Monet vuodet toivoin ystävää ihmisestä ja oltiinkin tekemissä valtavan paljon. Kelpasin kaikkiin hommiin ja rahan lainaamiseen. Kelpasin kuuntelijaksi ja yksinäisiin päiviin.
Kun silmäni aukenivat vuosien jälkeen ja huomasin kuinka minä aikuinen ihminen lankesin syvään ansaan. Kuinka minulle valehdeltiin kerta toisensa jälkeen. Ja kuinka minä uskoin kaiken sen vuosia. Se kun tajusi kuinka valhetta kaikki oli se sattuu.
Sattuu niin paljon että jos ikinä voin luottaa enää on se ihme. Rikki revitty ja haavoilla. Ja nyt on aika jättää. Aika jättää ja eheytyä. Se voima tulee minusta vielä kun oikein uskon ja luotan. Ei mulla muuta.
Kun on aika
5
74
Vastaukset
- Anonyymi
On varmasti iso muutos, kun on huomannut tuollaisen asian tapahtuneen jo pitkään. Itellä on kans samanlaista tapahtunut elämässä. Ihan täytyy tehdä kunnon muutos, että loppuu yli käveleminen, hyötyminen ja kaksinaamainen käytös. Ja just kun kyseessä sellaiset ihmiset, joita kohtaan on ollut pyytteetön ja ystävällinen. Ei elämässä ole monia ystäviä. Harvatkin osoittautuvat kataliksi.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta
- Anonyymi
itse en koskaan lainaa rahaa kenellekään. Jos joku on todella ahtaassa tilanteessa, annan summan hänelle odottamatta takaisin maksua.
"Ystävien" pyytäessä sitä ja tätä, tarjoan apuani yhden kerran. Toisella kertaa vastaukseni on jokaiselle kielteinen. Varsinkaan kun sieltä ei koskaan tule minulle mitään vastakaikua.
En halua menettää ystäviäni, niitä harvoja joita minulla on. Heillä on sama periaate.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta
- Anonyymi
Ymmärrän, on myös ollut yksi tuollainen elämässäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958