Vaimoni sisko on ollut pitkään mun mielessä ja ajattelin että vietän yhden eroottisen hetken

Anonyymi

Hänen kanssaan ja kysyn kuinka paljon se vaikuttaa siihen että jos olen eronnut vaimosta niin että se ei sitten niin kauheasti ärsytä vaimoa ja ei tule mitään mustasukkaisuus tunnelmaa sen enempää kuin että olisin jonku muun kanssa






💕 🃏

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taksu miksi ihmeessä haluat ludemin siskon kanssa sänkyyn jos sun tarkoitus ei ole saada ärsytettyyy ludemia ja saada hänet mustasukkaiseksi. Lopeta toi oikeasti. Todella kuvottava ajatus on että eron jälkeen haluaa olla puolison sisaren kanssa kun se ei ole mitään reilua ludemia kohtaan toi.






      💕 🃏

      • Anonyymi

        On se niin oikein ludemia kohtaan kun se on taas ne kuvat ottanut esille nii mä en oo ikinä mitään muuta kuin loukkaava ludemia kohtaan. Ja kyllä olen jatkossa myös muiden kanssa sillein nii ludem saa miettiä oliko se sen arvoista ottaa ne kuvat esille.






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se niin oikein ludemia kohtaan kun se on taas ne kuvat ottanut esille nii mä en oo ikinä mitään muuta kuin loukkaava ludemia kohtaan. Ja kyllä olen jatkossa myös muiden kanssa sillein nii ludem saa miettiä oliko se sen arvoista ottaa ne kuvat esille.






        💕 🃏

        Miksi olet noin mustasukkainen?
        Pieni mustasukkaisuus mieleni päälle tuli mutta annoin sen haihtua. En minäkään vaikka näin ne pikku perseiset siellä sun sivulla niin mitään mustasukkaisuus kohtauksia saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin mustasukkainen?
        Pieni mustasukkaisuus mieleni päälle tuli mutta annoin sen haihtua. En minäkään vaikka näin ne pikku perseiset siellä sun sivulla niin mitään mustasukkaisuus kohtauksia saa.

        Mitä mun sivuilla on ollut ikinä. Tiedät että se ei ole totta jos et tarkoita karttua ja muita tuttuja wats app. Sano suoraan että mitä et hyväksy jotta ne sun exän kuvat poistuu ja ludem vain lasten takia voin olla rauhallinen mutta en sinun takia mä olen nyt päättänyt että saat kaiken mahdollisen minulta jotta lasten asiat ovat kunnossa ja lupaan että en koske sinuun jotta saadaan hoidettua ne tärkeät asiat kun lasten asia on nyt tärkein joten nyt Ninni on korkea aika tulla esille ja luotan siihen että olet tosissaan siitä että ajattelet tytön parasta.




        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mun sivuilla on ollut ikinä. Tiedät että se ei ole totta jos et tarkoita karttua ja muita tuttuja wats app. Sano suoraan että mitä et hyväksy jotta ne sun exän kuvat poistuu ja ludem vain lasten takia voin olla rauhallinen mutta en sinun takia mä olen nyt päättänyt että saat kaiken mahdollisen minulta jotta lasten asiat ovat kunnossa ja lupaan että en koske sinuun jotta saadaan hoidettua ne tärkeät asiat kun lasten asia on nyt tärkein joten nyt Ninni on korkea aika tulla esille ja luotan siihen että olet tosissaan siitä että ajattelet tytön parasta.




        💕 🃏

        Se video sitä tarkoitan hile tytöt muuta vihjettä en anna.
        En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla tytön parasta asialla heillä on hyvin asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mun sivuilla on ollut ikinä. Tiedät että se ei ole totta jos et tarkoita karttua ja muita tuttuja wats app. Sano suoraan että mitä et hyväksy jotta ne sun exän kuvat poistuu ja ludem vain lasten takia voin olla rauhallinen mutta en sinun takia mä olen nyt päättänyt että saat kaiken mahdollisen minulta jotta lasten asiat ovat kunnossa ja lupaan että en koske sinuun jotta saadaan hoidettua ne tärkeät asiat kun lasten asia on nyt tärkein joten nyt Ninni on korkea aika tulla esille ja luotan siihen että olet tosissaan siitä että ajattelet tytön parasta.




