sai lohdun ja uuden puhdin täältä.
http://www.nutris.fi
5
592
Vastaukset
- Kirppu
Tuntuu olevan todella tiukat kalorirajat. Samoin tuotteet on tuhottoman kaloripitoisia. Eihän tuollaisia tuotteita kukaan laihduttaja syö! No, kokeilen nyt viikon ja palaan entiseen taulukkooni; ilmaiseksi!
- toivotonkin
sinä itse ja vauhdin millä laihdutetaan. Kone vain laskee kaiken puolestasi, niin syömiset kuin liikunnankin.
- haluat laihtua
siinähän Nutriksen idea juuri on, voit itse valita missä ajassa kilot haluat pudottaa, tai vastaavasti näet miten paljon pitää syödä, jotta pysyy nykypainossa. Ja jos liikut, saat käyttää liikunnan kuluttamat kalorit hyväksesi eli syödä niiden kulutettujen kalorien edestä vähän enemmän. Mielestäni on hyvä, että hyötyliikunta on mukana eli esim. imurointi, puutarhatyöt ja koiran ulkoiluttaminen kaikki on liikuntaa, joka kuluttaa energiaa. Nutriksesta löytyy yli 3000 ruokaa (Finelissä parituhatta), eli kaikki perusruoka-aineet ja paljon muuta ja omia suosikkiruokia voi lisätä niin monta kuin haluaa oli ne sitten kevyt- tai muita herkkuja.
Minulla ainakin homma toimii tosi hyvin, paino putoaa tasaisesti, näen mitä kaikkea ruoka sisältää ja opin samalla paljon uutta. Itse asiassa se hienoin juttu tässä ohjelmassa on se, että kyse ei ole mistään laihdutuskuurista vaan se, että voin syödä ihan tavallista arkiruokaa (tietysti vähemmän ja teen kevyempiä valintoja) ja samalla laihtua. 10-vuotisen laihdutusuran jälkeen tämä tuntuu järkevälle ja terveelliselle tavalle laihtua ja varmistaa, että kroppa saa kaikki tarpeelliset vitamiinit jne. Kaalisopat saa vihdoin jäädä, enää ei ole tarvetta 2 viikon totaaliremontteihin, joiden jälkeen pudotetut kilot tulee takaisin korkojen kera
- missi
Aikoinaan kopioin Kutrin sivustolta vastaavan taulukon, ja olen siihen paljon tyytyväisempi, kuin konsanaan tuohon uutuuteen.
- toivotonkin
olemassa siellä Kutrin sivuilla? Oletko tätä nutrista kokeillut pidempään, että vertailu on onnistunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835