Oot maailman kaunein ihminen

Ottaa sitte päähän ja kovaa, naiseni, jonka haluasin ikiomaksi vaimokseni, koko loppuelämä olisi aikaa rakastua joka päivä vähän enemmän, ettet usko tunteisiini, ajatuksiini, että pidän sinua kauniimpana ihmisenä mitä ikinä, koskaan on vastaan tullut. Dissaat ajatukseni, kun ne sulle kerron.
Mä en edes näe ketään muuta. Ajatus, että olisin jonkun muun kanssa, saa mut voimaan pahoin. Ajatus, että menettäisin sut, saa kyyneleet valumaan poskia pitkin. Miten hitossa saisin sut ymmärtämään?

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaihan olet kertonut tuon kaiken hänelle irl? Täällä palstalla ei välttämättä pysty ketään satavarmana tunnistaa.

      Sympatiat on kyllä puolellasi.

      • Olen kyllä kertonut ja monestikin. Hän ei vaan tunnu asiaa uskovan, tai ymmärtävän. Tarkoitus tänne oli tämä kirjoittaa, koska ajattelin, että joku kertoisi mulle kuinka saan hänet sen ymmärtämään ja/tai ns kohtalontovereita.


      • Anonyymi
        henuliitti kirjoitti:

        Olen kyllä kertonut ja monestikin. Hän ei vaan tunnu asiaa uskovan, tai ymmärtävän. Tarkoitus tänne oli tämä kirjoittaa, koska ajattelin, että joku kertoisi mulle kuinka saan hänet sen ymmärtämään ja/tai ns kohtalontovereita.

        Samoin tunnen ihastustani kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen ihastustani kohtaan.

        Kerro se hänelle


      • henuliitti kirjoitti:

        Olen kyllä kertonut ja monestikin. Hän ei vaan tunnu asiaa uskovan, tai ymmärtävän. Tarkoitus tänne oli tämä kirjoittaa, koska ajattelin, että joku kertoisi mulle kuinka saan hänet sen ymmärtämään ja/tai ns kohtalontovereita.

        Hyvä ajatus muuten. En osaa sanoa mitään muuta neuvoa kuin yritä jatkaa kertomista uudelleen ja uudelleen.

        Tiedän että se on turhauttavaa, mutta ainakin omalla kohdallani tällä hetkellä huonon itsetunnon omaavana vain suora toiminta kertomisen lisäksi auttaisi. Suudelma ja käsistä tai kasvoista kiinni pitäminen tunteista kerrottaessa ehkä tekisi sen tiedon sisäistämisen todemmaksi.

        Toinen mikä omalla antaisi toisen tunteista varmuuden, olisi se että sellainen ihminen jonka kummatkin tietää tai tuntee kertoisi mulle tyylillä et "btw, ootko muuten tietonen että se ja se on ihastunut suhun? ". Vastaisin tietysti et mistä tää ihminen sen tietää, niin vastaus olis vaikka et se on kertonut ite.

        En tiedä onko näistä mitään apua, mutta ite oon pähkäilly näiden samojen mietteiden kanssa. Tosin en ole tunteistani kertonut, koska koen olevani riittämätön kenelläkään, ja toiseksi en omaa häntä ole nähnyt puhe-etäisyydellä maaliskuun jälkeen. Joten itse vaikenen, ja yritän jatkaa elämää, jos nyt terveydellisten syiden takia -ei korona- jatkuvaa kotona jumittamiselämää voi elämäksi kutsua.

        Voimia.


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitit jollekin. Toivon että pääset joskus rakkaimpasi lähelle ja saat sanoa nuo sanat hänelle.

    • Anonyymi

      Kauniisti hänestä ajattelet, toivottavasti hän tietää tunteesi... tieto kuitenkin aina mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Jospa kerrot millä kirjaimella hänen nimensä alkaa, niin siitähän on hyvä lähteä liikkeelle?

      • Anonyymi

        Jokseenkin viihdyttävää seurata kuinka multinikki keskustelee itsekseen täyttääkseen päänsisäistä tyhjiötään. 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokseenkin viihdyttävää seurata kuinka multinikki keskustelee itsekseen täyttääkseen päänsisäistä tyhjiötään. 🧐

        Jep ja mäntit lukee tikkana kuin muka oikeita keskusteluja🤦‍♀️ moni on juuri niin tyhmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe