Tintin talipallon siirtosyy

Anonyymi

On selvinnyt pitkän jarmankoinnin jälkeen. Nyt puhuu mies: Hiiret tulevat taloon!

24

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maahan tippuneet rippeet ym houkuttaa hiiriä ja päästäisiä liian lähelle kivijalkaa.

    • Anonyymi

      Noniin, case is closed!

      • Anonyymi

        No mutta ei sitä ole pakko uskoa! Sitähän se selittely ei estä :)


    • Anonyymi

      Eli kuten myös tintin talipallo -case todistaa naisista ei oikein ole laajempaan ajatteluun, aina pitäisi olla miehen neuvomassa ja opastamassa.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      No niin. Sen kun äijä olis vaan heti avannut suunsa, niin olis vältytty paljolta. Mun äitini teki tosiaan paljon kaikkia tollasia. Siirteli tavaroita ja heitti jopa pois, sanomatta yhtään mitään. Muistan kun vielä asuin porukoilla, niin aina oli kaikki vähänkään harvemmin käytetty hukassa. Isä mouhos tosta aina tasasin väliajoin, kun mikään ei ikinä ole siellä mihin on laitettu. Aina joskus äitillä oli ihan järkeviäkin syitä, mutta pentele kun koskaan ei voinut sanoa asioista.

      • Jumankekka.. Ihan kuin oisin itse kirjoittanut tuon, tosin mun ukosta. Ärsyttävää..


      • Anonyymi

        Ei niillä oo mitään järkevää syytä, se on vallankäyttöä, toisella ei saa olla mitään omaa.


    • Anonyymi

      Fiksu mies!

      • Anonyymi

        no jaa....
        Asioista vois puhua tekemättä niitä salaa ja niin ettei muka toinen huomaa...


    • Monesko ketju tämä jo on samasta aiheesta...

      • Anonyymi

        Päätösketju. 3-osainen saaga.


      • Anonyymi

        Kolmas vissiin..Ei yhtään huomionkipeä näiden aloittaja...🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas vissiin..Ei yhtään huomionkipeä näiden aloittaja...🙄

        Ongelmasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmasi?

        En nyt viitti alkaa kaikkia ongelmiani listaamaan, ku en tarvi apua niiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt viitti alkaa kaikkia ongelmiani listaamaan, ku en tarvi apua niiden kanssa.

        Jotakin näytät tarvitsevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin näytät tarvitsevan.

        Jos tarttisin, niin tekisin tänne väh. 10 aloitusta. Mut en tarvi täältä apua..enkä huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarttisin, niin tekisin tänne väh. 10 aloitusta. Mut en tarvi täältä apua..enkä huomiota.

        Hei hei vänk vänk


    • Hiirethän on söpöjä. Entäs kun alkaa tulla rottia?
      No sama keino auttaa, mutta sitten tähän eläkeläisharrastukseen tarvii myös kaukoputken.

      • Anonyymi

        Hiirille pannaan loukku eli litsku. Släp! Ja nalkissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiirille pannaan loukku eli litsku. Släp! Ja nalkissa.

        Ootko rottaa koettanut loukuttaa? Se onkin fiksumpi epeli.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Ootko rottaa koettanut loukuttaa? Se onkin fiksumpi epeli.

        Rottaan on ihan muut konstit...
        mutta no niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rottaan on ihan muut konstit...
        mutta no niin.

        Naapurin kissa oli paras. Myrkkyä eivät kaupassa enää myyneet.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Naapurin kissa oli paras. Myrkkyä eivät kaupassa enää myyneet.

        juu. täytyy olla konsteja ;)


    • Anonyymi

      Ja ne myyräverkot sinne seinän alaosaan ja räystäsalueelleki, ne menee peukalonkokosesta aukosta. Niitä ei ennen laitettu. Ne metsämyyrät levittää sitä punkkiaki, ja se myyräkuume tietenki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe