Mikä miehissä on seksikästä

Anonyymi

Miltä näyttää mies, että sanot häntä seksikkääksi tai ajattelet että hän on sellainen?

84

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      EI MIKÄÄN!

      • Anonyymi

        Amen!


    • Anonyymi

      EI ainakaan sellainen mies, joka tietoisesti haluaa loukata ja itkettää toista!

    • Jaa-a, pitääpä miettiä tovi, jos jotaki keksis. 🤔

      • Nyt keksin. Pilottitakki! ✌️"😀


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Nyt keksin. Pilottitakki! ✌️"😀

        Yöhh....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yöhh....

        Äläs nyt viitti. ☹️


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Äläs nyt viitti. ☹️

        En tykkää


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää

        Natsit tulee mieleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää

        Pilottitakki on vyötärölle ulottuva pusakka, joka perustuu ilmailun alkuaikojen sotilaslentäjien käyttämään takkiin. Pilottitakit tai bomber-takit ovat alun perin paksuja ja lämpimiä.

        Hyvä takki näin talvella. 😃👍


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Natsit tulee mieleen?

        no ei ole vaan mun tyyliä...
        joku muu tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei ole vaan mun tyyliä...
        joku muu tykkää.

        Jep. Monille tulee uusnatsit mieleen ko. takeista..


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Jep. Monille tulee uusnatsit mieleen ko. takeista..

        Olin hyvin huvittunut, kun pari vuotta sitten näin Stockmannilla pilottitakkeja riveittäin kaikissa sateenkaaren väreissä...absurdia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin hyvin huvittunut, kun pari vuotta sitten näin Stockmannilla pilottitakkeja riveittäin kaikissa sateenkaaren väreissä...absurdia.

        Ai, onko niitä sateenkaaren väreissäkin? Mulla on vaan tylsä khakivihree. :(


      • JanK kirjoitti:

        Ai, onko niitä sateenkaaren väreissäkin? Mulla on vaan tylsä khakivihree. :(

        Ja valkonen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ai, onko niitä sateenkaaren väreissäkin? Mulla on vaan tylsä khakivihree. :(

        Eikun ne oli järjestetty tankoihin väreittäin, toope. Siinä niitä oli varmaan tuhat, roikkui yksinään ja koskemattomana. Asiakkaat eivät tuntuneet niihin innostuneen. Muistan vielä sen rivin vaaleanpunaisia...huhhuh

        Valkoinen on muuten kiva😃👍 Tulee jotenkin Dior mieleen; Flying Polochon laukun oranssi lentotagi.....ja vihreät camohousut...valkaistu siilitukka..cool....Mut sähän et taida laukuista digata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikun ne oli järjestetty tankoihin väreittäin, toope. Siinä niitä oli varmaan tuhat, roikkui yksinään ja koskemattomana. Asiakkaat eivät tuntuneet niihin innostuneen. Muistan vielä sen rivin vaaleanpunaisia...huhhuh

        Valkoinen on muuten kiva😃👍 Tulee jotenkin Dior mieleen; Flying Polochon laukun oranssi lentotagi.....ja vihreät camohousut...valkaistu siilitukka..cool....Mut sähän et taida laukuista digata?

        Jotain tyttöjen takkeja? En käytä. En laukkujakaan, siksi takki mihin saa kännykän ja autokavaimet. Muuta en mukana kuskaa.


      • JanK kirjoitti:

        Jotain tyttöjen takkeja? En käytä. En laukkujakaan, siksi takki mihin saa kännykän ja autokavaimet. Muuta en mukana kuskaa.

        *Autonavaimet


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        *Autonavaimet

        No tietty tyttöjen takkeja, vai luuletko, että shoppailen miestenosastolla😋???

        On kyllä itseasiassa yksi Marlene Dietrich tyylinen asukokonaisuus aidoista miesten vaatteista koottu. Mut tietty korkkareitten kanssa ja ilman hattua😗


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        *Autonavaimet

        Mut miten olis blondattu siili??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut miten olis blondattu siili??

        Riippuu kellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tietty tyttöjen takkeja, vai luuletko, että shoppailen miestenosastolla😋???

        On kyllä itseasiassa yksi Marlene Dietrich tyylinen asukokonaisuus aidoista miesten vaatteista koottu. Mut tietty korkkareitten kanssa ja ilman hattua😗

        Niin no meinasin jo, että meinaat mun niistä tyttöjen takeista olevan kiinnostunut. Mää shoppailen vain miesten osastoilla. 😜

        Wäy. 😳


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ai, onko niitä sateenkaaren väreissäkin? Mulla on vaan tylsä khakivihree. :(

        kakin vihree?
        jos kakkisi on alkanut vihertämään,
        niin hakeudu nopeasti lääkärin tutkimuksiin!


    • Anonyymi

      Auton sisätilan kuumentaminen sitten varmaan.

      • Anonyymi

        Eli massi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli massi.

        Tjaa.


    • Anonyymi

      Raha ja valta

    • Anonyymi

      Nyt hiljaa! Sinkkuillallinen alkaa! 🧆🥗🥪🍝

    • Anonyymi

      Fiksu, empaattinen ja hyväkäytöksinen mies on seksikäs. Mies voi olla komeakin, mutta jos on tyhmä, tunteeton ja käyttäytyy huonosti, niin hän ei enää edes näytä komealta silmissäni.

      • Anonyymi

        Narraat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Narraat

        Ei välttämättä narraa. Nuo vaan tuppaa miehestä kaikkoamaan vuosien saatossa nuo seksikkyyden ylläpitävät elementit. Fiksusta tulee toope, empaattisesta itsekäs ja käytöskin on kun milläkin törpöllä.


    • Anonyymi

      Jason Momoa

      • Kloonataan Jasonia.


    • Anonyymi

      Henkilökohtaisesti ajattelen että jotta näen miehen seksikkäänä, mun täytyy tuntea miestä edes vähän. Pelkkä ulkonäkö ei sitä tee. Huumorintaju on olennainen osa sitä ja itse pidän silmälaseista. Älykkyys on myös isossa osassa.

      • Tää. 👍


      • Anonyymi

        Sipiläkö?


    • Jos multa kysytään, ni ei kyllä yhtään mikään.
      Muutenhan mies voi olla vaikka kuinka mukava tai reilu, mutta en osaa nähdä yhdessäkään miehessä rahtuakaan seksiä. Seksihalukkuutta kyllä.

      Jotkut naiset kuulemma osaa nähdä jotkut miehet seksikkäinä. Se onkin ehkä suurin yksittäinen ero mun ja naisten välillä. Ja tietty se etten minä ole seksikäs.

      • Se on varmaan se, ettet tunne vetoa miehiin ja/tai et tarkastele miehiä silleen "avoimesti" irrallisena omasta seksuaalisuudestasi? Naiset ehkä on tässä asiassa lahjakkaampia, sekoittamatta omaa seksuaalisuuttaan asiaan pystyvät arvioimaan kohteen x seksikkyyttä.

        Ja homot.


      • Se on tämä asenneongelma, kun on niin hetero, ettei pysty näkemään missään miehessä mitään, itse mukaan lukien, niin kuinka sitten pystyy tarjoamaan itseään naisille, kun ei itse usko tuotteeseen? Kyllähän naiset aistivat itsevarmuuden puutteen miehessä, ja kaikkoavat.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Se on tämä asenneongelma, kun on niin hetero, ettei pysty näkemään missään miehessä mitään, itse mukaan lukien, niin kuinka sitten pystyy tarjoamaan itseään naisille, kun ei itse usko tuotteeseen? Kyllähän naiset aistivat itsevarmuuden puutteen miehessä, ja kaikkoavat.

        Heh, eihän se asenneongelma ole, jos on niin hetero. Silloin vaan on niin hetero, ettei pysty ei kykene. 😄

        Itseään voi tuunata trendejä kyttäämällä ja matkimalla tyylejä mistä naiset tykkää. Jos ulkoiset puitteet haluaa myyväksi laittaa tai niin uniikki tyyli, että se herättää huomion.

        Persoonaa ei kannata sorkkia, mutta käytöstavat pitää handlata. Nojoo kyllähän sä tämän jo tiesitkin.

        Hyvät yöt.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Jäinpä tuossa miettimään tätä ja rehellisesti sanoen en ole koskaan nähnyt miestä, josta käyttäisin sanaa seksikäs.

      • Anonyymi

        En mä edes keksi mitä se vois olla, joka tekis miehestä seksikkään 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä edes keksi mitä se vois olla, joka tekis miehestä seksikkään 😅

        Mies voi olla oikeastaan ihan mitä tahansa, olematta silti seksikäs ja sitten taas toisaalta miehestä voi puuttua lähes mitä vaan ja hän voi silti olla seksikäs. Mä en oikein keksi mitään sellaista ominaisuutta, joka itsessään tekisi miehestä seksikkään. Sen kokonaisuuden vaan täytyy olla hyvä, jotta aiheuttaa mitään seksuaalista värähdystä. Siihen tosiaan liittyy myös se, että se mies täytyy jollain tasolla tuntea. Tuntematon mies on mulle hyvinkin epäseksuaalinen olento, oli hän ihan mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Esim: Pitkä , vaalea , vahva , jäntevä , kauniit silmät , hymykuopat , parransänki , tietynlainen ääni .
      Älykkyys on myös seksikästä.

      • Anonyymi

        Jag har allt detdär :-*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jag har allt detdär :-*

        Ihanko totta?

        Hymykuopat?

        Nyt naurattaa. Tiesin aina, että bluffaat vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta?

        Hymykuopat?

        Nyt naurattaa. Tiesin aina, että bluffaat vähän.

        No onhan se nyt ! Sexyä miehellä hymykuopat , ehdottomasti 👍😊.
        Ai niin , leveät hartiat myös.
        Tietysti ne treenatut vatsalihakset on myös.
        Uimareilla on yleensä just sellainen keho.


    • Anonyymi

      Älä nyt mää oon naisissa täys hymykuoppa-fani. Naureskelen sille aina.

    • Anonyymi

      Itse pidän seksikkäänä ei liian pitkää sellaista vahvaa mutta ei lihavaa miestä. tykkään eniten hiukan itseäni pitemmistä, olen itse 168 cm ja sman pituinenkin on hyvä.
      Vahvat hartiat kiinnittää heti huomioni, ja vahvat kädet.
      Kalju on mielestäni seksikäs kun sitä ei yritetä piilotella. Tai sitten oikein pitkä vahva hyvinhoidettu tukka.
      Omissa nahoissaan viihtyminen, se että hyväksyy itsensä ja myös toiset. Suora avoin katse, aito hymy joka näkyy myös silmissä. Tietysti siisti ja asianmukainen pukeutuminen ja itsestään huolehtiminen. Puhdas tuoksu, ei viinalta haisevia hönkäyksiä, hoidetut hampaat ja raikas suu ilman tunkkaista tupakanhajua.
      Luontainen kohteliaisuus ja huomioon ottaminen kaikkia kohtaan.
      Kaiken kaikkiaan siis mies joka tuntee olonsa hyväksi omana itsenään virheineen ja puutteineen kaikkineen, sillä kukaan meistä ei virheetön ole. Mies joka kunnioittaa toisia ja itseään. Mies jonka itsetunto on niin hyvä ettei ole tarvetta yrittää esittää mitään muuta kuin on ilman möyhkää ja öyhötystä ja toisten alaslyömistä ja mollaamista.
      Mielestäni ei ole mahdottomia odotuksia.

    • Anonyymi

      Itsevarmuus ja määrätietoisuus. Ei raha vaan nuo ominaisuudet. Yleensä ottaen itsevarmat ja määrätietoiset menestyvät, siksi heillä on hyvä asema ja sitä rahaa. Eivät ruikuta tai kadehti , vaan tekevät sitä mistä pitävät ja ottavat paikkansa maailmassa. Se kiehtoo ja on seksikästä. Silloin tietää, että jos tällaisen puolisoksi tulee valituksi, ei valinta johdu epätoivosta tai äitin kaipuusta.

      Ylpeä, epävarma ja perään katsottava räkänokka ei kiihota, vaikka olisi kuinka lotossa voittanut tai kultalusikka suussa syntynyt.

      Hieman näkökulmaa

      • Mä taas en yhdistäisi noin yksioikoisesti itsevarmuutta ja määrätietoisuutta rahaan ja asemaan. Kun kaikki ihmiset ei havittele sitä rahaa eikä asemaakaan ollakseen onnellisia, silti he voivat olla erittäinkin itsevarmoja ja määrätietoisia, viehättäviä ihmisiä. Ja erittäinkin tyytyväisiä elämäänsä ja asemaansa siinä.


      • JanK kirjoitti:

        Mä taas en yhdistäisi noin yksioikoisesti itsevarmuutta ja määrätietoisuutta rahaan ja asemaan. Kun kaikki ihmiset ei havittele sitä rahaa eikä asemaakaan ollakseen onnellisia, silti he voivat olla erittäinkin itsevarmoja ja määrätietoisia, viehättäviä ihmisiä. Ja erittäinkin tyytyväisiä elämäänsä ja asemaansa siinä.

        Oikeasti minä pidän viehättävempinä ihmisiä, jotka ovat ns. materiaalisesta ikeestä vapaita. Eivätkä havittele asemaa ja valtaa, ei maallista mammonaa vaan henkistä harmoniaa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Oikeasti minä pidän viehättävempinä ihmisiä, jotka ovat ns. materiaalisesta ikeestä vapaita. Eivätkä havittele asemaa ja valtaa, ei maallista mammonaa vaan henkistä harmoniaa.

        Ne eivät sulje pois toisiaan.

        Ei ole pakko valita. Materialistisuus tasoittas hyvinkin henkisyyttä, joka liiallisuuksiin mennessään on hyvin vaarallista pitkällä aikavälillä.

        Ääripäissä voi vierailla, ottaa korkeat lennot tai laittaa tilin sileäksi.

        Harmonia on tasapainoa kaiken olevaisuuden prinsiipeissä. Rohkeutta ottaa riski ja kokea se äärimmäisyys. Itseluottamusta ja kontrollia, jotta pystyy palautumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne eivät sulje pois toisiaan.

        Ei ole pakko valita. Materialistisuus tasoittas hyvinkin henkisyyttä, joka liiallisuuksiin mennessään on hyvin vaarallista pitkällä aikavälillä.

        Ääripäissä voi vierailla, ottaa korkeat lennot tai laittaa tilin sileäksi.

        Harmonia on tasapainoa kaiken olevaisuuden prinsiipeissä. Rohkeutta ottaa riski ja kokea se äärimmäisyys. Itseluottamusta ja kontrollia, jotta pystyy palautumaan.

        Noniin, jos sen noin ajattelee. Mä kuitenkin tykkään ajatella, että balanse olis sopivasti molempia. Ei ääripäässä kumpaakaan.

        Minusta saman mielentilan, harmonian voi saavuttaa monin tavoin, mutta kenties helpommin, kun ei ole kovin riippuvainen materiasta. Silloin se henkinen harmonia vallitsee sielläkin, mistä materia puuttuu.

        Et se henkinen harmonia olis olemassa ja riippumaton materian mahdista. Jotain sisäistä mitä ei saa horjumaan antamalla tai ottamalla jotain.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Noniin, jos sen noin ajattelee. Mä kuitenkin tykkään ajatella, että balanse olis sopivasti molempia. Ei ääripäässä kumpaakaan.

        Minusta saman mielentilan, harmonian voi saavuttaa monin tavoin, mutta kenties helpommin, kun ei ole kovin riippuvainen materiasta. Silloin se henkinen harmonia vallitsee sielläkin, mistä materia puuttuu.

        Et se henkinen harmonia olis olemassa ja riippumaton materian mahdista. Jotain sisäistä mitä ei saa horjumaan antamalla tai ottamalla jotain.

        Ääripäissä on voimaa.

        Tasapaino on herkkä ja hauras asia, joka rikkuu helposti. Jos on tottunut ambivalenssiin ja osaa käyttää sen edut hyödykseen, on voimakkaampi. Kun pystyy hallitsemaan itsensä rajuissakin myrskyissä, siitä on hyötyä ja nautintoakin. S/M tyyliin, lol😆😆😆😆

        Tottakai puhdas henkisyys on materiasta riippumatonta, eihän se muuten olisi henkisyyttä? Ehkä joillekkin henkisyys on kevyttä ja kiinni muussa hyvin voinnissa: on helppo olla onnellinen, kun ei joudu elämään puutteessa, on helppoa käyttää aikaa mietuskelyyn, kun ei ole lapsia. Sitten taas on paljon huonoissa oloissa eläviä ihmisiä, jotka eivät ajattele mitään muuta, kun miten saisi seuraavan aterian.

        Suhteellista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääripäissä on voimaa.

        Tasapaino on herkkä ja hauras asia, joka rikkuu helposti. Jos on tottunut ambivalenssiin ja osaa käyttää sen edut hyödykseen, on voimakkaampi. Kun pystyy hallitsemaan itsensä rajuissakin myrskyissä, siitä on hyötyä ja nautintoakin. S/M tyyliin, lol😆😆😆😆

        Tottakai puhdas henkisyys on materiasta riippumatonta, eihän se muuten olisi henkisyyttä? Ehkä joillekkin henkisyys on kevyttä ja kiinni muussa hyvin voinnissa: on helppo olla onnellinen, kun ei joudu elämään puutteessa, on helppoa käyttää aikaa mietuskelyyn, kun ei ole lapsia. Sitten taas on paljon huonoissa oloissa eläviä ihmisiä, jotka eivät ajattele mitään muuta, kun miten saisi seuraavan aterian.

        Suhteellista.

        Nojoo. Ymmärsit kuitenkin pointtini.


    • Aika monenlaiselta voi näyttää. Harvoin tulee kyllä nimettyä ketään seksikkääksi, ajateltua vain. Eli koko tai ulkonäkö voi olla seksikkäällä pieni tai iso, hiukset vaaleat, tummat tai ei ollenkaan jne. Mutta eniten kai niitä yhdistää se, että mies liikkuu jotenkin seksikkäästi, ja on sinut kroppansa kanssa. Esimerkkejä on helpointa antaa esiintyvistä taiteilijoista, kun ne tietää kaikki ja niiden liikkumista saa ihailla. Näistä esimerkeistä voi päätellä, että tykkään aika laiheliineista ja se käsien liike ja pieni peppu on tärkeä :P

      Ismo ja ne kädet 💝
      https://www.youtube.com/watch?v=oQtfowK69IY

      Olavi ja se kokonaisuus (ja jännitys putooko noi housut 🥰)
      https://www.youtube.com/watch?v=3VW0AF3M4jI

      Prince ja kompakti kokonaisuus sekä se pikku 🍑😅
      https://www.youtube.com/watch?v=H9tEvfIsDyo

      • Noista Olavin vois laittaa jatkoon. :)


      • JanK kirjoitti:

        Noista Olavin vois laittaa jatkoon. :)

        Ihana toi koiranpentumainen pään kiehnääminen ton naislaulajan kanssa 😘


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ihana toi koiranpentumainen pään kiehnääminen ton naislaulajan kanssa 😘

        Äää, Ybis tykkää lutustelusta. :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ihana toi koiranpentumainen pään kiehnääminen ton naislaulajan kanssa 😘

        Siis Olavilla, tais olla myös Princellä.
        Nykyään katson joitain leffoja tai sarjoja vaan sillä perusteella, et siinä on Olavi. Sit on pakko olla hyvä 🤗 Tai ainakin siinä on kattomista.🤩


      • JanK kirjoitti:

        Äää, Ybis tykkää lutustelusta. :)

        Nää, riippuu lutustelijasta ja lutustelutyylistä 😝


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nää, riippuu lutustelijasta ja lutustelutyylistä 😝

        Mää, olisi kyl iha samaa mielt tost noin. :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siis Olavilla, tais olla myös Princellä.
        Nykyään katson joitain leffoja tai sarjoja vaan sillä perusteella, et siinä on Olavi. Sit on pakko olla hyvä 🤗 Tai ainakin siinä on kattomista.🤩

        Tuttu syy katsella jotain leffaa tai sarjaa, siinä on joku wau efekti. ;)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Noista Olavin vois laittaa jatkoon. :)

        Kitara oli häiritsevästi edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kitara oli häiritsevästi edessä.

        Aijaaha, mitäs siellä oli sitten piilossa? Kitaran takana?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Aijaaha, mitäs siellä oli sitten piilossa? Kitaran takana?

        Seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä.

        Jaa kyrsää kyttäilit.


    • Anonyymi

      Kilpauimarit ja telinevoimistelijat! Siis maailman upeimmat kropat,NAM NAM! :-)

    • Anonyymi

      Pitkähkö ja ehdottomasti hoikka. Kapeat laneet ja semmoinen rentous liikkeessä. Ei mikään jäykkä sikaniska. Pusuhuulet ja hyvät hampaat. Tummat kulmat ja pitkät ripset. Hymy! Silmien ja hiusten värillä ei ole väliä, mutta vitivalkoisesta kropasta en syty. Sopivasti lihaksia. Niin ja hiukset ei mitkään nyrhityt, vaan mielummin vähän pidemmät ja pitkätkin saa olla, nutturakin käy. 😍

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kunnioitus kaikessa käyttäytymisessä.arvostus,että tunnet olevasi arvokas. Sellaista miestä katsoo mielellään ylöspäin.sellainen mies ansaitsee sen.💎

    • Anonyymi

      sipiläisyys

    • Anonyymi

      valehtelu kiihottaa

    • Anonyymi

      kepulaisuus on seksikästä

    • Anonyymi

      E rek tio on sek si käs tä mie hes sä

      -feministinvastaus-

      • Itseasiassa ei ole. Voi olla aika kaukanakin seksikkäästä. Tyhmä tatti tököttää kaksi karvasta ruttupisdia kupeessa. Just tässä taannoin totesin, että voikin näyttää tyhmältä.


      • JanK kirjoitti:

        Itseasiassa ei ole. Voi olla aika kaukanakin seksikkäästä. Tyhmä tatti tököttää kaksi karvasta ruttupisdia kupeessa. Just tässä taannoin totesin, että voikin näyttää tyhmältä.

        Pussia prkle.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Pussia prkle.

        Tämä on muuten mielenkiintoinen juttu. Miesten elämä pyörii tuon tatin ympärillä, omaa erektiota kuvataan ja esitellään, halutaa palautetta ("eikö olekin ISO"!), vertaillaan muihin miehiin, erektion toimivuus on elinehto (heh). Kaikki pyörii sen oman peniksen ympärillä. Lisäksi kun tiedetään, kuin miehet arvioi naisten ulkönäköä koko ajan ja mahdollisimman törkeästi, niin ilmeisesti miesten kiihottuminen on täysin visuaalista. Miehet luulee, että koska he ovat lapsellisen innoissaan omasta elimestään, se pyörittää heidän maailmaansa ja koska he eivät näe naisessa muuta kuin ulkonäön, niin miehet ihan tosissaan luulee, että naiset ajattelee samalla tavalla. Että naiset oikeasti innostuisivat, kiinnostuisivat ja kiihottuisivat kikkelin kuvista.

        Miesten typeryys on loputonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on muuten mielenkiintoinen juttu. Miesten elämä pyörii tuon tatin ympärillä, omaa erektiota kuvataan ja esitellään, halutaa palautetta ("eikö olekin ISO"!), vertaillaan muihin miehiin, erektion toimivuus on elinehto (heh). Kaikki pyörii sen oman peniksen ympärillä. Lisäksi kun tiedetään, kuin miehet arvioi naisten ulkönäköä koko ajan ja mahdollisimman törkeästi, niin ilmeisesti miesten kiihottuminen on täysin visuaalista. Miehet luulee, että koska he ovat lapsellisen innoissaan omasta elimestään, se pyörittää heidän maailmaansa ja koska he eivät näe naisessa muuta kuin ulkonäön, niin miehet ihan tosissaan luulee, että naiset ajattelee samalla tavalla. Että naiset oikeasti innostuisivat, kiinnostuisivat ja kiihottuisivat kikkelin kuvista.

        Miesten typeryys on loputonta.

        Yym, kaiketi se elin edustaa sitä kyvykkyyttä ja erektiossa oleva elin tietysti myös innostumista partnerista.

        Kyllähän miehet jankuttaa naisten ulkoisista ominaisuuksista ja tietysti ne kivat ominaisuudet sytyttääkin.

        Kai se kuvien lähettely voisi olla tekstikin, olen helvetin innostunut ja kiihoittunut sinusta? Ajais saman asian, paitsi että naisille se voi olla mukavempi tapa lukea tuo, kun katsella ei niin järkevää ja hönön näköistä kyrpää pystyssä kuvaa.


      • JanK kirjoitti:

        Yym, kaiketi se elin edustaa sitä kyvykkyyttä ja erektiossa oleva elin tietysti myös innostumista partnerista.

        Kyllähän miehet jankuttaa naisten ulkoisista ominaisuuksista ja tietysti ne kivat ominaisuudet sytyttääkin.

        Kai se kuvien lähettely voisi olla tekstikin, olen helvetin innostunut ja kiihoittunut sinusta? Ajais saman asian, paitsi että naisille se voi olla mukavempi tapa lukea tuo, kun katsella ei niin järkevää ja hönön näköistä kyrpää pystyssä kuvaa.

        Mut pakko todeta, että naisen elimen kuva kiihoittaa kyllä. Mua ainakin. Lähtee nuppi laukalle, jos sattuu olemaan fiilis sellainen. Neutraalina pystyy suhtautumaan, kun ei ole viriviri päällä.


        Että ehkäpä ymmärrän, jos joku saattaa ajatella oman elimen kuvan toimivan samoin kiihoikkeena.


    • Anonyymi

      Tatuoinnit, rikostuomio, yritysjohtajuus, hyvät tulot, nörttien ja ujojen läskien kiusaaminen koulussa, useita seksikumppaneita, lihaksikkuus ja yleinen YTMiys.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1227
    Aihe