Exsä poikaystävä

Anonyymi

Hei! Kesällä meillä oli juttu A kanssa, mutta mä olin se joka johti sitä suhdetta. Olin ainut joka pyys A:n joka kertaa ulos se ei halunnu muiden tietävän meistä se pakotti mua aina seksi ja sano kerra että voinko ottaa siltä suihi silleen että hän kuvaisin sen en suostunut ja hän löi minua päähä. Elokuussa ku koulu alkoi sä sanoi että halua pidä tauon sain tietää tauon aikana että hänellä on toinen tyttöystävä. Eli petti mua tavallaan. Sen paras kaveri alkoi tykkää must alussa en halunnut tehdä sitä mutta loppujen lopuks päädyttiin yhteen sain tietää jopa sen että ex poikaystäväni oli lähettänyt nudejani parhaalle ystävälle kenen kanssa minä menin yhteen. Kesällä exsäni sanoi mulle aina että mä ja sen paras kaveri oltasin söpöjä ja sovittaisiin yhteen. Ennen ku sen paras kaveri tuli iskee muhu se meni ekaa kysyy kaverilleen että onks se ihan ooko. Exsäni sano juu on OK mutta luuli kuulemman että meistä tulisi vaa kavereita mutta on rakastan nii paljon sitä toista mut ei ollaan enään yhdessä koska asia ei ole exsäleni ooko mua vituttaa että tein nii olen yrittänyt tappaa itteni sen takia mut en voi sille mitään tämä exsä kaveri todellakin välitti musta💔💔💔

2

273

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tää nyt iha näin päin menny. Mä oon se A, tästä on aikaa vuos enemmä ja sähä se olit, joka ton kaiken teki.

• Anonyymi

Ehkä ensi kesä A kanssa sama juttu uudelleen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      136
      1557
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1373
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      118
      861
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      123
      826
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      77
      785
    6. 56
      741
    7. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      592
    8. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    9. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      295
      568
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      540
    Aihe