Liikenne tökkii

Anonyymi

Itse en niin kuin lainkaan käsitä sitä miksi pitää ajaa hitaasti jonossa jonkin akuutin "syyn" vuoksi, kuten vallitsevan "huonon" tai "erittäin huonon" säätilan.

Onhan bussikaistat keksitty...

Ja neliveto.

Ihmiset eivät vain tajua.

(hihitystä)

18

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin

Selitä tämä jollekin hybridi-hipsterille, joka tykkää olla osa jotain suurempaa.

(naurua)

• Anonyymi

Trendit

Juuri tällä kellonlyömällä käydään näkymätöntä vääntöä siitä mitä meillä kaikilla on oikein huomenna edessä.

Huomatkaa kielikuva; voitaisiin ehkä väittää, että se on eksakti - mutta myös voitaisiin väittää, että se ei sitä ole.

On opeteltava uusi toimintakulttuuri, sillä tämä meni jo.

(hihitystä)

• Anonyymi

Ei ole kiire mihinkään.

• Anonyymi

Otapa oikein kuules poju sekuntikellolla aikaa paljonko sitä ja polttoainetta tai litium-akkuasi kuluu?

Itseäni kyllä huvittaa virusjutut, aina tulee ruumiita Ö:D

• Anonyymi

Mjaa

Kysymys ei ole tästä.

Katson että minulla on oikeus kirjoittaa mitä ikinä päähäni sitten pälkähtää.

Kuitenkin on niin että näin ei ole.

(naurua)

• Indifferentin elämä on paljon turvallisempaa itselle ja muille jos sitten huonon kelin vallitessa ottaisi suosiolla bussin tai taksin.

• Anonyymi

Mjaa

Siis noin niin kuin Twitterin, Facen vai Parlerin?

Kyllä vanha Suomi-polle aina rulettaa.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Siis noin niin kuin Twitterin, Facen vai Parlerin?

Kyllä vanha Suomi-polle aina rulettaa.

(hihitystä)

Tuli vasta mieleen, että sitähän voi olla välittämättä myös etänä.

Sellaiseen ei tarvitse edes yhteyksiä. Mitä väliä niillä on?

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Tuli vasta mieleen, että sitähän voi olla välittämättä myös etänä.

Sellaiseen ei tarvitse edes yhteyksiä. Mitä väliä niillä on?

Hyvä kysymys

Itse olen aina inhonnut sitä että jokin sanomiseni tai sanomatta jättämiseni on jokin issue.

Miksi ei voi vain kirjoitella rauhassa ja tyyneydessä - omassa olotilassaan.?

(naurua)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys

Itse olen aina inhonnut sitä että jokin sanomiseni tai sanomatta jättämiseni on jokin issue.

Miksi ei voi vain kirjoitella rauhassa ja tyyneydessä - omassa olotilassaan.?

(naurua)

Lisää tarinasi loppuun ilmoitus, ettet halua vastauksia tai kommentteja.

Tuskin se mitään tehoaa, mutta teitpä parhaasi.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Ei ole mahdollista mun kohdalla mitään etänä ilman mitään konetta taitoja ja hermoja joten ei 🚫 ei 🚫 ei ja ei 🚫 olen ennemmin vaikka maksullinen palvelu niin ei tarvitse olla näin puutteessa ja se on oikeesti todella hauskaa kun voi puhtailla paperit näyttää nii ei tarvitse olla mitään suojaa ja saa paljaalla joten oli niin hyvä idea se paperi siitä että ei ole mitään tauteja

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Niin tein.

Olen vain yksi laine huuhtoutuneena ikuiselle rannalle.

Se kyllä kiinnostaisi kuulla (tai lukea) millainen on Bidenin tekstimuoto Yhdysvaltain poliittiseen protokollaan kuuluvassa puheessa.

Aiheet nyt jo tiedetään.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tein.

Olen vain yksi laine huuhtoutuneena ikuiselle rannalle.

Se kyllä kiinnostaisi kuulla (tai lukea) millainen on Bidenin tekstimuoto Yhdysvaltain poliittiseen protokollaan kuuluvassa puheessa.

Aiheet nyt jo tiedetään.

(hihitystä)

Niin

Luulisi että tiedämme jo nämä aiheet ja teemat ulkoa. Ja ettei mitään uutta koskaan prompteriin ilmestyisi.

Niin.

Ehkä näin on hyvä.

(haurua)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se on vain fiksua ajaa kelin mukaan. Neliveto kun lähtee käsistä niin se lähteekin sitten kunnolla :)

• Anonyymi

Jos on kiire niin menkää ohi ja lopettakaa itkeminen. Vai eikö ajotaidot riitä ohittamiseen? Itseäni ei kiinnosta mitä takana tapahtuu. Vain se kiinnostaa mikä edessä tapahtuu.

• Anonyymi

Nyt olisi kiireesti vaihdettava nastarenkaat alle jos on kitkat näillä keleillä, kun lakihan muuttui niin että tilanteen mukaan laitetaan renkaat alle.

Kannattaa hankkia oma autotalli ja formula-tallin välineet jotta voi vaihdella renkaita aina sään mukaan jokainen aamu.

• Anonyymi

Nyt on myös alinopeusrajoiukset voimassa, sekä renkaat pitää pystyä vaihtamaan kitkoista nastoihin alle 3minuutissa aina keliin liittyen jotta ei tule lopullista moottoriajoneuvon käyttökieltoa loppuelämäksi.

Formulatalli autotallissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      126
      10852
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      113
      6209
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      163
      5527
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      55
      5386
    5. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      70
      4329
    6. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      129
      4303
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      24
      3807
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      51
      3801
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      13
      3476
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      78
      3072
    Aihe