Mä en saa sua mielestäni millään. Töissä varmaan moni sen jo huomannut. Eilen mä katsoin sua ja kuuntelin, mut ajattelin mielessäni koko ajan, et ny ne pöksyt veks Johanna ja tänne mun syliin.
Onko kukaan muu huomannut että Johannat ovat seireeneitä?
Pakko tunnustaa
10
910
Vastaukset
- Anonyymi
Mä haluan tutustua mieheen vielä paremmin ennen tuota ja kokea sen sitten huomattavasti miellyttävämmässä paikassa, rauhassa ilman kiirettä.Önskar kvinna
- Anonyymi
Näin Johanna nimisenä tiukkana täti-ihmisenä en usko olevani Seireeni. Haluaisin kyllä olla eräälle, mutta haave vain.
- Anonyymi
Haaveet todeks sit vaan!
- Anonyymi
Anna nyt miäs aluks vinkkii ken on sun seireenis.
- Anonyymi
Moii hani.Lähtisitkö ekaksi ulos kävelylle, jäähtyisit hieman, ollaan vielä vieraita ja haluan tutustua suhun paremmin, eikös juu, mies.
- Anonyymi
Ei ole vieläkään mies mitään ehdottanut esim. kävelyä . Mä en enää kehtaa ja mies kieltäytynyt riittävän monesti.Ei enää jaksais vaan tuijotella silmiin ja puhua puutaheinää.
- Anonyymi
Rakas tehdään sitten kävelyn jälkeen sitä todella paljon mä oon niin sekaisin susta muutenkin rakkaus mulle käy mikä tahansa paikka ja ei ole mitään väliä vaikka olisi muita paikalla kunhan saadaan olla niissä meidän hetkissä ja mä oikeesti haluan että nautit ihan joka tavalla mun kosketuksista ja haluan tyydyttää sut täydellisesti. Mä en voi edes ajatella niitä hetkiä kun haluan olla sun kanssa ikuisesti yhdessä ja en ikinä halua päästää sinua minnekään mun luota etten enää ikinä tuntisi näin suurta kaipausta ja ikävää. Rakastan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas tehdään sitten kävelyn jälkeen sitä todella paljon mä oon niin sekaisin susta muutenkin rakkaus mulle käy mikä tahansa paikka ja ei ole mitään väliä vaikka olisi muita paikalla kunhan saadaan olla niissä meidän hetkissä ja mä oikeesti haluan että nautit ihan joka tavalla mun kosketuksista ja haluan tyydyttää sut täydellisesti. Mä en voi edes ajatella niitä hetkiä kun haluan olla sun kanssa ikuisesti yhdessä ja en ikinä halua päästää sinua minnekään mun luota etten enää ikinä tuntisi näin suurta kaipausta ja ikävää. Rakastan sinua
Oliko tuo vuodatus mieheltä?!?
- Anonyymi
Mies kieltänyt vai sinä kieltänyt? Kun mies ehdottaa niin sinä annat pakit? Onko tarkoituksena lyödä lyötyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kieltänyt vai sinä kieltänyt? Kun mies ehdottaa niin sinä annat pakit? Onko tarkoituksena lyödä lyötyä?
Ei ,vaan nainen ehdottanut ja mies kieltäytynyt.
Yhteyksiä kuitenkin pidetään muulla tavoin.
Toisaalta aloittajan viesti , no , eipä mies mitään kävelyä tai tutustumista vailla ole vaan...Ja tuntuisi kurjalta olla kiinnostava ihminen vain seksin takia. Näin ajattelee j- nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802035
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461706- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541165Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27912- 15899