Kun Chicago kuoli

xxx

Kyseiseen biisiin kaipaisin lyriikoita, kellään tietoa niistä? Googlettamaan kehoitus ei nyt auta, kokeiltu on :(

5

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orz

>Ovi auki potkaistiin, isä saapui kammariin,
      ei vaan
      Ovi auki potkaistiin, isä astui kammariin,

• opossami

Tätä piisiä lauloi yx wanha patu näin ja kyseli , että mitähän se oikein tarkoittaa? :
      "..Jäi äiti itkemään, mä vielä kuolevaksi kaakon nään..."

• mrChicago

Tässähän nämä:

Jepariksi vain, isä paikan sai Chicagoon. Tulimme rapakon taa, aikaan pahimpaan.

Kesäyö oli kuumin kai, kotiseudulla dollarin. Silti kuolla Chicago sai, ja sen muistan vieläkin. Al capone kun päätti näin, kaikki seuraa käskyjäin. Gangsterinsa sotaan vei, laki rauhaan jäänyt ei.

Jäi äiti itkemään, ja mä vielä kuolevan Chicagon nään. Sitä yötä saa en mielestäin, sitä yötä saa en mielestäin, milloinkaan. Jäi äiti itkemään, ja mä vielä kuolevan Chicagon nään. Moni siitä yöstä vaikenee, moni verityöstä vaikenee, kauhuissaan.

Äänet taistelun kantautuu, läpi muurien kivisten. Moni kuoli tai antautui, joutui ruoaksi kalojen. Joku huusi tuskissaan, ja mä riensin auttamaan. Sanoi sadan varmaankin, tänään kuolleen jeparin.

Jäi äiti itkemään...

Aamulla ei ääntäkään, paitsi kello seinällään. Ovi auki potkaistiin, isä astui kammariin. Pyyhki äidin kyyneleet, oli huolet väistyneet.

Jäi äiti itkemään, nana naanna na naanna naa na naa. (Jäi äiti kyyneliin) Sitä yötä saa en mielestäin, sitä yötä saa en mielestäin milloinkaan. Jäi äiti itkemään, nana naanna na naanna naa na naa. (Jäi äiti kyyneliin) Moni siitä yöstä vaikenee, moni verityöstä vaikenee, kauhuissaan.

• Lyricoitaainavaa

lataa mini lyric saat free versiol yli 5miljoonaan kappaleeseen lyricat

ja jos koko version se tekee sullle mistä vaan lyricat vaikka se kääntää jonkun japanin kielisen räpin englanniks

ja viellä se näyttttää täysin sen temmon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      119
      7041
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      404
      6753
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3413
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      130
      2976
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2564
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      43
      2124
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1864
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1727
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1397
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1287
    Aihe