Hiukset on naisen kruunu, parta on miehen kruunu

Anonyymi

Hiukset on naisen kruunu, nainen hoitaa ja hoivaa hiuksiaan päivittäin.
Naisen hiukset liehuu ja hehkuuu.
Hiukset ovat naiselle niin tärkeitä, että jos kampaaja turmelee naisen hiukset, niin se on naiselle lähes maailmanlopun kaltainen tilanne.
Nainen on kasvattanut pitkiä hiuksia useita vuosia.

Miehellä hiukset taas harvenevat, mutta parta voi olla tuuhea kaljullakin miehellä.
Parta on miehen kruunu ja vastaa samaa, kuin naiselle hiukset, joten nainen, älä väheksy parrakasta miestä, joka on kasvattanut partaa useita vuosia saadakseen pidemmän ja komean parran.
Parta pehmentää miehen kasvonpiirteitä ja saa miehen näyttämään leppoisalta ja lauhkealta mieheltä.
Parta vaatii hoitoa, parran pesua, parran öljyämistä ja harjaamista partaharjalla.
Älä nainen väheksy parrakasta miestä, et tiedä paljonko aikaa ja rahaa on tuuhea ja komea parta vaatinut.
Miehellä hiukset kasvavat huonosti, mutta parta, se kasvaa paremmin.

Minä kuvittelin, ettei minulle kasva kunnon partaa, kun en ole koskaan partaa kasvattanut. Oletin, että kasvaa vain harva risuparta, mutta kyllä se parta kasvaa ja tuuheutuu, kun antaa parran kasvaa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiukset on myös miehen kruunu..Pitkät hyväkuntoiset, mielellään kiharat hiukset miehelllä, ah ja oh!

    • Kuka pitää kruunua leuassa? 😯

      Ja pitkä parta on.. 👎

      • Peru sanasi! Mulla on vieläkin henkisesti pitkä parta, vaikka siloposki nykyisin olenkin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Peru sanasi! Mulla on vieläkin henkisesti pitkä parta, vaikka siloposki nykyisin olenkin.

        Tissiposki hiljaa.


    • Anonyymi

      Kyllä joillekin miehille sopii myös pitkät hiukset, riippuu minkä tyylisestä miehestä on kysymys

    • Hyvin ne hiukset kasvaa ainakin tällä miehellä. Partakin toki kasvais, mutta höylään sen aina julmasti pois kun en voi sietää partaa.

    • Kyllähän maailmassa on paljon heitä, jotka tykkäävät tuosta muslimityylistä miehillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe