Hiukset on naisen kruunu, parta on miehen kruunu

Anonyymi

Hiukset on naisen kruunu, nainen hoitaa ja hoivaa hiuksiaan päivittäin.
Naisen hiukset liehuu ja hehkuuu.
Hiukset ovat naiselle niin tärkeitä, että jos kampaaja turmelee naisen hiukset, niin se on naiselle lähes maailmanlopun kaltainen tilanne.
Nainen on kasvattanut pitkiä hiuksia useita vuosia.

Miehellä hiukset taas harvenevat, mutta parta voi olla tuuhea kaljullakin miehellä.
Parta on miehen kruunu ja vastaa samaa, kuin naiselle hiukset, joten nainen, älä väheksy parrakasta miestä, joka on kasvattanut partaa useita vuosia saadakseen pidemmän ja komean parran.
Parta pehmentää miehen kasvonpiirteitä ja saa miehen näyttämään leppoisalta ja lauhkealta mieheltä.
Parta vaatii hoitoa, parran pesua, parran öljyämistä ja harjaamista partaharjalla.
Älä nainen väheksy parrakasta miestä, et tiedä paljonko aikaa ja rahaa on tuuhea ja komea parta vaatinut.
Miehellä hiukset kasvavat huonosti, mutta parta, se kasvaa paremmin.

Minä kuvittelin, ettei minulle kasva kunnon partaa, kun en ole koskaan partaa kasvattanut. Oletin, että kasvaa vain harva risuparta, mutta kyllä se parta kasvaa ja tuuheutuu, kun antaa parran kasvaa.

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiukset on myös miehen kruunu..Pitkät hyväkuntoiset, mielellään kiharat hiukset miehelllä, ah ja oh!

• Kuka pitää kruunua leuassa? 😯

Ja pitkä parta on.. 👎

• Peru sanasi! Mulla on vieläkin henkisesti pitkä parta, vaikka siloposki nykyisin olenkin.

• Palstakamu kirjoitti:

Peru sanasi! Mulla on vieläkin henkisesti pitkä parta, vaikka siloposki nykyisin olenkin.

Tissiposki hiljaa.

• Anonyymi

Kyllä joillekin miehille sopii myös pitkät hiukset, riippuu minkä tyylisestä miehestä on kysymys

• Hyvin ne hiukset kasvaa ainakin tällä miehellä. Partakin toki kasvais, mutta höylään sen aina julmasti pois kun en voi sietää partaa.

• Kyllähän maailmassa on paljon heitä, jotka tykkäävät tuosta muslimityylistä miehillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3683
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      71
      3055
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2253
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      12
      1419
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      63
      1198
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      81
      1100
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      951
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      931
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      925
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      912
    Aihe