Raamattu sanoo, että Jumalan kansa hylkäsi Hänet:
"Sillä minun kansani on tehnyt pahaa kaksin verroin: minut, elävän veden lähteen, se on hylännyt ja hakannut itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät vettä pidä. " Jer. 2:13.
Mitä olivat nuo särkyvät säiliöt?
Videokin on asiasta olemassa:
https://youtu.be/y3_k-gmuIqg
Onko Jeesus elävän veden lähde?
19
65
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Jeesus on Jumala, on tuo aivan totta. Jumala on elävän vedes lähde.
- Anonyymi
Raamattu sanoo Jeesuksesta:
"Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu. Hänen harteillaan on herruus, ja hänen nimensä on Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas." Jesajan 9:5.
Onko Jeesus siis "Väkevä Jumala"? - Anonyymi
Särkyvät säiliöt ovat ihmisen omia uskonnollisia tekoja.
- Anonyymi
Jeesus Kristus sanoi: Minä olen tullut, että teillä olisi elämä ja yltäkylläisyys. Tämän olen kokenut.
- Anonyymi
Sarjassamme turhia lupauksia.
Kompostiin täytyy ajoittain lorottaa elävää vettä että se toimii läpi talven. Hiiltä on mutta typpeä puuttuu. Turja ostaa ureaa.
- Anonyymi
Jeesus lupasi antaa elävää vettä. Joh. 4. ja Joh. 7:37.
- Anonyymi
Todellakin. 1.Moos. 9:14 Hän ei ole kuolleenvedenlähde, eikä siirretyn tai maksullisen.
- Anonyymi
Vanha liitto oli ja meni. Nyt on uuden akika.
- Anonyymi
Korota uuden liiton Herra.
- Anonyymi
"Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen, mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään"."
John 4:13-14 - Anonyymi
Aloittaja
Miksi sinäkin levität helluntailaisuus osuudella epäuskoasi? Lopeta pelleilysi. - Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe, kiitos!
Kuulostaa siltä, mitä Jeesus olisi todellakin voinut sanoa, kun huomioi hänen oppiensa syvimmän olemuksen. - Anonyymi
Mitä Jeremia sanoo?
"Sillä minun kansani on tehnyt pahaa kaksin verroin: minut, elävän veden lähteen, se on hylännyt ja hakannut itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät vettä pidä. " Jer. 2:13.
Pyhä Henki virtaa siellä missä on otettu vastaan pelastus ristin veren kautta. - Anonyymi
Valtavaa virtaa jonka vietäväksi saamme kaikki heittäytyä.
Heittäydy tähän armon virtaan. - Anonyymi
Elävän veden virrrasta puhutaan myöskin Ilmestyskirjan loppupuolella.
- Anonyymi
Hyvä aihe oppia, mutta vielä parempi omakohtaisena kokemuksena.
"Täyttykää Hengellä!" Ef. 5:18.
Pyhän Hengen kasteesta opetetaan nykysiin liian vähän. - Anonyymi
Otin selville linkin laulun. Se on ihka uusi hengellinen ylistyslaulu. Tätä saa ehkä vapaasti laulaa?
https://youtu.be/znnM7L8ZaYc
Ei ole teoston lakien alaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286