Tänään on poikkeuksellisen kylmä päivä ulkona jolloin pieni piristys palstalla ei olis

Anonyymi

Pahitteeksi. Tänään on mahdollisuus saada jälleen kerran esittää kysymyksiä hahmoille joihin he sitten vastaavat sen mukaan kuin haluavat itsestään tuoda esille.

💕 🃏

7

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤔 Kukakohan olisi niin kiltti ja voisi kysyä ludemilta että onkohan takiainen edelleen ludemin ikioma rakkaus?????

💕 🃏

• Rakas miks kysyt tollasta. Tietenkin olet ikuinen rakkaus minulle ja minä olen sinun rakkaus. Mutta et voi tässä ketjussa kysyä tuota jonka olisit voinut kysyä suoraan minulta. Tämän ketjun tarkoitus on antaa muille mahdollisuus kysyä meidän asioista ja me sitten vastataan sen mukaan kun on mahdollista. Rakkaudella sun ikioma ludem

💕 🃏

• Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

Rakas miks kysyt tollasta. Tietenkin olet ikuinen rakkaus minulle ja minä olen sinun rakkaus. Mutta et voi tässä ketjussa kysyä tuota jonka olisit voinut kysyä suoraan minulta. Tämän ketjun tarkoitus on antaa muille mahdollisuus kysyä meidän asioista ja me sitten vastataan sen mukaan kun on mahdollista. Rakkaudella sun ikioma ludem

💕 🃏

🤭🤭🤭🤭🤭Toivottavasti saisin edes asian vierestä kysyä että kuka on tämä kerttu josta on ollut jo muutaman kerran jotain mainintaa palstalla vaikka ei ole vielä kertaakaan ollut meidän pöydän ääressä kirjoittamassa, niin kuka on kerttu.

💕 🃏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭🤭🤭🤭🤭Toivottavasti saisin edes asian vierestä kysyä että kuka on tämä kerttu josta on ollut jo muutaman kerran jotain mainintaa palstalla vaikka ei ole vielä kertaakaan ollut meidän pöydän ääressä kirjoittamassa, niin kuka on kerttu.

💕 🃏

Niin, hyvä kysymys oli Kaisa toi. Ja jos saisin samalla kysyttyy että miks Kertun viestit ei tullu ajoissa perille mulle.

💕 🃏

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, hyvä kysymys oli Kaisa toi. Ja jos saisin samalla kysyttyy että miks Kertun viestit ei tullu ajoissa perille mulle.

💕 🃏

Kaisa kerttu ei ole hyvää seuraa meidän pöydän väelle joten sen takia hän ei ole osallistunut millään tavoin meidän ketjuihin ja taksulle sanon sen verran että ei ole minun syy jos taksun puhelin oikkuilee. Kummallista kuitenki että taksun puhelimeen toimii muut viestit ihan ajallaan ja normaalisti kun taksun sisko tai mutsi kirjoittaa.

💕 🃏

• Kylläpäs nyt lämmittää sydäntä jopa näinkin kylmällä kelillä kun minun omat rakkaat hahmot täällä keskenään kyselee vaikkapa haluisin niin kovin tietää mitä muut pöydät teistä haluaa tietää.

💕 🃏

• Sanna vastaus kysymykseen on että vaikka te kaikki olette minun hahmoja niin ludem on myös jokerin luoma hahmo mutta siltikin jokainen minun pöydän hahmo on samassa arvossa lukuunottamatta meidän kikeä 🍒, joka on palstalla myös tunnettu herttuatar nimellä jonka vuoksi olen kikestä enemmän kuin ylpeä ja erittäin ylpeä siitä että juuri minun pöydän ääressä hän on ollut pääroolissa ihan alusta asti ja tulee aina olemaan tämän pöydän järki ja ääni joka on teidän muiden hahmojen tuki ja turva tilanteessa kuin tilanteessa sen takia koska jokainen minun hahmo on minulle tärkeitä niin täytyyhän teillä olla joku joka teidän puolia pitää. Ja sen takia ludem on nyt pääroolissa kun kike on päättänyt olla pitkään poissa palstalla jolloin ludem on vastuussa tämän pöydän väestä ja auttaa teitä parhaansa mukaan ja sen takia ludemin viesteihin ei saa muut puuttuu tai poistaa. Ja jokerin logo on teidän tunnuksissa oltava koska minä ja jokeri mennään naimisiin niin siitä syystä.

💕 🃏

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2154
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1965
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1941
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1643
    5. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1537
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      490
      1511
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1494
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1310
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      76
      1188
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1169
    Aihe