Tein kuiva kakun

Anonyymi

Tein ekaa kertaa kuiva kakun ja oho onnistui niin nyt on kahvia ja kakkua

25

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea! 🥳

      • Anonyymi

        Vieläkö olis tyttö jolle tarjota sitä eli vois puoliksi tuhota sen kahvin kera niin nyt niin iloinen että vois pussatakkin sitä eli makeaa mahan täydeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olis tyttö jolle tarjota sitä eli vois puoliksi tuhota sen kahvin kera niin nyt niin iloinen että vois pussatakkin sitä eli makeaa mahan täydeltä

        Jos mies osaa leipoa, niin sehän on hyvä juttu 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies osaa leipoa, niin sehän on hyvä juttu 😅

        Kumpi kivempi taito kakun leipomis taito vai tissien leipomis taito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi kivempi taito kakun leipomis taito vai tissien leipomis taito

        Nyt panetuttaakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt panetuttaakin

        Jäitä hattuun 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi kivempi taito kakun leipomis taito vai tissien leipomis taito

        Kakun leipomistaito ehdottomasti 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakun leipomistaito ehdottomasti 😚

        Mut tykkää kyllä enemmän tissien leipomisesta niin siinä vain harjoitus tekee mestariksi ja ei opi muuta kuin leipomalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tykkää kyllä enemmän tissien leipomisesta niin siinä vain harjoitus tekee mestariksi ja ei opi muuta kuin leipomalla

        Juuri niin 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin 🥳

        Ne on pakko ottaa suuhunkin ja pussailla niitä niin pakko maistaa välillä että tietää täytyykö vaivata vai pyöritellä mutta se kivaa leipomista se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on pakko ottaa suuhunkin ja pussailla niitä niin pakko maistaa välillä että tietää täytyykö vaivata vai pyöritellä mutta se kivaa leipomista se

        Ota vain nyt se kaulin käteen ja leivo parit pullat kakun kaveriksi. 😉
        Levottomia nuo sun jutut 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vain nyt se kaulin käteen ja leivo parit pullat kakun kaveriksi. 😉
        Levottomia nuo sun jutut 😅

        Nyt ei ole pullat ja kakut mielessä vaan tissit on mielessä jopa silmät piirtää niitä ilmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole pullat ja kakut mielessä vaan tissit on mielessä jopa silmät piirtää niitä ilmaan

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Nyt tekis mieli tehdä tiikerikakku mutta ei ole kaakaota ja sen takia viitsisi ostaa kaakaota mutta tiikerikakku on hyvää kyllä ja mahtaako suklaa kakku olla vaikea tehdä

      • Anonyymi

        Tee pannari 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee pannari 😛

        Tänään on kakku vimma ja kun vielä onnistui niin tekis mieli tehdä lisää kakkuja kuiva suklaakakku on hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on kakku vimma ja kun vielä onnistui niin tekis mieli tehdä lisää kakkuja kuiva suklaakakku on hyvää

        Onpa kiva lukea välillä tällaistakin 😄

        Hyvä että onnistui, sitten vaan lisää kakkuja! Niitä voi vaikka pakastaa, jos iskee liian iso leipomisvimma kerralla.

        Ja käyt nyt vaan hakemassa sen kaakaon kaupasta!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on kakku vimma ja kun vielä onnistui niin tekis mieli tehdä lisää kakkuja kuiva suklaakakku on hyvää

        Älä liikaa syö, vatsan alueelle kertyy helposti rasvaa. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva lukea välillä tällaistakin 😄

        Hyvä että onnistui, sitten vaan lisää kakkuja! Niitä voi vaikka pakastaa, jos iskee liian iso leipomisvimma kerralla.

        Ja käyt nyt vaan hakemassa sen kaakaon kaupasta!

        xLiner

        Palstan naisten mies (välis) on näköjään tullu takaisin 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva lukea välillä tällaistakin 😄

        Hyvä että onnistui, sitten vaan lisää kakkuja! Niitä voi vaikka pakastaa, jos iskee liian iso leipomisvimma kerralla.

        Ja käyt nyt vaan hakemassa sen kaakaon kaupasta!

        xLiner

        Älä houkuta miettii täytyiskö mennä hakeen kaakaota täytyykin miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan naisten mies (välis) on näköjään tullu takaisin 🤣🤣

        Tulin vaan käymään kun ei tekemistä ja miettii mitä rupeais touhuamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin vaan käymään kun ei tekemistä ja miettii mitä rupeais touhuamaan

        Niin niin 😂😂


    • Anonyymi

      Joo, peace of cake, hullua ostaa niitä monta vuotta vanhoja kaupan kuivakakkuja.

      • Anonyymi

        Piece tietenki


    • Anonyymi

      Oon leipomossa töissä ja teen joka päivä kuivat kakkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe