Isäni passuuttaa minua tekemään kaiken mahdollisen minkä voisi tehdä itsekin. Ihan vaikka säilyttääkseen toimintakykyään. Keittäisi itse kahvinsa, tekisi voileivän jne.. Mutta ei. Pitääkö hän mua pikku palvelijanaan joka aina käytettävissä.. Ja jos jotain teenkin, kiitosta ei vaan kuulu. Joten lienee parasta jättää tekemättä.
Passuuttaa..
4
650
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se vain jaksat valittaa isästäsi. Jos olet täysi-ikäinen, mikä laki kieltää sinua hankkimasta oman elämän?
- Anonyymi
Kannattaa olla heti vain tiukkana, eikä ryhtyä siihen. Aika huonokuntoinenkin pystyy tekemään paljon itse. Soita vanhustentyönjohtajalle ja kysy neuvoa. Jos hänelle tehtäisiin vaikka toimintakyvyn arvio. Ja olisiko sinusta esim. Omaishoitajaksi, jos todella tarvitsee jo apua niin paljon. Omaishoitajanakin pitää pitää kuitenkin rajat, ettei mene ihan passaamiseski, mikä ei ole tarkoitus.
- Anonyymi
Minä tuun sun kaveriks.
Mutta ei myö niille mitään mahdeta.
Minä en jaksa passata.
Mutta ymmärrän kyllä sitä kun jotain pitee jatkaa itse kunkin.
Mutta kunhan saisit levätä tarpeeks. - Anonyymi
Itsepä jo vastasit. Miksi keität sen kahvin tai teet voileivät. Anna tehdä itse. Tosin et kuvaa mikä on isäsi ikä tai toimintakyky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012331- 1372042
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee511907Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171730"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1331007Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää55886Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137674