On turha yrittää olla romanttinen

Anonyymi

Niin miehen on turha yrittää olla romanttinen koska joku paska sätkähippi jännämies saa naisen pelkällä ulkonäöllään joten tavis mies ei kannata yrittää edes naisia saada.

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hitoksee huono provo
      -Ansku

    • Anonyymi

      Alotus on täyttä totta. Jännämies vie naiset ja tavis miehen on turha kukkia ostaa kun ei pääse treffeille.

    • Anonyymi

      Miltä näyttää tavis mies?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Voisiko vaikka aloittaja kertoa?


      • Anonyymi

        Tavis mies alle 170 cm työtön suomalainen mies, lihava ja kaveriton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavis mies alle 170 cm työtön suomalainen mies, lihava ja kaveriton.

        Ei ole. Kyllä taviksella kavereita löytyy ja harrastuksiakin.


    • Anonyymi

      Älä luovuta. Jännämiehet on vain hetken hupia. Kunnon miehet korjaavat lopulta potin.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitat alkaa aisuriksi.


      • Anonyymi

        Niin mutta kun ei sellaista naista voi ottaa joka nainut jännämiehen kanssa, monilla jännämiehillä on joku tarttuva suokupuolitauti.
        Lisäksi jämnnämiehen naiset on yleensä horoja..


    • Anonyymi

      Aina kannattaa yrittää mutta katsooko tavis mies jollain tapaa vääränlaisia naisia???

    • Anonyymi

      Tavis mies voisi katsella niitä tavis naisia eikä valittaa täällä. Jännämiehistä harva nainen tykkää!

      • Ei tavisnaiset kelpaa tavismiehille. Tavis(palsta)mies haluaa 18v jännäjennan joko on neitsyt.


    • Anonyymi

      Miten sinä ap olisit tai olet romanttinen? Mitä se sinun kohdallasi tarkoittaa?
      Muutkin voi vastata, jännä kuulla! :D

    • Anonyymi

      Mitä romanttista olette naiselle tehneet. Oletteko kukkia ostanut koskaan?

      • Tai mikä vielä parempaa: itse poiminut metsäkukista kauniin kimpun.

        Mä en oikeestaan tiedä mitä romanttista on kiireessä rahalla kaupasta ostetussa suuressakaan kukkapuskassa.


    • Anonyymi

      No eiköhän ne prinssi-prinsessa-unelmahötöt oo teilattu täällä palstallaki jo monen monituiseen kertaan, niin että herra on hyvä ja kysyy vaan suoraa sitä mistä on puute. Niin ei tuu väärinkäsityksii eikä teennäistä vaikutelmaa, aitous on coolia.

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa:
      "on turha yrittää olla romanttinen"

      Kyllä ON. Turha yrittää olla.
      Kun yrittää olla, se ei ole aitoa, se on epäilyttävää.

      Jännämies EI yritä olla romanttinen. Hän on sitä mitä on eli se on aitoa ja usein se on romanttisempaa kuin se romanttisuuden yrittäjän päälle liimattu epäaitous.

    • Anonyymi

      Heh... hauska.

      Lopetappa samalla hengittäminen, tai silmien räpyttäminen. Tai koita käydä kakkosella ilman, että ykköstäkin pukkaa. 😂

      Aidot asiat eivät ole tekemisestä kiinni, ne vaan on...

    • Turha on turhaa, turha on toisten turpia nuolla, turha on toisten takia kuolla. Turha on turhaa, turha on harkita itsemurhaa.

    • Anonyymi

      Komea mies ei ole sama kuin jännämies.

    • Anonyymi

      Joskus aikoinaan tavismies sai naisen järkisuhteeseen ja sehän saattoi olla hyväkin suhde. Syntyi lapsia käytiin koko perheen kanssa mustikkametsässä. Se on taaksejäänyttä aikaa. Nykyään pitää olla kipinä jonka synnyttää sätkä ja ulkonäkö.

    • Otan nyt aloituksesta tuon alkuosan tarkasteluun ja tehdäänpä siitä kysymys.

      Eli mitä ajatuksia naisissa heräisi jos tavismies toisi ensitreffeille vaikka kukkasia? Jos tuntuu kiusaantuneelta tilanteelta niin mikä olisi sopivan romanttinen ele. Määritellään nyt vaikka tavis sellaiseksi että kaupan käytävällä ette käänny perään katsomaan mutta ette myöskään illalla vaihda kadun toiselle puolelle jos kävelee vastaan.

      Itse en ehkä miehenä veisi kukkia kun tuntuu että nykyään jo kahvikupin maksamisesta syntyy monimutkainen henkien taistelu.

      • Anonyymi

        Kukat tänne! Kahvit, tortut ym. tänne!


      • Anonyymi

        Ovet pitää aukoa, laittaa minulle takkia, säätää auton lämpöjä, ottaa kassit käsistä, olla puhelinyhteyden päässä jos olen pulassa, ja jos yltää hyvin paljon korkeammalle ojentelemaan asioita -kaikki on romanttista jo siitä lähtien.

        Oletko muuten varmasti mies? Minulle kun kävi sellainen juttu, että mies joka kirjoitteli ja uskotteli olevansa mies, olikin sitten nainen.


      • Anonyymi

        Ja jos olen vuorella ylösalaisin kiipeilyvaljaissa, on aika romanttista, että mies on minut muutaman kerran sieltä pelastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos olen vuorella ylösalaisin kiipeilyvaljaissa, on aika romanttista, että mies on minut muutaman kerran sieltä pelastanut.

        Saksien ja painovoiman avulla pelastanut ritari on romanttinen? Aha..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovet pitää aukoa, laittaa minulle takkia, säätää auton lämpöjä, ottaa kassit käsistä, olla puhelinyhteyden päässä jos olen pulassa, ja jos yltää hyvin paljon korkeammalle ojentelemaan asioita -kaikki on romanttista jo siitä lähtien.

        Oletko muuten varmasti mies? Minulle kun kävi sellainen juttu, että mies joka kirjoitteli ja uskotteli olevansa mies, olikin sitten nainen.

        No jos näin karvainen olisi lapsille äiti niin en tiedä kuinka karvainen pitäisi olla että tulisi isäksi.


    • Anonyymi

      On turha miellyttää naista kuten ruokaa tekemällä tai siivoamalla. Ei naiset arvost vaan naiset haluaa palvella niitä paskoja väkivaltaisia jännämiehiä antamalla pilluu niille. Se on monta kertaa nähty mitä mieltä naiset on kunnollisista miehistä.

      • Anonyymi

        Siis kenen kotona "miellytät naista" tekemällä ruokaa ja siivoamalla? Jos omassasi, niin sehän on oma kotisi. Jos naisen kotona siivoat, niin etkö luota naisen siivoustaitoihin? Jos teidän yhteisessä kodissa, niin jos olet parempi ruoanlaittaja ja sinulla on enemmän aikaa siivota kuin naisella, niin se on ihan hyvä homma, mutta mielestäni vain käytännön asioita eikä romanttista. Muutenhan perheenäidit olis ihan hiton romanttia kokoajan...Siis jos nainen siivoaa, siivoaa hän koska naisen "kuuluu" siivota...mut jos mies siivoaa, niin se on "romanttista"., WTF?


      • Siivoamisestakin voi tehdä romanttista. Käy siivouksen välillä eskimopusuttamassa ja pörröttämässä hiuksia. Vie viltin sohvaloikoilijalle ja kieputtaa ympärille.

        Kyhää aamiaisen mussukalle ja kiikuttaa loikojalle, tänään ei loikojan tarvitse siivota.

        Sukeltaa päineen yöpaidan alle ja päristää massua..ja jatkaa imurointia. 😄


    • Anonyymi

      Ei kannata olla kiltti. Ei kannata olla kunnollinen. Ei kannata naisia auttaa missään asiassa.

    • Anonyymi

      Ei romanttinen yritetä olla. Romanttinen ollaan.

      • Anonyymi

        Jos katselee suomen avioliitto tilastoja niin 50% eroaa. Kannattaisi miehen yrittää olla romanttinen ja huomioida naisia , muuten tulee ero se on varma. Kukkien ostaminen ei voi olla vaikeaa tai kokkaaminen edes kerran kuussa niin että vain mies kokkkaa naiselle ja järkkää yhteistä aikaa naisen kanssa. Se on romanttista kun ajattelee naista ja että haluaa viettää naisen kanssa aikaa.


    • Anonyymi

      Miten sinä aloittaja kohtelet naisia? Millaisen naisen sinä haluat?

      • Anonyymi

        Naisen pitäisi olla luonteeltaan suvaitsevainen, rauhallinen, tietty mukava, fiksu ja järkevä jotta tunnistaa miehen joka kohtelee naista hyvin. Itse tykkään yllättää naista ja olen mielestäni romanttinen mutta romanttisuus voi olla eri ihmisille erilaista. Ostan kukkia varmasti naistenpäivänä js vien syömään ja kehun naista kyllä. Ihan tavallinen koti ilta voi olla romanttinen kun kokkaa ruokaa ja sytyttää kynttilän. Kerran minä seurustelin naisen kanssa joka ei ymmärtänyt sellaista että mies kokkaa naiselle ja sytyttää kynttilän. Kaksistaan se yhteinen vietetty aika on jo romanttista.

        Romanttinen voi olla kun menee naisen kanssa vaikka vaeltamaan ja istuu naisen kanssa jossain lapin erämaa järven rannalla katsomassa aurongon laskua. Sellaiset pienet hetket kumppann kanssa on romanttisia, ei tarvii ostaa timantteja naiselle jotta nainen tykkää sinusta.


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa olla romanttinen. Oot vaan yrittänyt vääriä naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe