Vaihtoehdot on vähissä,kumman valitset.

Anonyymi

On vain kaksi mahdollisuutta hallita painoaan.

1 syö paljon ja kuluta kalotit liikkumalla TAI

2 syö vähän ja ei yhtään liikkumista

Muussa tapauksessa LIHOO( se on aivan minimaalisen pientä syöntiä JOS syö alle 2000 kaloria päivässä,JOS syö vähänkään paremmin kalorit menee vähintään 3000-3500 ja paljon enemmänkin.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas mennään luulojen varassa!

    • Anonyymi

      Kyllä se asia niin on,jos menet vähäkään syömään enemmän ja ei ole harrastanut yhtään liikuntaa,lihoo varmasti,esim kaksi viipaletta leipää kinkulla tai juustolla sisältää 300 kaloria,jos syö sen kaksi kertaa päivässä kalorit JO siitä 600 ja jos ostat karkkia 200 g 800 kal YHT 1400 kal
      (sitten siihen päälle kaikki muut syönnit,jo pelkkä iltasyöntikin lisää kaloreita helposti 500-600)

      Jos olet kevyen työn tekijä,eläkeläinen tai työtön ja ET harrasta YHTÄÄN liikuntaa saat syödä VAIN 1800 kaloria niin että ET liho

      Sitten jos on syönyt LIIKAA ja on lihonut,se läski ei lähde pois ihan niin vaan,sinun pitää tehdä siihen paljon työtä että saat pois yhdenkään kilon.

      Liikuntaa harrastamaton saa dietillä syödä vain 1200-1500 kaloria ja liikuntaa harrastava 2000-2700 kaloria

      Hiilihydraatin vähimmäismäärä täytyy olla kun kalorit on 2000 VÄHINTÄÄN 250 g päivässä niin olo pysyy hyvänä ja energisenä.

      Rasvaa ei tarvitse välttämättä kuin 30g se menee kuitenkin paremmin syövillä liikunnan harrastajilla 90-100g päivässä

      Proteeni n 80g,sekin menee paremmin syövillä liikuntaa harrastavilla helposti 100-150g päivässä.

      SUURIN VIRHE ON pitää hiilihydraatit liian alhaisena,se vaikuttaa moneenkin asiaan esim energisestä hyvinvoivasta ihmisestä tulee tylsä passiivinen ihminen.

      https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/bbee9988-2ad9-4960-8090-cd120c5a2b4d

      • Anonyymi

        Teen itse nykyään niin että syön kerran viikossa vain pelkkää roskaruokaa,ja siihen vähän jotain lihaa esim broilerin koipia.
        Teen näin siksi koska jos söisin siihen lisäksi terveellisetkin ruuat kalorimäärä nousisi liian suureksi.
        Pelkän roskaruuan syönti kerran viikossa ei haittaa mitään,se on vain silloin huono asia JOS sitä tekee joka päivä.ja silloinkin kun sen pitää kalorit pitää olla kulutusta vastaavat noin 2500,ei missään nimessä 4000-5000 niinkuin monesti ennen olen tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen itse nykyään niin että syön kerran viikossa vain pelkkää roskaruokaa,ja siihen vähän jotain lihaa esim broilerin koipia.
        Teen näin siksi koska jos söisin siihen lisäksi terveellisetkin ruuat kalorimäärä nousisi liian suureksi.
        Pelkän roskaruuan syönti kerran viikossa ei haittaa mitään,se on vain silloin huono asia JOS sitä tekee joka päivä.ja silloinkin kun sen pitää kalorit pitää olla kulutusta vastaavat noin 2500,ei missään nimessä 4000-5000 niinkuin monesti ennen olen tehnyt.

        Jos liikuntasuoritukset jää välillä tekemättä,niin se on pakko vähentää näin kaloreita,muuten paino alkaa varmasti nousemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen itse nykyään niin että syön kerran viikossa vain pelkkää roskaruokaa,ja siihen vähän jotain lihaa esim broilerin koipia.
        Teen näin siksi koska jos söisin siihen lisäksi terveellisetkin ruuat kalorimäärä nousisi liian suureksi.
        Pelkän roskaruuan syönti kerran viikossa ei haittaa mitään,se on vain silloin huono asia JOS sitä tekee joka päivä.ja silloinkin kun sen pitää kalorit pitää olla kulutusta vastaavat noin 2500,ei missään nimessä 4000-5000 niinkuin monesti ennen olen tehnyt.

        Monihan tekee tätä koko ajan että syö vain roskaruokaa,olen itsekkin monesti sitä ennen tehnyt,silloin ei tavallinen terveellinen ruoka edes maistu,näyttää ne kalorit menevän nytkin jonnekkin 3500 koska jo nyt on 3000 kal ja kello on 16.00


      • Anonyymi

        "SUURIN VIRHE ON pitää hiilihydraatit liian alhaisena,se vaikuttaa moneenkin asiaan esim energisestä hyvinvoivasta ihmisestä tulee tylsä passiivinen ihminen."

        Suurin virhe on väittää jotain mille ei ole mitään perustetta.


    • Anonyymi

      Mies kuluttaa 2500 päivään tekemättä juuri mitään.

      Nainen 2000

      Minä kulutan varmaan 1500 koska olen laiska mies.

      Epigenetiikka ja hormoonit mukaan lukien.

      olen yrittänyt käydä lenkillä.

      ja nyt painan "vain" 97

      • Anonyymi

        177 pitkä


    • Anonyymi

      se mua on alkanut mietittymään että mihin näiden aloitusten tekijä tarvitsee sitä huomiota, mitä on hakemassa tuolla loputtomalla yksinkertaisten asioiden toistamisella

      kaikki okei?

      • Anonyymi

        Tämä yksinkertainen asia ei mene perille.Täällä jaetaan suuremmaksi osaksi väärää tietoa ihmisen ravinnosta,on karppausta ja muuta VHH juttua.

        Ihmisen pääasiallinen ravinto on hiilihydraatti,sitä EI saa jättää pois ravinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä yksinkertainen asia ei mene perille.Täällä jaetaan suuremmaksi osaksi väärää tietoa ihmisen ravinnosta,on karppausta ja muuta VHH juttua.

        Ihmisen pääasiallinen ravinto on hiilihydraatti,sitä EI saa jättää pois ravinnosta.

        Jos hiilihydraatit jättää kokonaan pois,ja syö vain aterioita joissa on vain kasviksia ja lihaa,paino laskee erittäin nopeasti jopa 12 kiloa kuukaudessa,mutta se ei ole pitemmällä tähtäyksellä hyvä terveydelle,siitä sairastuu pysyvästi,ja paino nousee helposi takaisin entiseen painoon.
        Tavallinen sekaravinto toimii kokemukseni mukaan hyvin,terveys on pysynyt hyvänä laihtumisen jälkeenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä yksinkertainen asia ei mene perille.Täällä jaetaan suuremmaksi osaksi väärää tietoa ihmisen ravinnosta,on karppausta ja muuta VHH juttua.

        Ihmisen pääasiallinen ravinto on hiilihydraatti,sitä EI saa jättää pois ravinnosta.

        eihän sekään yksinkertainen asia mene perille että sinulla on syömishäiriö


      • Anonyymi

        Tarvitseeko sinun ilkeillä? Voisit olla sydämellisempi, niin joku ehkä tulevaisuudessa itkisi haudallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseeko sinun ilkeillä? Voisit olla sydämellisempi, niin joku ehkä tulevaisuudessa itkisi haudallasi.

        Kommenttini oli tarkoitettu viestiin, joka alkoi sanoin "se mua on alkanut mietittymään".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hiilihydraatit jättää kokonaan pois,ja syö vain aterioita joissa on vain kasviksia ja lihaa,paino laskee erittäin nopeasti jopa 12 kiloa kuukaudessa,mutta se ei ole pitemmällä tähtäyksellä hyvä terveydelle,siitä sairastuu pysyvästi,ja paino nousee helposi takaisin entiseen painoon.
        Tavallinen sekaravinto toimii kokemukseni mukaan hyvin,terveys on pysynyt hyvänä laihtumisen jälkeenkin.

