Tein kuiva kakun

Anonyymi

Tein ekaa kertaa kuiva kakun ja oho onnistui niin nyt on kahvia ja kakkua

25

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea! 🥳

      • Anonyymi

        Vieläkö olis tyttö jolle tarjota sitä eli vois puoliksi tuhota sen kahvin kera niin nyt niin iloinen että vois pussatakkin sitä eli makeaa mahan täydeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olis tyttö jolle tarjota sitä eli vois puoliksi tuhota sen kahvin kera niin nyt niin iloinen että vois pussatakkin sitä eli makeaa mahan täydeltä

        Jos mies osaa leipoa, niin sehän on hyvä juttu 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies osaa leipoa, niin sehän on hyvä juttu 😅

        Kumpi kivempi taito kakun leipomis taito vai tissien leipomis taito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi kivempi taito kakun leipomis taito vai tissien leipomis taito

        Nyt panetuttaakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt panetuttaakin

        Jäitä hattuun 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi kivempi taito kakun leipomis taito vai tissien leipomis taito

        Kakun leipomistaito ehdottomasti 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakun leipomistaito ehdottomasti 😚

        Mut tykkää kyllä enemmän tissien leipomisesta niin siinä vain harjoitus tekee mestariksi ja ei opi muuta kuin leipomalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tykkää kyllä enemmän tissien leipomisesta niin siinä vain harjoitus tekee mestariksi ja ei opi muuta kuin leipomalla

        Juuri niin 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin 🥳

        Ne on pakko ottaa suuhunkin ja pussailla niitä niin pakko maistaa välillä että tietää täytyykö vaivata vai pyöritellä mutta se kivaa leipomista se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on pakko ottaa suuhunkin ja pussailla niitä niin pakko maistaa välillä että tietää täytyykö vaivata vai pyöritellä mutta se kivaa leipomista se

        Ota vain nyt se kaulin käteen ja leivo parit pullat kakun kaveriksi. 😉
        Levottomia nuo sun jutut 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vain nyt se kaulin käteen ja leivo parit pullat kakun kaveriksi. 😉
        Levottomia nuo sun jutut 😅

        Nyt ei ole pullat ja kakut mielessä vaan tissit on mielessä jopa silmät piirtää niitä ilmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole pullat ja kakut mielessä vaan tissit on mielessä jopa silmät piirtää niitä ilmaan

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Nyt tekis mieli tehdä tiikerikakku mutta ei ole kaakaota ja sen takia viitsisi ostaa kaakaota mutta tiikerikakku on hyvää kyllä ja mahtaako suklaa kakku olla vaikea tehdä

      • Anonyymi

        Tee pannari 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee pannari 😛

        Tänään on kakku vimma ja kun vielä onnistui niin tekis mieli tehdä lisää kakkuja kuiva suklaakakku on hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on kakku vimma ja kun vielä onnistui niin tekis mieli tehdä lisää kakkuja kuiva suklaakakku on hyvää

        Onpa kiva lukea välillä tällaistakin 😄

        Hyvä että onnistui, sitten vaan lisää kakkuja! Niitä voi vaikka pakastaa, jos iskee liian iso leipomisvimma kerralla.

        Ja käyt nyt vaan hakemassa sen kaakaon kaupasta!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on kakku vimma ja kun vielä onnistui niin tekis mieli tehdä lisää kakkuja kuiva suklaakakku on hyvää

        Älä liikaa syö, vatsan alueelle kertyy helposti rasvaa. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva lukea välillä tällaistakin 😄

        Hyvä että onnistui, sitten vaan lisää kakkuja! Niitä voi vaikka pakastaa, jos iskee liian iso leipomisvimma kerralla.

        Ja käyt nyt vaan hakemassa sen kaakaon kaupasta!

        xLiner

        Palstan naisten mies (välis) on näköjään tullu takaisin 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva lukea välillä tällaistakin 😄

        Hyvä että onnistui, sitten vaan lisää kakkuja! Niitä voi vaikka pakastaa, jos iskee liian iso leipomisvimma kerralla.

        Ja käyt nyt vaan hakemassa sen kaakaon kaupasta!

        xLiner

        Älä houkuta miettii täytyiskö mennä hakeen kaakaota täytyykin miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan naisten mies (välis) on näköjään tullu takaisin 🤣🤣

        Tulin vaan käymään kun ei tekemistä ja miettii mitä rupeais touhuamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin vaan käymään kun ei tekemistä ja miettii mitä rupeais touhuamaan

        Niin niin 😂😂


    • Anonyymi

      Joo, peace of cake, hullua ostaa niitä monta vuotta vanhoja kaupan kuivakakkuja.

      • Anonyymi

        Piece tietenki


    • Anonyymi

      Oon leipomossa töissä ja teen joka päivä kuivat kakkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe