On selvinnyt pitkän jarmankoinnin jälkeen. Nyt puhuu mies: Hiiret tulevat taloon!
Tintin talipallon siirtosyy
24
83
Vastaukset
- Anonyymi
Maahan tippuneet rippeet ym houkuttaa hiiriä ja päästäisiä liian lähelle kivijalkaa.
- Anonyymi
Noniin, case is closed!
- Anonyymi
No mutta ei sitä ole pakko uskoa! Sitähän se selittely ei estä :)
- Anonyymi
Eli kuten myös tintin talipallo -case todistaa naisista ei oikein ole laajempaan ajatteluun, aina pitäisi olla miehen neuvomassa ja opastamassa.
-harmiseikirj- - Anonyymi
No niin. Sen kun äijä olis vaan heti avannut suunsa, niin olis vältytty paljolta. Mun äitini teki tosiaan paljon kaikkia tollasia. Siirteli tavaroita ja heitti jopa pois, sanomatta yhtään mitään. Muistan kun vielä asuin porukoilla, niin aina oli kaikki vähänkään harvemmin käytetty hukassa. Isä mouhos tosta aina tasasin väliajoin, kun mikään ei ikinä ole siellä mihin on laitettu. Aina joskus äitillä oli ihan järkeviäkin syitä, mutta pentele kun koskaan ei voinut sanoa asioista.
- Anonyymi
Ei niillä oo mitään järkevää syytä, se on vallankäyttöä, toisella ei saa olla mitään omaa.
- Anonyymi
Fiksu mies!
- Anonyymi
no jaa....
Asioista vois puhua tekemättä niitä salaa ja niin ettei muka toinen huomaa...
Monesko ketju tämä jo on samasta aiheesta...
- Anonyymi
Päätösketju. 3-osainen saaga.
- Anonyymi
Kolmas vissiin..Ei yhtään huomionkipeä näiden aloittaja...🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas vissiin..Ei yhtään huomionkipeä näiden aloittaja...🙄
Ongelmasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmasi?
En nyt viitti alkaa kaikkia ongelmiani listaamaan, ku en tarvi apua niiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt viitti alkaa kaikkia ongelmiani listaamaan, ku en tarvi apua niiden kanssa.
Jotakin näytät tarvitsevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin näytät tarvitsevan.
Jos tarttisin, niin tekisin tänne väh. 10 aloitusta. Mut en tarvi täältä apua..enkä huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarttisin, niin tekisin tänne väh. 10 aloitusta. Mut en tarvi täältä apua..enkä huomiota.
Hei hei vänk vänk
Hiirethän on söpöjä. Entäs kun alkaa tulla rottia?
No sama keino auttaa, mutta sitten tähän eläkeläisharrastukseen tarvii myös kaukoputken.- Anonyymi
Hiirille pannaan loukku eli litsku. Släp! Ja nalkissa.
Anonyymi kirjoitti:
Hiirille pannaan loukku eli litsku. Släp! Ja nalkissa.
Ootko rottaa koettanut loukuttaa? Se onkin fiksumpi epeli.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Ootko rottaa koettanut loukuttaa? Se onkin fiksumpi epeli.
Rottaan on ihan muut konstit...
mutta no niin. Anonyymi kirjoitti:
Rottaan on ihan muut konstit...
mutta no niin.Naapurin kissa oli paras. Myrkkyä eivät kaupassa enää myyneet.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Naapurin kissa oli paras. Myrkkyä eivät kaupassa enää myyneet.
juu. täytyy olla konsteja ;)
- Anonyymi
Ja ne myyräverkot sinne seinän alaosaan ja räystäsalueelleki, ne menee peukalonkokosesta aukosta. Niitä ei ennen laitettu. Ne metsämyyrät levittää sitä punkkiaki, ja se myyräkuume tietenki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439