"Äidiltä vie parikymmentä vuotta tehdä pojasta mies, ja sitten toinen nainen tekee hänestä hupsun parissakymmenessä minuutissa." — Robert Frost
Värssyttää
5
167
Vastaukset
"Syli täynnä sinua,
uninen hymysi,
eilisen muistot,
huomisen toiveet -
muuta minulla ei ole ja olen upporikas."
John DoeSuutelen niskaasi hellästi, jolloin äkisti käännyt ja kaadat päälleni saavillisen kylmää järvivettä kikattaen tyttömäisen helisevällä äänellä. Sävähdän kylmää vettä ja katson sinua hymyillen.
”Kulta, olet ihanan ilkikurinen…”No ni, siirräs nyt se kähmitty pyllys tuonne sisälle, Aki naurahti ja tunki Helinän iholle kiinni selkäpuolelta.
Helinän reisi kohouman housunlahkeessa.
Aki otti hellästi Helinän kankuista kiinni.En tiedä miten jouduin alastomana sohvallesi, käskitkö minut siihen vai meninkö itse. Jos käskit, en tiedä käskitkö ääneen vai elein. Eipä sen väliä. Minä tiesin, mitä tahdoin. Niinpä menin ja tottelin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271647
- 251478
- 1411182
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337936- 42760
- 50758
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on304747- 60711
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50688- 66686