Nyt on pitkä mies vihainen
No ei muuten. Mutta kun taas tein pankkihinttarien työtä, josta joudun jopa maksamaankin.
Latasin jonkun vitun homosovelluksen minkä piti helpottaa kaikkea. Vitut meni vain paskammaksi kaikki.
Saatanan persjalkaset pankkineidit voisi mun puolesta syödä... Ravitsevasti toki. En hyväksy kuitenkaan sitä, että teen toisten työt ja vieläpä maksan siitä.
>Simiti<
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin olen lafkassa, jossa asiakas laitetaan tekemään työt. On tämä hienoa aikaa. En mitenkään ole mustasukkainen töistäni.
- Anonyymi
Tuskin on pankkineitien vika. Niiltähän menee työt, kun apit hoitaa hommat. Eiköhän nuo päätökset asiakkaiden kyykyttämisestä tehdä siellä firmojen hallituksissa, missä istuu pelkästään vanhoja ja lihavia miehiä.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Johtoporras on sieltä ja syvältä.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4012791Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin18812137Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2487961- 205443
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1963248