Exsä poikaystävä

Anonyymi

Hei! Kesällä meillä oli juttu A kanssa, mutta mä olin se joka johti sitä suhdetta. Olin ainut joka pyys A:n joka kertaa ulos se ei halunnu muiden tietävän meistä se pakotti mua aina seksi ja sano kerra että voinko ottaa siltä suihi silleen että hän kuvaisin sen en suostunut ja hän löi minua päähä. Elokuussa ku koulu alkoi sä sanoi että halua pidä tauon sain tietää tauon aikana että hänellä on toinen tyttöystävä. Eli petti mua tavallaan. Sen paras kaveri alkoi tykkää must alussa en halunnut tehdä sitä mutta loppujen lopuks päädyttiin yhteen sain tietää jopa sen että ex poikaystäväni oli lähettänyt nudejani parhaalle ystävälle kenen kanssa minä menin yhteen. Kesällä exsäni sanoi mulle aina että mä ja sen paras kaveri oltasin söpöjä ja sovittaisiin yhteen. Ennen ku sen paras kaveri tuli iskee muhu se meni ekaa kysyy kaverilleen että onks se ihan ooko. Exsäni sano juu on OK mutta luuli kuulemman että meistä tulisi vaa kavereita mutta on rakastan nii paljon sitä toista mut ei ollaan enään yhdessä koska asia ei ole exsäleni ooko mua vituttaa että tein nii olen yrittänyt tappaa itteni sen takia mut en voi sille mitään tämä exsä kaveri todellakin välitti musta💔💔💔

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tää nyt iha näin päin menny. Mä oon se A, tästä on aikaa vuos enemmä ja sähä se olit, joka ton kaiken teki.

• Anonyymi

Ehkä ensi kesä A kanssa sama juttu uudelleen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe