Seksihalut

Anonyymi

Ollaan oltu yhdessä yli 25 vuotta. Fiilis parin viime vuoden aikana on se, että miehen seksihalut kasvaa koko ajan. Tuntuu ettei mieti mitään muuta kun seksiä, vihjailee siitä 80% puhelimen viesteistä on jollain tapaa seksiin tai sukupuolielimiin liittyviä. Onhan se toisaalta kiva, että kokee minut viehättäväksi vielä vuosien jälkeenkin, mutta itseäni tämä alkaa jo vähän ärsyttämäänkin. Seksiä harrastetaan n 1 krt/vko, joka on miehelle liian vähän, itselleni riittäisi vähempikin. Kinaa tulee myös siitä, että mies haluaisi minunkin tekevän aloitteita. Se vaan on niin vaikeaa, kun hän on sitä koko ajan jo itse vonkaamassa.

Tuntuu että tämä koko seksin ympärillä pyöriminen pahenee koko ajan. Onko tämä kovinkin tyypillistä keski-ikäisillä miehillä? Ei hän kyllä tämmöinen ole aiemmin ollut,.

13

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisitko harkita antavasi miehelle luvan käydä vieraissa tyydyttämässä seksihalujaan?

      • Anonyymi

        Joskus tätä aihetta aikanaan sivuttiin. Mies tulloin hieman ”suuttui” ajatuksesta. Ei kuulemma voisi haluta muita, kun minua. Jotenkin hän hermostui siitä, että en ole hänestä mustasukkainen. Ilmeisesti myös ajatteli niin, että jos minua ei haittaa se, että hän olisi muiden kanssa, niin ehkä sallin tuon myös itselleni ja se ei olisi hänestä kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tätä aihetta aikanaan sivuttiin. Mies tulloin hieman ”suuttui” ajatuksesta. Ei kuulemma voisi haluta muita, kun minua. Jotenkin hän hermostui siitä, että en ole hänestä mustasukkainen. Ilmeisesti myös ajatteli niin, että jos minua ei haittaa se, että hän olisi muiden kanssa, niin ehkä sallin tuon myös itselleni ja se ei olisi hänestä kivaa.

        Kyllähän tuo on aika luonnollinen reaktio kumppanilta. Jos sinua ei seksi kiinnosta kenenkään kanssa, niin kannattaisi kertoa se miehelle. Sano, ettet aio olla kenenkään muun miehen kanssa, mutta miehesi voi käydä vieraissa tai vaikka maksullisissa. Sinulta ovat seksihalut loppuneet, mutta et halua että miehesi joutuu kärsimään tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tätä aihetta aikanaan sivuttiin. Mies tulloin hieman ”suuttui” ajatuksesta. Ei kuulemma voisi haluta muita, kun minua. Jotenkin hän hermostui siitä, että en ole hänestä mustasukkainen. Ilmeisesti myös ajatteli niin, että jos minua ei haittaa se, että hän olisi muiden kanssa, niin ehkä sallin tuon myös itselleni ja se ei olisi hänestä kivaa.

        Teillä taitaa asiat olla aika priimakunnossa. Hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo on aika luonnollinen reaktio kumppanilta. Jos sinua ei seksi kiinnosta kenenkään kanssa, niin kannattaisi kertoa se miehelle. Sano, ettet aio olla kenenkään muun miehen kanssa, mutta miehesi voi käydä vieraissa tai vaikka maksullisissa. Sinulta ovat seksihalut loppuneet, mutta et halua että miehesi joutuu kärsimään tilanteesta.

        No höpö, höpö.

        Ei minun seksihalut mihinkään kokonaan ole kadonnut, mutta en millään jaksa jatkuvaa vonkausta ja sitä, että aikuisen miehen päähän ei tunnu mahtavan mitään muuta kuin seksijuttuja.

        Kotona ei voi nykyään edes rauhassa kulkea alusvaatteillaan, kun heti ollaan puristelemassa.

        Oikeastaan tuo käytös vaikuttaa siihen, että ne halut kyllä alkaa hiljalleen kohta kokonaan hiipua pelkästä ärsytyksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpö, höpö.

        Ei minun seksihalut mihinkään kokonaan ole kadonnut, mutta en millään jaksa jatkuvaa vonkausta ja sitä, että aikuisen miehen päähän ei tunnu mahtavan mitään muuta kuin seksijuttuja.

