Exsä poikaystävä

Anonyymi

Hei! Kesällä meillä oli juttu A kanssa, mutta mä olin se joka johti sitä suhdetta. Olin ainut joka pyys A:n joka kertaa ulos se ei halunnu muiden tietävän meistä se pakotti mua aina seksi ja sano kerra että voinko ottaa siltä suihi silleen että hän kuvaisin sen en suostunut ja hän löi minua päähä. Elokuussa ku koulu alkoi sä sanoi että halua pidä tauon sain tietää tauon aikana että hänellä on toinen tyttöystävä. Eli petti mua tavallaan. Sen paras kaveri alkoi tykkää must alussa en halunnut tehdä sitä mutta loppujen lopuks päädyttiin yhteen sain tietää jopa sen että ex poikaystäväni oli lähettänyt nudejani parhaalle ystävälle kenen kanssa minä menin yhteen. Kesällä exsäni sanoi mulle aina että mä ja sen paras kaveri oltasin söpöjä ja sovittaisiin yhteen. Ennen ku sen paras kaveri tuli iskee muhu se meni ekaa kysyy kaverilleen että onks se ihan ooko. Exsäni sano juu on OK mutta luuli kuulemman että meistä tulisi vaa kavereita mutta on rakastan nii paljon sitä toista mut ei ollaan enään yhdessä koska asia ei ole exsäleni ooko mua vituttaa että tein nii olen yrittänyt tappaa itteni sen takia mut en voi sille mitään tämä exsä kaveri todellakin välitti musta💔💔💔

2

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tää nyt iha näin päin menny. Mä oon se A, tästä on aikaa vuos enemmä ja sähä se olit, joka ton kaiken teki.

• Anonyymi

Ehkä ensi kesä A kanssa sama juttu uudelleen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      406
      3195
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      91
      2368
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2319
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      21
      1990
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      181
      1504
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1347
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1139
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1082
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      92
      979
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      972
    Aihe