Rip Pave...

En tajunnut että hänkin oli jo 70v..

8

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu. ALS:ia sairasti. Just eilen linkitin Paven biisin, ikävä. Se on sellainen suurien tunteiden kappale mulle. Tänään sitten Pave nukkui pois. 🥀

• Surullista..

• Kiitoksia Pave lällyistä

• Anonyymi
    • Kerran tuli tuokin ukko tavattua, joskus 90-luvun lopussa Lepakossa.

Kaveri halusi tehdä Pavesta jonkun dokumentin ja minä menin sit mukaan kuvaajaksi. No eihän se mitään järkevää siitä aikaan saanut, kun kyseli niin typeriä eikä osanut muutenkaan kasata kuvatusta materiaalista mitään järkevää.

Mutta Pave oli loistotyyppi. Sillä oli oma studio siellä Lepakon kellarissa ja suurinpiirtein kaikki oli sellaista vintage-kamaa. Hän oli silminnähden innoissaan ku selitti näistä kamoista.
      Päätin sit tehdä niistä oman pikkupätkän. Pitäs vaan saada se tolta videokasetilta tuupattua joskus nettiin.

Ja kuvaaja, minä siis, tykkäs ku Maijasella oli sillon kirkkaanpunaiset rastat päässä. Ei ollu sillä hetkellä mikään tylsän sliipatun näkönen kaveri.

• Anonyymi

Onhan siitä tietysti aikaa kun on Pavea ekan kerran ollut keikalla kuuntelemassa, taisi olla 1984.

Minäkin kyllä kuvittelin että Pave olisi nuorempi.

• Anonyymi

Wuppis-täti, miksi spämmäät monella nikillä?

• Anonyymi

Mikä ihmettelyn aihe on, jos mies delaa seitsemänkymppisenä. Taannoin kuolleen kuuluisan kitaristin kuolemaa sen sijaan voi surra, koska hänellä jäi elämä ja ura kesken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5654
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1775
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      24
      1241
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      70
      1050
    5. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      1032
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1017
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      137
      957
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      938
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      935
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      60
      928
    Aihe