        250 g hiilihydraattia päivässä 240 kalorin dietissä EI väsytä yhtään,,silloin jos syö yli 400 g se väsyttää erittäin paljon, sitä ei saa syödä liikaa eikä liian vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä yksinkertainen asia ei mene perille.Täällä jaetaan suuremmaksi osaksi väärää tietoa ihmisen ravinnosta,on karppausta ja muuta VHH juttua.

        Ihmisen pääasiallinen ravinto on hiilihydraatti,sitä EI saa jättää pois ravinnosta.

        "Ihmisen pääasiallinen ravinto on hiilihydraatti,sitä EI saa jättää pois ravinnosta."

        Ihminen pärjää vaikka täysin ilman hiilihydraattia niin miksi se olisi tärkein. Rasva ja proteeini ovat ihmiselle elintärkeitä-hiilihydraatti ei. Asia on pelkkää perustietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        250 g hiilihydraattia päivässä 240 kalorin dietissä EI väsytä yhtään,,silloin jos syö yli 400 g se väsyttää erittäin paljon, sitä ei saa syödä liikaa eikä liian vähän.

        "250 g hiilihydraattia päivässä 240 kalorin dietissä "

        250x4 = 1000

        Missä olit matenatiikan tunneilla??? Kirkonkylän kioskilla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "250 g hiilihydraattia päivässä 240 kalorin dietissä "

        250x4 = 1000

        Missä olit matenatiikan tunneilla??? Kirkonkylän kioskilla???

        SIIS 2400 kalorin dietissä,EIKÄ 240


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIS 2400 kalorin dietissä,EIKÄ 240

        "SIIS 2400 kalorin dietissä,EIKÄ 240"

        ai laihduttaessasi? kuvittele edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihmisen pääasiallinen ravinto on hiilihydraatti,sitä EI saa jättää pois ravinnosta."

        Ihminen pärjää vaikka täysin ilman hiilihydraattia niin miksi se olisi tärkein. Rasva ja proteeini ovat ihmiselle elintärkeitä-hiilihydraatti ei. Asia on pelkkää perustietoa.

        " Ihminen pärjää vaikka täysin ilman hiilihydraattia niin miksi se olisi tärkein."

        Pärjää toki ilman hiilihydraatteja, mutta aivotoiminta sumenee. Sen vaikutus on nähty tälläkin palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ihminen pärjää vaikka täysin ilman hiilihydraattia niin miksi se olisi tärkein."

        Pärjää toki ilman hiilihydraatteja, mutta aivotoiminta sumenee. Sen vaikutus on nähty tälläkin palstalla.

        "Pärjää toki ilman hiilihydraatteja, mutta aivotoiminta sumenee.

        Ei pidä paikkaansa.

        "Sen vaikutus on nähty tälläkin palstalla."

        Kiitos kun tunnustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pärjää toki ilman hiilihydraatteja, mutta aivotoiminta sumenee.

        Ei pidä paikkaansa.

        "Sen vaikutus on nähty tälläkin palstalla."

        Kiitos kun tunnustat.

        kyllä minä voin ihan suoraan tunnustaa että olen nähnyt täällä vhh persoonien sekoilevan hiilihydraattien puutteessa

        ei mitään ongelmaa tunnustaa tuota


    • Anonyymi

      Tuo ei voi pitää paikkaansa. Viime vuosikymmenille asti iso osa maapallon väestöstä on saanut niukasti energiaa ja tehnyt yhtä aikaa fyysistä työtä. Siitä voi vetää sen johtopäätöksen, että on mahdollista yhdistää niukkaenerginen ruokavalio ja energian kuluttaminen liikkumalla.

      Kaikki ihmiset eivät yhä edelleenkään ole ylipainoisia. Ja kaikki ihmiset eivät yhä edelleenkään harrasta mitään mystistä energian laskemista ravinnostaan. Syövät, liikkuvat, lepäävät ja paino pysyy suunnilleen ennallaan.

      Pyytäkää lähete ravitsemusterapeutille.

      • Anonyymi

        "Pyytäkää lähete ravitsemusterapeutille."

        Ja mitä hyötyä siitä on?? THL kyllä valvoo katraansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pyytäkää lähete ravitsemusterapeutille."

        Ja mitä hyötyä siitä on?? THL kyllä valvoo katraansa.

        THL lihotti ainakin 45 kg. Kunnes VHH pelasti.

        Nää on näitä, uskovien jorinoita.

        VHH, läski ja isänmaa, pyhä kolmiyhteys, siihen uskomme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL lihotti ainakin 45 kg. Kunnes VHH pelasti.

        Nää on näitä, uskovien jorinoita.

        VHH, läski ja isänmaa, pyhä kolmiyhteys, siihen uskomme.

        "VHH, läski ja isänmaa, pyhä kolmiyhteys, siihen uskomme."

        Kioskiporukan uskontunnustus????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "VHH, läski ja isänmaa, pyhä kolmiyhteys, siihen uskomme."

        Kioskiporukan uskontunnustus????

        Motoriikka solmussa kun kysymysmerkkiä tärrää noin monta kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motoriikka solmussa kun kysymysmerkkiä tärrää noin monta kertaa?

        Syömällä järkevästi niin saat riittävän määrän proteiinia. Sitten riittävästi rasvaa joka pitää sinut kylläisenä. Hiilihydraattien määrä riippuen terveystilastasi. 30-10 E%.


    • Anonyymi

      Onko proteeni sukua valkuaisaineille, onko se tarpeellista ja mistä sitä saa?

      • Anonyymi

        Pakkoajatuksista puhutaan silloin, kun huolestuttavat ajatukset tuntuvat jumittuvan päähän. Ajatukset tuntuvat palaavan aina uudelleen ja uudelleen, vaikka kuinka yrittäisi olla niitä ajattelematta.

        Yleisiä toistuvia huoliajatuksia ovat huoli pöpöistä, etteivät kädet ole tarpeeksi puhtaat, että kaiken tulee olla järjestyksessä, että mikä on proteeni, että jotain pahaa tapahtuu tai että satuttaa itselle rakasta henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoajatuksista puhutaan silloin, kun huolestuttavat ajatukset tuntuvat jumittuvan päähän. Ajatukset tuntuvat palaavan aina uudelleen ja uudelleen, vaikka kuinka yrittäisi olla niitä ajattelematta.

        Yleisiä toistuvia huoliajatuksia ovat huoli pöpöistä, etteivät kädet ole tarpeeksi puhtaat, että kaiken tulee olla järjestyksessä, että mikä on proteeni, että jotain pahaa tapahtuu tai että satuttaa itselle rakasta henkilöä.

        Odotetaan nyt vielä henkilöä, joka osaa vastata tuohon kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotetaan nyt vielä henkilöä, joka osaa vastata tuohon kysymykseen.

        Kaikkiin kysymyksiin on turha vastailla, vain oleelliset huomioidaan.


    • Anonyymi

      Nykyäänhän pyritään käyttämään valkuaisaineista nimenomaan proteeni-nimitystä (kahdella e:llä vastakohtana proteiinille). Tämä suositus on linjassa eteenin, gluteenin, karoteenin ja polyeteenin kanssa.

      • Anonyymi

        Naiset ja lapset puhuvat usein myös "protskuista".


      • Anonyymi

        myös mopeedi ja treeni


      • Anonyymi

        Älä viitsi valehdella; olet keksinyt tuon sanan ihan itse.

        Suomeksi se on valkaisuaine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella; olet keksinyt tuon sanan ihan itse.

        Suomeksi se on valkaisuaine.

        Ei kun nykyään se on valkusaine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun nykyään se on valkusaine.

        Taas meni väärin! Nykyisin valkosaine.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jos tekee joka päivä kahden tunnin pyörälekin,saa syödä melkein mitä vaan,ja ei liho.

      • Anonyymi

        Ei se kaksi tuntia normaalivauhdilla ole kuin 36km. Se kuluttaa rasvaa 130g.

        Se ei ole energiamääränä kuin 200g suklaalevy.

        Jos syöt normaalin syömisen päälle, 200g suklaata päivittäin jotakin vielä sen päälle, lihot, vaikka kuinka vatkaat sitä fillaria kaksi tuntia päivässä.

        Helpompaa on hoitaa syömishäiriö kuntoon kuin rääkätä itsensä rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kaksi tuntia normaalivauhdilla ole kuin 36km. Se kuluttaa rasvaa 130g.