        Kotona ei voi nykyään edes rauhassa kulkea alusvaatteillaan, kun heti ollaan puristelemassa.

        Oikeastaan tuo käytös vaikuttaa siihen, että ne halut kyllä alkaa hiljalleen kohta kokonaan hiipua pelkästä ärsytyksestä

        Ilmeisesti asiasta puhuminen on pois laskuista, niin ehdotan seuraavaa: Ala herkutella ja tissutella usein, että painoa tulee ainakin 20kg. Pue päälle rumimmat mummoalkkarit mitä löydät ja piereskele äänekkäästi aina kun mies lähestyy sinua. Ruisleivän ja hernekeiton syöminen auttaa tuossa. Leikkaa hiukset lyhyeksi ja ala nalkuttaa joka asiasta. Harvenna suihkussakäyntiäkertoja ja laiminlyö muutenkin hygieniaa. Anna kaikkien karvojen kasvaa vapaasti.

        Eiköhän noilla eväillä miehenkin halut tasaannu. Jos ei, niin voin antaa lisää vinkkejä.


    • Anonyymi

      varma merkki, että se pettää...

      • Anonyymi

        Olen nainen joka on joskus pettänyt miestään. Minulle kyllä kävi päinvastoin eli kun petin, niin en halunnut puolisoani sitäkään vähään.. toki olin ihastunut tuohon salarakkaaseen, joka asiaan vaikutti isosti.


    • Anonyymi

      Aloitteellisuus? Alle 20:n vuoden liiton jälkeen seksimme yksipuolisuus alkoi kyllästyttämään. Olen mies enkä voi väittää joutuneeni vonkaamaan mutta vaimoni passiivisuus kyllästytti.
      Mainitsin asiasta mutta avautuminen oli vaimolleni ylivoimaista.
      Seurauksena "esineellistin" vaimoni. Käsittäköön kukin miten haluaa. Toimin täysin itsekkäästi.
      Jonkin ajan kuluttua vaimoni alkoi ymmärtää asian ja tunteen ja suhteemme avautui aloitteellisuuta ajatellen.
      Työni vuoksi oli arkipäivät muualla ja viikonlopuista oli otettava irti kaikki mahdollinen.
      Vamoni jouduttua lopettamaan hormoonien käytön hän hankki liukkari tuubin.
      Sen jälkeen vaimo on tehnyt aloitteet ja aivan konkreettisesti. Karanteeni-ikäisinä hän arvelee, että pari viikkokertaa pitää ilmapiirin leppoisana.

    • Anonyymi

      30v kokemuksella sanoisin että ihan normaalia kehitystä teillä. Homma tuntuu menevän jaksoittain että 2kk painaa kun kani ja uusia juttuja kokeillen, sit tulee rauhallisempi jakso missä sitä 1krt/vko laukut tyhjäksi riittää. Tämä tuntuu ainakin meillä toimivan molemmin puolin ja kivaa on ollut pitkään

    • Anonyymi

      millä perusteellaa valitsin tämän miehen joka sinua haluaa. ehkä on turvallinen ja loutettava mutta et ole alkuunkaan häntä rakaastanu . on niin että suurin osa naisista valitsee kunpanin mitä ei rakasta eikä himoitse. kun olet ennen miestäsi menettäny suuren rakkautesi ja nyt valinta sinun puolelta järkiliitto mutta ei rakkaus liitto. et ole onnelinen ollut 2o vuoteen vaan reppanaan kanssa olet kun hän ei sinua petä mutta itse saat kärsiä valinastasi.

    • Anonyymi

      Meillä ollaan oltu jo yli 30 avioliitossa ja mies aina vaan kimpussani. Eli, ihan samat ajatukset minulla, kuin aloittajalla. Alkaa jo vähän tympäisemään, kun kaikki ajatukset ja puheet pyörii miehellä seksin ympärillä. Seksiä pitäisi olla harrastamassa, mihin tahansa aikaan ja missä vaan. Mietin, mahtaako olla kiihottunut vain minusta, vai onko tässä nyt jotain muuta. Ei sillä, etteikö hän olisi aina ollut tuollainen, alusta asti.

    • Anonyymi

      Ihan sama tahti kun nuorenakin ... 46v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe