"Äidiltä vie parikymmentä vuotta tehdä pojasta mies, ja sitten toinen nainen tekee hänestä hupsun parissakymmenessä minuutissa." — Robert Frost
Vastaukset 5
"Syli täynnä sinua,
uninen hymysi,
eilisen muistot,
huomisen toiveet -
muuta minulla ei ole ja olen upporikas."
John DoeSuutelen niskaasi hellästi, jolloin äkisti käännyt ja kaadat päälleni saavillisen kylmää järvivettä kikattaen tyttömäisen helisevällä äänellä. Sävähdän kylmää vettä ja katson sinua hymyillen.
”Kulta, olet ihanan ilkikurinen…”No ni, siirräs nyt se kähmitty pyllys tuonne sisälle, Aki naurahti ja tunki Helinän iholle kiinni selkäpuolelta.
Helinän reisi kohouman housunlahkeessa.
Aki otti hellästi Helinän kankuista kiinni.En tiedä miten jouduin alastomana sohvallesi, käskitkö minut siihen vai meninkö itse. Jos käskit, en tiedä käskitkö ääneen vai elein. Eipä sen väliä. Minä tiesin, mitä tahdoin. Niinpä menin ja tottelin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3541434Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2118322 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk67818- 54793
- 40769
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28755- 56691
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66679- 59675
- 60659