"Äidiltä vie parikymmentä vuotta tehdä pojasta mies, ja sitten toinen nainen tekee hänestä hupsun parissakymmenessä minuutissa." — Robert Frost
Värssyttää
5
<50
Vastaukset
"Syli täynnä sinua,
uninen hymysi,
eilisen muistot,
huomisen toiveet -
muuta minulla ei ole ja olen upporikas."
John DoeSuutelen niskaasi hellästi, jolloin äkisti käännyt ja kaadat päälleni saavillisen kylmää järvivettä kikattaen tyttömäisen helisevällä äänellä. Sävähdän kylmää vettä ja katson sinua hymyillen.
”Kulta, olet ihanan ilkikurinen…”No ni, siirräs nyt se kähmitty pyllys tuonne sisälle, Aki naurahti ja tunki Helinän iholle kiinni selkäpuolelta.
Helinän reisi kohouman housunlahkeessa.
Aki otti hellästi Helinän kankuista kiinni.En tiedä miten jouduin alastomana sohvallesi, käskitkö minut siihen vai meninkö itse. Jos käskit, en tiedä käskitkö ääneen vai elein. Eipä sen väliä. Minä tiesin, mitä tahdoin. Niinpä menin ja tottelin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot473508Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe182901- 282584
- 702329
- 182191
- 502108
- 561901
- 581696
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111573- 171475