"Äidiltä vie parikymmentä vuotta tehdä pojasta mies, ja sitten toinen nainen tekee hänestä hupsun parissakymmenessä minuutissa." — Robert Frost
Värssyttää
5
<50
Vastaukset
"Syli täynnä sinua,
uninen hymysi,
eilisen muistot,
huomisen toiveet -
muuta minulla ei ole ja olen upporikas."
John DoeSuutelen niskaasi hellästi, jolloin äkisti käännyt ja kaadat päälleni saavillisen kylmää järvivettä kikattaen tyttömäisen helisevällä äänellä. Sävähdän kylmää vettä ja katson sinua hymyillen.
”Kulta, olet ihanan ilkikurinen…”No ni, siirräs nyt se kähmitty pyllys tuonne sisälle, Aki naurahti ja tunki Helinän iholle kiinni selkäpuolelta.
Helinän reisi kohouman housunlahkeessa.
Aki otti hellästi Helinän kankuista kiinni.En tiedä miten jouduin alastomana sohvallesi, käskitkö minut siihen vai meninkö itse. Jos käskit, en tiedä käskitkö ääneen vai elein. Eipä sen väliä. Minä tiesin, mitä tahdoin. Niinpä menin ja tottelin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 498120
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1326778Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593889Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu933864- 1033660
- 553253
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743235Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint372613IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2392501- 531744