Rip Pave...

En tajunnut että hänkin oli jo 70v..

8

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu. ALS:ia sairasti. Just eilen linkitin Paven biisin, ikävä. Se on sellainen suurien tunteiden kappale mulle. Tänään sitten Pave nukkui pois. 🥀

• Surullista..

• Kiitoksia Pave lällyistä

• Anonyymi
    • Kerran tuli tuokin ukko tavattua, joskus 90-luvun lopussa Lepakossa.

Kaveri halusi tehdä Pavesta jonkun dokumentin ja minä menin sit mukaan kuvaajaksi. No eihän se mitään järkevää siitä aikaan saanut, kun kyseli niin typeriä eikä osanut muutenkaan kasata kuvatusta materiaalista mitään järkevää.

Mutta Pave oli loistotyyppi. Sillä oli oma studio siellä Lepakon kellarissa ja suurinpiirtein kaikki oli sellaista vintage-kamaa. Hän oli silminnähden innoissaan ku selitti näistä kamoista.
      Päätin sit tehdä niistä oman pikkupätkän. Pitäs vaan saada se tolta videokasetilta tuupattua joskus nettiin.

Ja kuvaaja, minä siis, tykkäs ku Maijasella oli sillon kirkkaanpunaiset rastat päässä. Ei ollu sillä hetkellä mikään tylsän sliipatun näkönen kaveri.

• Anonyymi

Onhan siitä tietysti aikaa kun on Pavea ekan kerran ollut keikalla kuuntelemassa, taisi olla 1984.

Minäkin kyllä kuvittelin että Pave olisi nuorempi.

• Anonyymi

Wuppis-täti, miksi spämmäät monella nikillä?

• Anonyymi

Mikä ihmettelyn aihe on, jos mies delaa seitsemänkymppisenä. Taannoin kuolleen kuuluisan kitaristin kuolemaa sen sijaan voi surra, koska hänellä jäi elämä ja ura kesken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      72
      1892
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1643
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      141
      1151
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      678
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      642
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      626
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      185
      535
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      51
      500
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      452
    Aihe