        Se ei ole energiamääränä kuin 200g suklaalevy.

        Jos syöt normaalin syömisen päälle, 200g suklaata päivittäin jotakin vielä sen päälle, lihot, vaikka kuinka vatkaat sitä fillaria kaksi tuntia päivässä.

        Helpompaa on hoitaa syömishäiriö kuntoon kuin rääkätä itsensä rikki.

        En syö suklaata koskaan enempää kuin 20g muuta kevyempää ruokaa saa syödä 10 kertaa enemmän,olen monesti sanonutkin että lihottavaa ruokaa pitää syödä VÄHÄN ja kevyttä PALJON
        Lihavaa kansaa vaivaa liikunnan puute.Olen laskenut että ESTÄN pyöräilyllä lihomista 3 kiloa kuukaudessa.
        Silloin kun ei harrasta liikuntaa,niin ei saa syödä paljon mitään,MUUTEN lihoo.Pyöräilyvauhtini on vain noin 20 km tunnissa,eikä se ole itsensä rääkkäämistä.

        Pyörässä on yksi kohta mikä pitää öljytä vähintään joka toinen päivä,vaihdevaijeri alapuolelta,se kohta mikä on etuvaihteensiirtäjän alla,muuten siitä alkaa katkeamaan säikeitä ja vaihteet ei toimi kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö suklaata koskaan enempää kuin 20g muuta kevyempää ruokaa saa syödä 10 kertaa enemmän,olen monesti sanonutkin että lihottavaa ruokaa pitää syödä VÄHÄN ja kevyttä PALJON
        Lihavaa kansaa vaivaa liikunnan puute.Olen laskenut että ESTÄN pyöräilyllä lihomista 3 kiloa kuukaudessa.
        Silloin kun ei harrasta liikuntaa,niin ei saa syödä paljon mitään,MUUTEN lihoo.Pyöräilyvauhtini on vain noin 20 km tunnissa,eikä se ole itsensä rääkkäämistä.

        Pyörässä on yksi kohta mikä pitää öljytä vähintään joka toinen päivä,vaihdevaijeri alapuolelta,se kohta mikä on etuvaihteensiirtäjän alla,muuten siitä alkaa katkeamaan säikeitä ja vaihteet ei toimi kunnolla.

        Ei pyöräily talvella ole yhtään vastenmielinen kokemus,pitää vain osata pukeutua oikein,minulla on siihen suunniteltu pukeutumistaulukko,ja käytän akkukäyttöisiä pohjallisia huopakumisaappaissa joihin olen kiinnittänyt pohjaan klossit metallilevyyn ,sekä suojaan myös kasvot kasvon suojalla.
        Akkukäyttöiset pohjalliset laitan yleensä päälle tunnin jälkeen ja lisään samalla toisenkin takin takin päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö suklaata koskaan enempää kuin 20g muuta kevyempää ruokaa saa syödä 10 kertaa enemmän,olen monesti sanonutkin että lihottavaa ruokaa pitää syödä VÄHÄN ja kevyttä PALJON
        Lihavaa kansaa vaivaa liikunnan puute.Olen laskenut että ESTÄN pyöräilyllä lihomista 3 kiloa kuukaudessa.
        Silloin kun ei harrasta liikuntaa,niin ei saa syödä paljon mitään,MUUTEN lihoo.Pyöräilyvauhtini on vain noin 20 km tunnissa,eikä se ole itsensä rääkkäämistä.

        Pyörässä on yksi kohta mikä pitää öljytä vähintään joka toinen päivä,vaihdevaijeri alapuolelta,se kohta mikä on etuvaihteensiirtäjän alla,muuten siitä alkaa katkeamaan säikeitä ja vaihteet ei toimi kunnolla.

        "Olen laskenut että ESTÄN pyöräilyllä lihomista 3 kiloa kuukaudessa.
        Silloin kun ei harrasta liikuntaa,niin ei saa syödä paljon mitään,MUUTEN lihoo."

        Tämä on laihdutuspalsta, ei "estän lihoamista" palsta.

        Minäkin estän lihoamista 10kg kuukaudessa siten, etten syö puolta kiloa suklaata päivässä. Olen siis paljon sinua taitavampi tuossa lihoamisen estämisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen laskenut että ESTÄN pyöräilyllä lihomista 3 kiloa kuukaudessa.
        Silloin kun ei harrasta liikuntaa,niin ei saa syödä paljon mitään,MUUTEN lihoo."

        Tämä on laihdutuspalsta, ei "estän lihoamista" palsta.

        Minäkin estän lihoamista 10kg kuukaudessa siten, etten syö puolta kiloa suklaata päivässä. Olen siis paljon sinua taitavampi tuossa lihoamisen estämisessä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/9568356/yhteishyva-1-11-tietaa-etta-sokeri-ei-lihota!

        Täällä asia on kerrottu tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pyöräily talvella ole yhtään vastenmielinen kokemus,pitää vain osata pukeutua oikein,minulla on siihen suunniteltu pukeutumistaulukko,ja käytän akkukäyttöisiä pohjallisia huopakumisaappaissa joihin olen kiinnittänyt pohjaan klossit metallilevyyn ,sekä suojaan myös kasvot kasvon suojalla.
        Akkukäyttöiset pohjalliset laitan yleensä päälle tunnin jälkeen ja lisään samalla toisenkin takin takin päälle.

        Välillä en harrastanut yhtään liikuntaa kahteen kuukauteen,ja lihoin heti 2 kiloa,jonka jälkeen menin töihin kahdeksi kuukaudeksi jonka aikana laihdutin 4 kiloa.

        Eli en harrastanut liikuntaa 4 jään kuukauteen ollenkaan.Nyt uudestaan reeni päälle.Liikunta on tavallaan turhaa energian tuhlaamista,ennemmin kannattaisi tehdä jotain työtä,mistä saisi myös rahaa,mutta se ei ole aina mahdollista.

        Laihoja on monenlaisia Hyvin monilla laihoilla on joku liikunnan harrastus jonka ansiosta pysyy laihana,toiset pysyy laihana niin etteivät he syö paljon mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen laskenut että ESTÄN pyöräilyllä lihomista 3 kiloa kuukaudessa.
        Silloin kun ei harrasta liikuntaa,niin ei saa syödä paljon mitään,MUUTEN lihoo."

        Tämä on laihdutuspalsta, ei "estän lihoamista" palsta.

        Minäkin estän lihoamista 10kg kuukaudessa siten, etten syö puolta kiloa suklaata päivässä. Olen siis paljon sinua taitavampi tuossa lihoamisen estämisessä.

        Kannattaako saivarrella, jos joku laihdutuspalstalla puhuu painonhallintaan liittyvästä asiasta? Selvästi kaipaat jotain vertaistasi tieteellisempää palstaa, jossa vallitsee suurempi kuri ja jossa keskustellaan syvällisemmin ravinnon ergiajakaumista ja kaloreista kymmenosayksiköiden tarkkuudella. Tällä palstalla vain turhaudut ja purat aggressioitasi itseäsi tyhmempiin. Myös omia kykyjä vastaavan työn löytäminen saattaisi helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako saivarrella, jos joku laihdutuspalstalla puhuu painonhallintaan liittyvästä asiasta? Selvästi kaipaat jotain vertaistasi tieteellisempää palstaa, jossa vallitsee suurempi kuri ja jossa keskustellaan syvällisemmin ravinnon ergiajakaumista ja kaloreista kymmenosayksiköiden tarkkuudella. Tällä palstalla vain turhaudut ja purat aggressioitasi itseäsi tyhmempiin. Myös omia kykyjä vastaavan työn löytäminen saattaisi helpottaa.

        Et näe kokonaisuutta.

        Jos toinen saastuttaa palstan samalla jaagauksella päivästä toiseen niin silloin saa vaikka saivarrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näe kokonaisuutta.

        Jos toinen saastuttaa palstan samalla jaagauksella päivästä toiseen niin silloin saa vaikka saivarrella.

        Minä puolestani nautin kyseisen herran filosofisista kirjoituksista. Tulee ihan mieleen J. Kirishnamurtin "Tämä tapahtui" tai Joel Lehtosen "Putkinotko".


    • Anonyymi

      Taas mennään luulojen varassa!

      • Anonyymi

        No älä luule vaan hanki tietoa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe