Isäni passuuttaa minua tekemään kaiken mahdollisen minkä voisi tehdä itsekin. Ihan vaikka säilyttääkseen toimintakykyään. Keittäisi itse kahvinsa, tekisi voileivän jne.. Mutta ei. Pitääkö hän mua pikku palvelijanaan joka aina käytettävissä.. Ja jos jotain teenkin, kiitosta ei vaan kuulu. Joten lienee parasta jättää tekemättä.
Passuuttaa..
4
699
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se vain jaksat valittaa isästäsi. Jos olet täysi-ikäinen, mikä laki kieltää sinua hankkimasta oman elämän?
- Anonyymi
Kannattaa olla heti vain tiukkana, eikä ryhtyä siihen. Aika huonokuntoinenkin pystyy tekemään paljon itse. Soita vanhustentyönjohtajalle ja kysy neuvoa. Jos hänelle tehtäisiin vaikka toimintakyvyn arvio. Ja olisiko sinusta esim. Omaishoitajaksi, jos todella tarvitsee jo apua niin paljon. Omaishoitajanakin pitää pitää kuitenkin rajat, ettei mene ihan passaamiseski, mikä ei ole tarkoitus.
- Anonyymi
Minä tuun sun kaveriks.
Mutta ei myö niille mitään mahdeta.
Minä en jaksa passata.
Mutta ymmärrän kyllä sitä kun jotain pitee jatkaa itse kunkin.
Mutta kunhan saisit levätä tarpeeks. - Anonyymi
Itsepä jo vastasit. Miksi keität sen kahvin tai teet voileivät. Anna tehdä itse. Tosin et kuvaa mikä on isäsi ikä tai toimintakyky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021010Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 35744
- 52719
- 49629