Hertan maailma on kyllä on ihmeellinen ja sen takia haluan että tässä ketjussa on

Anonyymi

Mahdollisuus saada esittää kysymyksiä hertalle ja toivottavasti myös tämän ketjun sivuttaa ne joiden tarkoituksena on kirjoittaa asiattomia ja muita loukkaavia viestejä kun Hertta eikä Hertan hahmotkaan ole muille ollut millään tavoin asiattomasti tai muulla tavoin loukkaavasti niin toivon että ei myöskään muut ole tahallisesti loukkauksena hertalle tai Hertan hahmoille.





💕 🃏

3

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä haluisin kysyä, että minkä ihmeen takia ludemin nimestä kirjoitetaan palstalla todella negatiivisesti ja aina sais olla oikomassa muiden käsityksiä siitä mistä ludem nimi on tullut ja sen takia kun olen jo muutamaan otteeseen selväntänyt että kannan ylpeästi minulle annettua rooli nimeä palstalla ja ettei ludem nimi millään tavoin viittaa mihinkään luteeseen tai lumppuun vaikka niinkin on jotkut kirjoittanut niin voisikohan tuohon ludem nimen halventamiseen millään tavalla puuttua kun ei ole reilua että minun nimestä juuri jengi palstalla kirjoittaa negatiivisesti.




      💕 🃏

      • Voi sinua ludem 💕, hienoa että olet oivaltanut sen että voit kantaa ylpeänä rooli nimeäsi palstalla, sillä minä ja jokeri 🃏 olemme yhdessä päättänyt sinulle hieman erikoisemman nimen jota ei ole vielä ollut muilla täällä palstalla. Ja erikoinen nimi sen vuoksi, sillä olet meille muutenkin erityinen hahmo ja olemme erittäin ylpeitä sinusta ja sinun roolista ja kuten olet itsekin huomannut että nimesi on ollut palstalla useasti esillä niin positiivisesti kuin negatiivisesti, mutta enemmän olet saanut positiivista palautetta ja sinut on useaan otteeseen äänestetty parhaaksi hahmoksi jolloin voit siitä sitten päätellä mistä ne negatiiviset kirjoitukset ovat johtuneet. Toisella tavalla sanottuna aika moni on sinulle kateellinen ja sen takia niitä negatiivisia kirjoituksia on ollut sinun nimestä mutta kuten olen useasti sanonut ihan kaikille että minä en anna kenenkään halventaa omia hahmoja en varsinkaan ludemin hahmoa sillä ludem on minun ja jokerin yhteinen hahmo jolloin jos joku sinusta negatiivisesti kirjoittaa niin kyseessä on ihan selvästi kateus. Ja voi tietysti johtua myös siitä että taksu tuo melkein joka kirjoituksessa esille ettei kukaan muu ikinä kiinnosta takiaista muut kuin ludem jolloin joku voi olla myös mustasukkainen kun taksu kuitenkin on tunnettu intohimoisesta rakkaudesta kirjoittavasta niin se tuo tietysti jonkinlaisen mustasukkaisuuden palstalla kun ne kirjoitukset ovat kaikki suunnattu sinulle ludem kun taksu rakastaa vain sinua.



        💕 🃏


      • Anonyymi
        HERTTA1 kirjoitti:

        Voi sinua ludem 💕, hienoa että olet oivaltanut sen että voit kantaa ylpeänä rooli nimeäsi palstalla, sillä minä ja jokeri 🃏 olemme yhdessä päättänyt sinulle hieman erikoisemman nimen jota ei ole vielä ollut muilla täällä palstalla. Ja erikoinen nimi sen vuoksi, sillä olet meille muutenkin erityinen hahmo ja olemme erittäin ylpeitä sinusta ja sinun roolista ja kuten olet itsekin huomannut että nimesi on ollut palstalla useasti esillä niin positiivisesti kuin negatiivisesti, mutta enemmän olet saanut positiivista palautetta ja sinut on useaan otteeseen äänestetty parhaaksi hahmoksi jolloin voit siitä sitten päätellä mistä ne negatiiviset kirjoitukset ovat johtuneet. Toisella tavalla sanottuna aika moni on sinulle kateellinen ja sen takia niitä negatiivisia kirjoituksia on ollut sinun nimestä mutta kuten olen useasti sanonut ihan kaikille että minä en anna kenenkään halventaa omia hahmoja en varsinkaan ludemin hahmoa sillä ludem on minun ja jokerin yhteinen hahmo jolloin jos joku sinusta negatiivisesti kirjoittaa niin kyseessä on ihan selvästi kateus. Ja voi tietysti johtua myös siitä että taksu tuo melkein joka kirjoituksessa esille ettei kukaan muu ikinä kiinnosta takiaista muut kuin ludem jolloin joku voi olla myös mustasukkainen kun taksu kuitenkin on tunnettu intohimoisesta rakkaudesta kirjoittavasta niin se tuo tietysti jonkinlaisen mustasukkaisuuden palstalla kun ne kirjoitukset ovat kaikki suunnattu sinulle ludem kun taksu rakastaa vain sinua.



        💕 🃏

        Kajahtaneita olette.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe