Aihe

Linkedin laittoi pervoilulle lopun

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/863b0e74-20b6-423c-a476-5a12d3e95a17

Ehkäpä nuo asialliset palvelut on kyllästyneet kaikenlaisen pervoilun lisääntymiseen jokaisella osa-alueella, moraali alkaa valtaamaan takaisin tilaa jonka on menettänyt ja maailma palaa vielä raiteilleen. Ihan turha vinkua syrjinnästäkään, jos olisi joku miesten runkkuporukka tuolla markkinoinut tuotteitaan olisi lähdöt tullut varmaan heti eikä vuosien päästä.

-harmiseikirj-

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, olen vähän samaa mieltä siitä että moraalia on maailmassa liian vähän. Tosin jos tuotteita mainostetaan siten, ettei siinä ole alastonta asiattomampaa sisältöä niin ei se niin paha olisi ollut.

• En ota kantaa moraaliin, mutta käsittääkseni Linkedin:in idea on kertoa osaamisestaan eikä markkinoida tuotteita. Tuskin tili on mennyt alas sen vuoksi, että henkilö kertoo osaavansa muotoilla puusta falloksia: eiköhän jokainen periaatteessa osaa, joka osaa veistää vaikkapa voiveitsen.

• Anonyymi

Ihan oikein. Ja sitäpaitsi nuo puudildot voivat olla vaarallisia, koska niistä voi saada tikkuja

• Anonyymi

Vai tikkuja!
        Sinä et varmaan uskalla istua puutuolille puupöydän ääreen tikkujen pelossa.

• Anonyymi

Niiden isojen verkkokauppojen närkästymisen takaa taitaa tuon tilin sulkemisen syy löytyä. Muijahan oli tilillään moittinut niiden ylihinnoittelua.

Mistään moralisoinnista varmastikaan ei ole kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29535
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20794
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10845
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7981