Isäni passuuttaa minua tekemään kaiken mahdollisen minkä voisi tehdä itsekin. Ihan vaikka säilyttääkseen toimintakykyään. Keittäisi itse kahvinsa, tekisi voileivän jne.. Mutta ei. Pitääkö hän mua pikku palvelijanaan joka aina käytettävissä.. Ja jos jotain teenkin, kiitosta ei vaan kuulu. Joten lienee parasta jättää tekemättä.
Passuuttaa..
4
699
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se vain jaksat valittaa isästäsi. Jos olet täysi-ikäinen, mikä laki kieltää sinua hankkimasta oman elämän?
- Anonyymi
Kannattaa olla heti vain tiukkana, eikä ryhtyä siihen. Aika huonokuntoinenkin pystyy tekemään paljon itse. Soita vanhustentyönjohtajalle ja kysy neuvoa. Jos hänelle tehtäisiin vaikka toimintakyvyn arvio. Ja olisiko sinusta esim. Omaishoitajaksi, jos todella tarvitsee jo apua niin paljon. Omaishoitajanakin pitää pitää kuitenkin rajat, ettei mene ihan passaamiseski, mikä ei ole tarkoitus.
- Anonyymi
Minä tuun sun kaveriks.
Mutta ei myö niille mitään mahdeta.
Minä en jaksa passata.
Mutta ymmärrän kyllä sitä kun jotain pitee jatkaa itse kunkin.
Mutta kunhan saisit levätä tarpeeks. - Anonyymi
Itsepä jo vastasit. Miksi keität sen kahvin tai teet voileivät. Anna tehdä itse. Tosin et kuvaa mikä on isäsi ikä tai toimintakyky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436