"Äidiltä vie parikymmentä vuotta tehdä pojasta mies, ja sitten toinen nainen tekee hänestä hupsun parissakymmenessä minuutissa." — Robert Frost
Värssyttää
5
97
Vastaukset
"Syli täynnä sinua,
uninen hymysi,
eilisen muistot,
huomisen toiveet -
muuta minulla ei ole ja olen upporikas."
John DoeSuutelen niskaasi hellästi, jolloin äkisti käännyt ja kaadat päälleni saavillisen kylmää järvivettä kikattaen tyttömäisen helisevällä äänellä. Sävähdän kylmää vettä ja katson sinua hymyillen.
”Kulta, olet ihanan ilkikurinen…”No ni, siirräs nyt se kähmitty pyllys tuonne sisälle, Aki naurahti ja tunki Helinän iholle kiinni selkäpuolelta.
Helinän reisi kohouman housunlahkeessa.
Aki otti hellästi Helinän kankuista kiinni.En tiedä miten jouduin alastomana sohvallesi, käskitkö minut siihen vai meninkö itse. Jos käskit, en tiedä käskitkö ääneen vai elein. Eipä sen väliä. Minä tiesin, mitä tahdoin. Niinpä menin ja tottelin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474