Aihe

hyvin tehty

Anonyymi

hyvin palautettu mun luuseri asema yhteiskunnassa, onnittelut. en uskonu että olisitte olleet niin tyhmiä mutta katotaan nyt miten tää etenee ku olin valmistautunu tähän

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä ihmeen luuseri asema? Miksi helvetissä olet esittänyt jotain muuta, kuin olet. Sun pitää opetella löytämään sisäinen rauhasi, enkä nyt tarkoita uskontoa, vaan yleistä hyvinvointia.

Jos laittaa hyvän kiertämään, niin saa hyvää myös takaisin. Jos pahaa, niin kulman takaa sataa paskaa niskaan. Jokainen meistä on vastuussa omista tunteistaan ja toiminnastaan.

• Anonyymi

Sun puheella ei ole merkitystä. 20 vuotta sitten annoin kuvan että olen erittäin vahva ihminen mutta minua vain kiusattiin, jouduin vetäytymään ja kulkemaan varjoissa koska analysoin täysin vastustajani elämää. Olin valmeeksi antamaan kaiken mutta minut asetettiin luuseri asemaan uudestaan! Mieti! Syntien anteeksi annon jälkeen uudestaan luuseriksi!? Ei edes pyydetty anteeksi.
        Nyt on jäljellä vain se että todistan 20v sitten annetun väitteeni voimakkuudestani ja lyömättömistä kyvyistäni dominointi hierarkkian ylä päässä.

• Anonyymi

Klassinen uhrutuja. Heittäydyt kuraan ja heittelet sitä päällesi. sitäkö haluat ja niinkö haluat elää?
      Missä itsekunnioitus? Et voi odottaa kunnioitusta toisiltakaan jos asetut kynnysmatoksi ja nautit jalanjänliltä kasvoillasi.

Kyllä. Sen sijaan että tuhlaisit energiaasi itsesi säälittelyyn ja vihaan ja koston hautomiseen keskittyisitkin nostamaan itsesi asioitten yläpuolelle? Se on todellista voimaa, mutta se vaatii sisua ja tahtoa.
      Valinta on sinun.

• Anonyymi

Missäköhän maailmassa tällaiset massaspämmeihin vastaavat analysoijat oikein elää?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      106
      5004