Kerttu Kotakorpi on laihtunut, miksi? Kuka on möläyttänyt kiloista. Ei hyvä.
Kuka teki väärin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä huomannut, että olisi laihtunut. En kyllä seuraa ylen uutisia joka päivä. Todella hyvältä näyttää Kerttu edelleen :p
Anna ihmisten olla, kiusaaja.
- Anonyymi
Kuka hemmeti hän on? Joka tapauksessa, ei mulle kuulu hänen paino. Ei kuulu sinullekkaan.
- Anonyymi
On hieman hoikistunut, mutta Kertulla on sellainen ominaisuus, että muodot säilyvät entisellään kuten säilyy myös naispuolisen kollegansa muodottomuus. Kerttu on ihana kaunokainen.
- Anonyymi
On se ihan hyvän näköinen, ja se osaa pukeutua enimmäkseen hyvin. Kyllä sen kanssa kehtaisi kulkea missä vaan.
- Anonyymi
Sinuako, ja teitä arvostelijoita varten tämä Kerttu elää?
Teidän silmäänne miellyttääkseen? Teidän kriteerienne mukaan?
Eiköhän tämän maailman Kertut elä ihan itselleen ja sen mukaan mikä itsestä hyvälle tuntuu. Niin ainakin ihminen jolla itsetunto kohdillaan tekee.
Itseäni on haukuttu aina ja silmilleni syljetty todella rumia törkeyksiä (valtaosaltaan olleen miehiä) siitä kuinka laiha olen. Olen sananut mitä mielikuvituksellisimpia nimityksiä, räkänaurua yms. Tämä karavaani kuitenkin kulkee ja antaa rakkien räksyttää. Ei heilauta elämääni mihinkään suuntaan.
Minun kroppani on vain ja ainoastaan minun. Sama koskee Kerttua ja Terttua ja Maijaa ja Tyyneä. Olen sitten lihava tai laiha tai nelikulmainen, ei ole kenenkään ulkopuolisen asia puuttua siihen millään tavalla.
Kehottaisin menemään kokovartalopeilin eteen ja katsomaan mitä sieltä näkyy. Prins Charming? Tuskin.- Anonyymi
Näin just. Tuo Kerttu on näköjään meteorologi. Tekee ihan oikeaa työtä. Hänen työnsä ei ole olla miesten viihdyttäjä, jos joku niin on erheellisesti luullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin just. Tuo Kerttu on näköjään meteorologi. Tekee ihan oikeaa työtä. Hänen työnsä ei ole olla miesten viihdyttäjä, jos joku niin on erheellisesti luullut.
Eiköhän Kerttu yritä esiintyä edukseen tv-kameroiden edessä ja on ymmärtänyt laihempana olevan paremman näköinen.
- Anonyymi
Jos hakeutuu ammattiin jossa pitää esiintyä televisiossa tai muuten laajoille yleisöille, niin silloin pitää olla asiallisen näköinen ja naisen sellainen että se ei ole masentavaa katseltavaa.
- Anonyymi
Pääasia että saa ihailla aina välillä Kerttua ja sen jälkeen vaipua haaveisiin. Ei sillä koolla niin valtavasti ole väliä.
- Anonyymi
Kerttu on aivan ihana. Toivottavasti ei ala laihduttamaan, ei nimittäin ole koskaan ollut tarvetta. Ihana nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799