Isäni passuuttaa minua tekemään kaiken mahdollisen minkä voisi tehdä itsekin. Ihan vaikka säilyttääkseen toimintakykyään. Keittäisi itse kahvinsa, tekisi voileivän jne.. Mutta ei. Pitääkö hän mua pikku palvelijanaan joka aina käytettävissä.. Ja jos jotain teenkin, kiitosta ei vaan kuulu. Joten lienee parasta jättää tekemättä.
Passuuttaa..
4
699
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se vain jaksat valittaa isästäsi. Jos olet täysi-ikäinen, mikä laki kieltää sinua hankkimasta oman elämän?
- Anonyymi
Kannattaa olla heti vain tiukkana, eikä ryhtyä siihen. Aika huonokuntoinenkin pystyy tekemään paljon itse. Soita vanhustentyönjohtajalle ja kysy neuvoa. Jos hänelle tehtäisiin vaikka toimintakyvyn arvio. Ja olisiko sinusta esim. Omaishoitajaksi, jos todella tarvitsee jo apua niin paljon. Omaishoitajanakin pitää pitää kuitenkin rajat, ettei mene ihan passaamiseski, mikä ei ole tarkoitus.
- Anonyymi
Minä tuun sun kaveriks.
Mutta ei myö niille mitään mahdeta.
Minä en jaksa passata.
Mutta ymmärrän kyllä sitä kun jotain pitee jatkaa itse kunkin.
Mutta kunhan saisit levätä tarpeeks. - Anonyymi
Itsepä jo vastasit. Miksi keität sen kahvin tai teet voileivät. Anna tehdä itse. Tosin et kuvaa mikä on isäsi ikä tai toimintakyky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625