        💕 🃏

        Mun on pakko sanoa että olet mies niin seksikäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se niin oikein ludemia kohtaan kun se on taas ne kuvat ottanut esille nii mä en oo ikinä mitään muuta kuin loukkaava ludemia kohtaan. Ja kyllä olen jatkossa myös muiden kanssa sillein nii ludem saa miettiä oliko se sen arvoista ottaa ne kuvat esille.






        💕 🃏

        Se on heipat sitten kerta muiden kanssa vehtaat. Aina vaan muista puhut.💕


      • Anonyymi

        Niinpä ihan puistattaa ja suututtaa. Tympäsee jo pelkkä tuollaisella uhkailu.🥵💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heipat sitten kerta muiden kanssa vehtaat. Aina vaan muista puhut.💕

        Kyllä mä oon nyt ihan varma että petän sinua huomenna kun en mä oikeesti kestä näitä paineita ja se auttaa stressiä minulta pois edes hetken aikaa ja en todellakaan ole enää päivääkään uskollisesti sinulle ikinä en vaikkapa meillä olis asiat kunnossa nii ei ikinä tule niitä hetkiä sun kanssa kun olet nii paljo loukannut minua ja vaikka oletkin ainut jota haluan niin en siltikään suostu olee sun kanssa että toivottavasti tämä on tullut sen verran selvästi sanottua ettet ole mustasukkainen kun huomenna olen jonku kanssa






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oon nyt ihan varma että petän sinua huomenna kun en mä oikeesti kestä näitä paineita ja se auttaa stressiä minulta pois edes hetken aikaa ja en todellakaan ole enää päivääkään uskollisesti sinulle ikinä en vaikkapa meillä olis asiat kunnossa nii ei ikinä tule niitä hetkiä sun kanssa kun olet nii paljo loukannut minua ja vaikka oletkin ainut jota haluan niin en siltikään suostu olee sun kanssa että toivottavasti tämä on tullut sen verran selvästi sanottua ettet ole mustasukkainen kun huomenna olen jonku kanssa






        💕 🃏

        En ole loukannut sinua, en ole sinusta muulle kuin yhdelle maksetulle kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heipat sitten kerta muiden kanssa vehtaat. Aina vaan muista puhut.💕

        Puhuin siksi että kuulisin sinun lempparisi.. En puhu muista muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oon nyt ihan varma että petän sinua huomenna kun en mä oikeesti kestä näitä paineita ja se auttaa stressiä minulta pois edes hetken aikaa ja en todellakaan ole enää päivääkään uskollisesti sinulle ikinä en vaikkapa meillä olis asiat kunnossa nii ei ikinä tule niitä hetkiä sun kanssa kun olet nii paljo loukannut minua ja vaikka oletkin ainut jota haluan niin en siltikään suostu olee sun kanssa että toivottavasti tämä on tullut sen verran selvästi sanottua ettet ole mustasukkainen kun huomenna olen jonku kanssa






        💕 🃏

        No kiva, kun kerroit. Taitaa loppua sitten tämä munkin selibaatti, kun kerran olen vapaa meneen, kun sinäkin menet. Treffeille siis.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva, kun kerroit. Taitaa loppua sitten tämä munkin selibaatti, kun kerran olen vapaa meneen, kun sinäkin menet. Treffeille siis.💕

        Et oo vapaa menemään, enkä minä ainakaan mene kuin sinun kanssasi. Sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole loukannut sinua, en ole sinusta muulle kuin yhdelle maksetulle kertonut.

        Mikähän tämäkin typerä viesti on onko nainen kana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mun sivuilla on ollut ikinä. Tiedät että se ei ole totta jos et tarkoita karttua ja muita tuttuja wats app. Sano suoraan että mitä et hyväksy jotta ne sun exän kuvat poistuu ja ludem vain lasten takia voin olla rauhallinen mutta en sinun takia mä olen nyt päättänyt että saat kaiken mahdollisen minulta jotta lasten asiat ovat kunnossa ja lupaan että en koske sinuun jotta saadaan hoidettua ne tärkeät asiat kun lasten asia on nyt tärkein joten nyt Ninni on korkea aika tulla esille ja luotan siihen että olet tosissaan siitä että ajattelet tytön parasta.




        💕 🃏

        Ei sun vieraan ihmisen eli mun takia tarvitse mitään sivuiltasi poistaa niin kuin sanoin se mustasukkaisuuden tunne meni ohitse.


    • Anonyymi

      Mua kiinnostaisi tietää mikä tarkalleen on sun pituus mies?

      • Anonyymi

        2.40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2.40

        What? Et kai nyt sentään.


    • Anonyymi

      Miksi poistit viestin oliko se liian tuhma?
      Totta se oli.

    • Anonyymi

      M tietää että olen ihastunut, mutta ei kehen. Pian hän kuulee että tämä on ohi ja ollaan sitten jossain ei seksiä avioliitossa niinkö? Lenkkeilen vaan iltaisin enkä enää puhelimessa roiku..

      • Anonyymi

        Tarkenna toi kuka m ja me ei olla ikinä missään vaiheessa ilman sitä kun sä oot ikuisesti uskollinen minulle etkä ikinä saa olla kenenkään muun kanssa sillein kuin vain minun ja vain mulle saat antaa pillua etkä ikinä kenellekään muulle mä olen niin sekaisin sinusta ja rakas et ikinä saa minusta eroa kun en ikinä päästä sinua minnekään mun luotani. Olet aina vain minun rakas. Ikuisesti olet mun.





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna toi kuka m ja me ei olla ikinä missään vaiheessa ilman sitä kun sä oot ikuisesti uskollinen minulle etkä ikinä saa olla kenenkään muun kanssa sillein kuin vain minun ja vain mulle saat antaa pillua etkä ikinä kenellekään muulle mä olen niin sekaisin sinusta ja rakas et ikinä saa minusta eroa kun en ikinä päästä sinua minnekään mun luotani. Olet aina vain minun rakas. Ikuisesti olet mun.





        💕 🃏

        En anna sille miehelle enää, vaikka miten pitäisi. Se ei oo mustasukkainen siskosta usko jo. Se ei oikeesti ees tiiä mitä rakkaus on. Hän ei ole koskaan mua rakastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna sille miehelle enää, vaikka miten pitäisi. Se ei oo mustasukkainen siskosta usko jo. Se ei oikeesti ees tiiä mitä rakkaus on. Hän ei ole koskaan mua rakastanut.

        Onko tämä aloittaja miehen oma kirjoitus koska minun se ei ainakaan ole.
        Älä työnnä sanoja suuhuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna toi kuka m ja me ei olla ikinä missään vaiheessa ilman sitä kun sä oot ikuisesti uskollinen minulle etkä ikinä saa olla kenenkään muun kanssa sillein kuin vain minun ja vain mulle saat antaa pillua etkä ikinä kenellekään muulle mä olen niin sekaisin sinusta ja rakas et ikinä saa minusta eroa kun en ikinä päästä sinua minnekään mun luotani. Olet aina vain minun rakas. Ikuisesti olet mun.





        💕 🃏

        Et voi kirjoittaa noin vieraille ihmisille.
        Et edes tiedä kelle puhut.
        Minuakaan et tunne ja olet haukkunut ja ollut omistushaluinen vaikket ole edes kasvotusten jutellut.


    • Anonyymi

      Sukulaisseksi on jännää ja kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Tuokin sairaalta ihmiseltä kun tuollaisella asialla vitsailee.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe