Aihe

Kerro - M -

ūü§Ē
.. Omin sanoin .. Mitä sinä minussa näit?
ūüôĄ

- K -

9

71

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Vastaan kuin hälle joka ajatuksissani:

Näin ja koin sinussa aidon ihmisen.
      Herkän ja sellaisen josta olisi vaikka mihin.
      Sielun sympatia oli enemmän kuin karibian auringon tee. Näin myös ristiriitaisuuden ja pakenemisen josta kärsin ja jota ihmettelin. Monisyiset syyt.

Eilen illalla oli elokuva. Kerro minulle jotain hyvää. Katsoin sen kolmannen kerran. Se liikuttaa joka kerta. Itken aina.

Tänne en tunne kuuluvani. En tuntenut koskaan. Tänä iltana vielä hälle nämä ajatukset jota aattelen rakkaudella.
      Oikeesti. Aina sielussani. Sydämessäni.
      ūüƆ

• Anonyymi

Et voi ikinä ymmärtää,kuinka paljon näin
      sinussa.

• En ymm√§rr√§ ilman sanoja .. mutta jos kerrot, niin yrit√§n n√§hd√§ sit√§ kaikkea sinun silmien l√§vitse! ūüėŹ

• Anonyymi

Joskus tuntuu kyllä että on täysin naurettavaa jostain merkityksettömästäkin asiasta.

• Miksi s√§ niin sanot? .. ūü§ć
        Jokaisella on jotain sanottava ja on ihmisi√§ kuka kuuntele aidosti toisia, mit√§ sanottava h√§nell√§ on .. mutta se ei ole miss√§√§n muodossa naurettava .. ūüôā

• Anonyymi

Jotenkin niin perseestä kaikki täällä.
      Just se ällö tunne kun käyn täällä ja siitä syystä oon ollut pois. On parempi olo.

Jaksamisia tänne. Lukuinto säilyy minussa.
      Muutoin tänne ei enää tarvetta.
      Levollista y√∂t√§ ūüƆūüß°

• Minun aloitukset .. kirjoitukset ovat ainoastaan miehelle, h√§nen nimi on Mika ..

Hyvät jatkot!

• Anonyymi
        Sivusta_Vain kirjoitti:

Minun aloitukset .. kirjoitukset ovat ainoastaan miehelle, hänen nimi on Mika ..

Hyvät jatkot!

Just niin.
        Tajusitko tekstin , vastaan kuin hälle joka on ajatuksissani.
        Hyvät jatkot jollei omat riitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Just niin.
        Tajusitko tekstin , vastaan kuin hälle joka on ajatuksissani.
        Hyvät jatkot jollei omat riitä!

√Ąl√§ vastaa minun aloituksiin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25230
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14242
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11774
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      111
      8769
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      549
      6031