Mitä mietit kun

Anonyymi

Sinuun otetaan yhteyttä pitkän ajan jälkeen?

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos yhteydenotto tulee henkilöltä jota välillä ajattelee, niin kivalta se tuntuu.

    • Anonyymi

      Ilahtuisin päiväni olisi pelastettu,

    • Anonyymi

      Joidenkin kanssa mietin että jokin ylempi voima koittaa että olenko vielä tyhmä.. yleensä kuitenkin positiivinen asia.

    • Anonyymi

      Riippuu ihmisestä ja siitä miksi on kulunut pitkä aika.

      • Anonyymi

        Vanhojen kavereiden yhteydenotto on yleensä aina mukavaa mutta jos yhteydenottaja on ollut enemmän niin herää paljon kysymyksiä?


    • Anonyymi

      Mitä pitäisi miettiä tästä aloituksesta?

      • Anonyymi

        Mä haluan olla vain sun kanssa ja kuulun ikuisesti sinulle ja sinä minulle. Meillä on niin vahva henkinen yhteys ettei se ole verrattavissa mihinkään. Tiedät itsekin sen että sulla ja mulla on ollut koko ajan se tietty sanaton henkinen yhteys jopa irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan olla vain sun kanssa ja kuulun ikuisesti sinulle ja sinä minulle. Meillä on niin vahva henkinen yhteys ettei se ole verrattavissa mihinkään. Tiedät itsekin sen että sulla ja mulla on ollut koko ajan se tietty sanaton henkinen yhteys jopa irl.

        Niin rakas. Mihin se johtaa?


      • Anonyymi

        Kyselen vain mitä miltä palstalaiset on siitä kun joku ottaa yhtäkkiä yhteyttä.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselen vain mitä miltä palstalaiset on siitä kun joku ottaa yhtäkkiä yhteyttä.
        Ap

        🤭..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakas. Mihin se johtaa?

        Saat niin päähän kun nähdään sitten tiedät tarkemmin miltä se mustasukkainen tunnelma tuntunut minusta ja ne kirjoitukset joita näin taas kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭..

        Tuollaista kyselyä kutsutaan pikkukukkanen kalasteluksi täällä netissä.


    • Anonyymi

      Vuosienkin päästä varmaan vielä odotan yhteydenottoa.

      • Anonyymi

        Itse ei voi ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ei voi ottaa yhteyttä?

        Yhteys oli mutta ei enää. Ajatuksissa vain, joskus ehkä laantuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteys oli mutta ei enää. Ajatuksissa vain, joskus ehkä laantuu

        Tuskin, kannattaisi satsata tulevaisuuteen eikä odottaa menneisyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin, kannattaisi satsata tulevaisuuteen eikä odottaa menneisyyttä?

        En mä mitään odota. Ihan realisti olen, kiitos vain.
        Tunteille ei voi mitään..


    • Anonyymi

      Harvemminpa sitä tulee odotettua yhteydenottoa sellaisilta joiden kanssa ei tule oltua enää tekemisissä. Sitä on mennyt eteenpäin elämässä ja varmasti hekin ovat.

    • Anonyymi

      Onhan se kiva tietää mitä kuuluu tutuille ihmisille, nykyisille ja ihmisille vuosien takaa.

    • Anonyymi

      Varmaan miettiä, että miksi nyt, jos ollut pitkä tauko ettei ole ollut tekemisissä keskenään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe