Liikenne tökkii

Anonyymi

Itse en niin kuin lainkaan käsitä sitä miksi pitää ajaa hitaasti jonossa jonkin akuutin "syyn" vuoksi, kuten vallitsevan "huonon" tai "erittäin huonon" säätilan.

Onhan bussikaistat keksitty...

Ja neliveto.

Ihmiset eivät vain tajua.

(hihitystä)

18

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin

      Selitä tämä jollekin hybridi-hipsterille, joka tykkää olla osa jotain suurempaa.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Trendit

        Juuri tällä kellonlyömällä käydään näkymätöntä vääntöä siitä mitä meillä kaikilla on oikein huomenna edessä.

        Huomatkaa kielikuva; voitaisiin ehkä väittää, että se on eksakti - mutta myös voitaisiin väittää, että se ei sitä ole.

        On opeteltava uusi toimintakulttuuri, sillä tämä meni jo.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Ei ole kiire mihinkään.

    • Anonyymi

      Otapa oikein kuules poju sekuntikellolla aikaa paljonko sitä ja polttoainetta tai litium-akkuasi kuluu?

      Itseäni kyllä huvittaa virusjutut, aina tulee ruumiita Ö:D

      • Anonyymi

        Mjaa

        Kysymys ei ole tästä.

        Katson että minulla on oikeus kirjoittaa mitä ikinä päähäni sitten pälkähtää.

        Kuitenkin on niin että näin ei ole.

        (naurua)


    • Indifferentin elämä on paljon turvallisempaa itselle ja muille jos sitten huonon kelin vallitessa ottaisi suosiolla bussin tai taksin.

      • Anonyymi

        Mjaa

        Siis noin niin kuin Twitterin, Facen vai Parlerin?

        Kyllä vanha Suomi-polle aina rulettaa.

        (hihitystä)


      • Kollimaattori
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        Siis noin niin kuin Twitterin, Facen vai Parlerin?

        Kyllä vanha Suomi-polle aina rulettaa.

        (hihitystä)

        Tuli vasta mieleen, että sitähän voi olla välittämättä myös etänä.

        Sellaiseen ei tarvitse edes yhteyksiä. Mitä väliä niillä on?


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuli vasta mieleen, että sitähän voi olla välittämättä myös etänä.

        Sellaiseen ei tarvitse edes yhteyksiä. Mitä väliä niillä on?

        Hyvä kysymys

        Itse olen aina inhonnut sitä että jokin sanomiseni tai sanomatta jättämiseni on jokin issue.

        Miksi ei voi vain kirjoitella rauhassa ja tyyneydessä - omassa olotilassaan.?

        (naurua)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys

        Itse olen aina inhonnut sitä että jokin sanomiseni tai sanomatta jättämiseni on jokin issue.

        Miksi ei voi vain kirjoitella rauhassa ja tyyneydessä - omassa olotilassaan.?

        (naurua)

        Lisää tarinasi loppuun ilmoitus, ettet halua vastauksia tai kommentteja.

        Tuskin se mitään tehoaa, mutta teitpä parhaasi.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Lisää tarinasi loppuun ilmoitus, ettet halua vastauksia tai kommentteja.

        Tuskin se mitään tehoaa, mutta teitpä parhaasi.

        Ei ole mahdollista mun kohdalla mitään etänä ilman mitään konetta taitoja ja hermoja joten ei 🚫 ei 🚫 ei ja ei 🚫 olen ennemmin vaikka maksullinen palvelu niin ei tarvitse olla näin puutteessa ja se on oikeesti todella hauskaa kun voi puhtailla paperit näyttää nii ei tarvitse olla mitään suojaa ja saa paljaalla joten oli niin hyvä idea se paperi siitä että ei ole mitään tauteja


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Lisää tarinasi loppuun ilmoitus, ettet halua vastauksia tai kommentteja.

        Tuskin se mitään tehoaa, mutta teitpä parhaasi.

        Niin tein.

        Olen vain yksi laine huuhtoutuneena ikuiselle rannalle.

        Se kyllä kiinnostaisi kuulla (tai lukea) millainen on Bidenin tekstimuoto Yhdysvaltain poliittiseen protokollaan kuuluvassa puheessa.

        Aiheet nyt jo tiedetään.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tein.

        Olen vain yksi laine huuhtoutuneena ikuiselle rannalle.

        Se kyllä kiinnostaisi kuulla (tai lukea) millainen on Bidenin tekstimuoto Yhdysvaltain poliittiseen protokollaan kuuluvassa puheessa.

        Aiheet nyt jo tiedetään.

        (hihitystä)

        Niin

        Luulisi että tiedämme jo nämä aiheet ja teemat ulkoa. Ja ettei mitään uutta koskaan prompteriin ilmestyisi.

        Niin.

        Ehkä näin on hyvä.

        (haurua)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on vain fiksua ajaa kelin mukaan. Neliveto kun lähtee käsistä niin se lähteekin sitten kunnolla :)

    • Anonyymi

      Jos on kiire niin menkää ohi ja lopettakaa itkeminen. Vai eikö ajotaidot riitä ohittamiseen? Itseäni ei kiinnosta mitä takana tapahtuu. Vain se kiinnostaa mikä edessä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Nyt olisi kiireesti vaihdettava nastarenkaat alle jos on kitkat näillä keleillä, kun lakihan muuttui niin että tilanteen mukaan laitetaan renkaat alle.

      Kannattaa hankkia oma autotalli ja formula-tallin välineet jotta voi vaihdella renkaita aina sään mukaan jokainen aamu.

    • Anonyymi

      Nyt on myös alinopeusrajoiukset voimassa, sekä renkaat pitää pystyä vaihtamaan kitkoista nastoihin alle 3minuutissa aina keliin liittyen jotta ei tule lopullista moottoriajoneuvon käyttökieltoa loppuelämäksi.

      Formulatalli autotallissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe