pomminsa ennen seksiä, ettei tarvitse jännittää vahinkolaukauksia?

    • Anonyymi

      No ei meillä pierut haittaa,ees seksin aikana

      • Anonyymi

        Ja kyllä,olen nainen


    • Anonyymi

      Kannattaa hankkia kauko-ohjauksella toimiva ikkunanavaussysteemi. Sitten vaan odottelet tyräystä, painat ikkunan avaajaa, toteat "tadaa, oonkin hankkinut tämmöisen", avaat ja suljet ikkunaa ylpeänä, kehut kuinka ihanaa raikas ilma on. Aina kun häneltä pääsee paukku, seuraa viiden minuutin tuuletus. Älä anna ohjainta hänelle.

      • Anonyymi

        Repesin! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repesin! ;D

        Trollit vaan paranee, buhaa, buhahaaaa.


    • Anonyymi

      Äänitä vaimosi pieruja ja esittele ne vitsaillen ja naureskellen sukulaisille. Ei tarvitse sinun enää kokea vaimon piereskelyä.

      • Anonyymi

        Eikä varmaan kovin kauaa olla edes enää avioliitossa. Kun ei kunnioita toista, on lopun alku käynnissä.


    • Anonyymi

      Toi on varmaan sitä synkronisiteettiä, yllättäviä yhteensattumia. Kosmos yrittää kertoa jotain.

    • Anonyymi

      Laita maski päähän. Siihen pintaan voi ruiskuttaa esim. sääskiöljyä. Ei haittaa senjälkeen.

      • Anonyymi

        Niin ja korvatulpat, ettei ääni kuulu.


    • Anonyymi

      Säntillisenä työmiehenä olen myös säntillinen panomies joka aloittaa hommat silloin kun torvi soi.

      • Anonyymi

        Erotkaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe