Ettei lotossa koskaan voita eikä ole edes 3 oikein mutta euro jack potisssa on joka 4 2 oikein ollut minulla ja 3 1 oikein. Ihmettelen kun ei ole lotossa enempää oikein , ja euro jack potissa on ollut 2 1 oikein monta kertaa
Mikä siinä on
5
<50
Vastaukset
Mikä siinä on?
No todennäköisyys..🙄- Anonyymi
Veikkaaminen on täysin turhaa. Paljon menee rahaa hukkaan ja koskaan ei voita mitään 💸
- Anonyymi
Jos et veikkaa, et voi voittaa. Mikäli laitat reilu 18 000 000 erilaista riviä, niin päävoitto on varma.
"Lotto
Lotto on arvontapeli, jossa on joka viikko tarjolla miljoonapotteja. Pelissä valitaan seitsemän numeroa väliltä 1-40.
Todennäköisyys voittaa Loton päävoitto on 1 : 18 643 560"
>Simiti< - Anonyymi
Lotto on just ihan paska. Euro jack poti sain 2 1 oikein eilen. Monta kertaa olen saanut 2 1 oikein ja kerran 3 2 oikein 2 vuotta sitten. Lotossa jumankauta ei ole euroakaan tullut takas 4 viime vuoden aikana mut pelaan vaan joskus ja jouluna 2 riviä
- Anonyymi
Pitkävetoo kun pelaa niin tulee, edellinen voitto 4 tunti sitten 4366 euroa euron panoksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4662895Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1982893Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3992435- 5262160
- 992019
- 81564
- 2381238
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.291233Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391037Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41952