Isäni passuuttaa minua tekemään kaiken mahdollisen minkä voisi tehdä itsekin. Ihan vaikka säilyttääkseen toimintakykyään. Keittäisi itse kahvinsa, tekisi voileivän jne.. Mutta ei. Pitääkö hän mua pikku palvelijanaan joka aina käytettävissä.. Ja jos jotain teenkin, kiitosta ei vaan kuulu. Joten lienee parasta jättää tekemättä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Sinä se vain jaksat valittaa isästäsi. Jos olet täysi-ikäinen, mikä laki kieltää sinua hankkimasta oman elämän?
- Anonyymi
Kannattaa olla heti vain tiukkana, eikä ryhtyä siihen. Aika huonokuntoinenkin pystyy tekemään paljon itse. Soita vanhustentyönjohtajalle ja kysy neuvoa. Jos hänelle tehtäisiin vaikka toimintakyvyn arvio. Ja olisiko sinusta esim. Omaishoitajaksi, jos todella tarvitsee jo apua niin paljon. Omaishoitajanakin pitää pitää kuitenkin rajat, ettei mene ihan passaamiseski, mikä ei ole tarkoitus.
- Anonyymi
Minä tuun sun kaveriks.
Mutta ei myö niille mitään mahdeta.
Minä en jaksa passata.
Mutta ymmärrän kyllä sitä kun jotain pitee jatkaa itse kunkin.
Mutta kunhan saisit levätä tarpeeks. - Anonyymi
Itsepä jo vastasit. Miksi keität sen kahvin tai teet voileivät. Anna tehdä itse. Tosin et kuvaa mikä on isäsi ikä tai toimintakyky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5831210- 76879
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.273678- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä184642Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta126582Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496