Mitähän tää mies meinaa..

Anonyymi

Heippa!
Ajattelin kirjoittaa tänne viime aikaisista tapahtumista kun en nyt oikein tiedä mitä ajatella tästä kaikesta. Ekaksi, tiedän olevani kusipää ja paska ihminen, sitä ei tarvi tulla kertoon. Oman tunnon tuskat on melkoset.

Tässä jokin aika sitten päädyin suutelemaan kaverin miehen kanssa. Suutelu oli kiihkeää, molemmat haluttiin muutakin mutta ei tehty. Kännissäkin oltiin. Hän toivoi että tämä jäisi meidän väliseksi, lupasin että jääkin. Sen verran oli alkoholilla vaikutusta että mulla ei oo hajuukaa kumpi teki alotteen, ei kai sen väliä, täysillä mukana oltiin molemmat.

Tapahtuneen jälkeen juttelimme miehen kanssa asiasta päät selvinä, mies sanoi ettei kadu ja että tykkäsi, minä myös vaikka en todella saisi näin tuntea. Jatkosta ei puhuttu muuta kuin ollaan niin kuin ennenkin. Hän sai pääni totaalisen sekaisin, mietin häntä paljon ja ehkä jollain tasolla ihastustakin on ilmaasa.

Mies on parisuhteessaan täysi mulkku. Syötävän hyvännäköinen ja seksikäs mies mutta päästään paskaa. Olen ollut todistamassa hänen hirveää käytöstään muutamia kertoja, hän taitaa olla narsisti. Yksi asia ihmetyttää hänen käytöksessään, jos minä olen paikalla, hän on minua kohtaan erittäin kiltti ja ihana, omaa naistaan kohtaan hirveä. Miksi näin.

Toinen asia mitä ihmettelen. Hän muuttui paljon tuon meidän hetken jälkeen, alkoi laittaa itseään kuntoon, kaikkea sellasta mikä ei olisi ennen tullut kuuloonkaan. Kyseessä asioita mitä minäkin teen. Miksi.

Ihmettelen myös kun tuntuu että välttelee minua. Kysyin asiasta, ei kuulemma, silti hän ei hirveesti ole läsnä jos olen heillä,silloinkin käytöksensä on hirveää. Hän ei selvästi ole suhteeseensa tyytyväinen, luulin että se on vaan esittämistä mutta tuskin kun toinenkin sanoi että paskaa on.

Mitä ajatuksia tää herättää, mitä tää mies oikein meinaa. Minut hän sai sekasin, kertoi että minäkin hänet. En saisi tämmösii tuntee tai miettii hänestä mut jollain tasol sai mut ihastuu vaikka mulkku päästään onkin.. Vai olenko vaan jäämässä narsistin koukkuun? Sitte ku se huomaa et oon koukussa, sitte kohtelee muaki ku paskaa? Tai voisko olla jotai tunteita mua kohtaan? Pitäisi ehkä kysyy siltä mut mä en vaan voi.

18

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrät tuon tilanteen itsekin, kuten kirjoitit.

    • Anonyymi

      Okei. Se mies on saanut kyllä semmosen myllerryksen pääni sisälle ettei ole tosikaan. Tiedän että pitäisi vain antaa olla, olla miettimättä koko asiaa, oikeastaan haluaisin vihata häntä koska käytös on mitä on mutta aina vaan uudestaan ja uudestaan huomaan haaveilevani hänestä kaikenlaista, en todellakaan saisi, en halua olla petoksessa mukana vaikka jo olinkin tai olinhan pettäjä kaveria kohtaan. Jollain sairaalla tavalla haluaisin hänen kanssaan asioita mutta toisaalta tiedän ettei enää mitää tapahdu. Sekin mitä tapahtui niin olen paljon miettinyt että oliko se siitä kun vain satuin oleen siinä, känninen pieni hairahdus vai olisiko sillä jotain tunteita. Tällä hetkellä olen sitä mieltä että se oli vaan narsistin yksi keino saada valtaansa. Siihen valtaan en halua.

      Ap

      • Anonyymi

        Niin kumpi on narsistinen. Kumpi teki aloitteen. Kumpi osasi lopettaa ja kuka vaan jatkaa.


    • Anonyymi

      Unohda!!!
      Alkuhurman jälkeen kohtelu ja käytös muuttuu!!!

    • Anonyymi

      Mä ymmärrän pettämistä, ja pettäisi itsekin, jos rakastukseni haluaisi, mutta jos toi mies tosiaan on vain mulkku narsisti, ja pelkästää seksikäs, niin sitten sä olet nähnyt tulevaisuuteen.

    • Anonyymi

      Keksi, hyvä ihminen, korkeampitasoista ajattelemista ja tekemistä!

      Laiskuus on kaiken pahan alku ja juuri. Sinulla on aivan liian paljon tyhjää aikaa. Aikaa jonka sinä laiskuuttasi täytät saastalla ja lialla. Minkalaista muuta tulosta sinä (tai kukaan täysijärkinen) voi edes odottaa!

      Sinä huolellisesti ja harkiten konttaat viinapullolle, huolellisesti ja harkiten tiedät tekeväsi itsestäsi idiootin ("viinalla oli osuutta asiaan"). Täysin tietoisesti hakemalla haet moraalista krapulaa itsellesi.
      Miksi?
      Koska se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin aivotonta ja helppoa!

      Vaati aivan pikkuisen älyä kohottaa itsensä tuolta viemäristä.
      Mutta se on älyn käytön arvoista!

    • Anonyymi

      Järjellä ajatellen jätä väliin niin vähemmällä pääset. Jos meet halun perässä, niin riski on tiedossa. Saattaa mennä ystävyys ja saat mulkuksi muuttuvan ukon rinnallesi. Kohtelee aluksi hyvin, kun kyllästyy suhun ja saat saman kohtalon kuin ystäväsi.

    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista. Tiedän itsekkin että paree antaa olla. Tämä kirjoittaminen tänne ja teidän kommentit selkeytti aika paljon omia ajatuksia. En tiedä mitä mies minusta haluaa, haluaako mitään, en aio ottaa selvää. Vältellä en voi, näemme todella usein, tapaamme usein porukalla ja näemme sattumaltakin usein. Aina kun alkaa kuola valua miestä katsellessa pitää vaan viimeistään siinä kohtaa muistuttaa itseään että hän on mulkku. Helpompi olisi olla kun ei olisi kännissä säätänyt mutta sitä ei enää voi muuksi muuttaa.

      Ap

      • Anonyymi

        Minä luulen, että hän muuttuisi kiltiksi ja uskolliseksi mieheksi sinun kanssasi jos vaan antaisit mahdollisuuden. Et varmaankaan voi häntä vastustaa, eikä hän sinua. Siitä kertoo tuo, että yrittää vältellä sinua. Todennäköisesti on rakastunut ja sinun näkemisesi tekee liian kipeää. Kyllä rakkauden eteen pitää taistella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että hän muuttuisi kiltiksi ja uskolliseksi mieheksi sinun kanssasi jos vaan antaisit mahdollisuuden. Et varmaankaan voi häntä vastustaa, eikä hän sinua. Siitä kertoo tuo, että yrittää vältellä sinua. Todennäköisesti on rakastunut ja sinun näkemisesi tekee liian kipeää. Kyllä rakkauden eteen pitää taistella!

        Ehkei tuossa tilanteessa kuitenkaan. Tosin rakkaus ja Rakkaus on eri asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että hän muuttuisi kiltiksi ja uskolliseksi mieheksi sinun kanssasi jos vaan antaisit mahdollisuuden. Et varmaankaan voi häntä vastustaa, eikä hän sinua. Siitä kertoo tuo, että yrittää vältellä sinua. Todennäköisesti on rakastunut ja sinun näkemisesi tekee liian kipeää. Kyllä rakkauden eteen pitää taistella!

        hahahaaa! musta onkin valkoista ja paha onkin hyvää. Minä saan kaiken lian muuttumaan puhtaaksi koska minä olen erilainen! hahahaaa luulotausten haaveilua.


      • Anonyymi

        No jos teillä on yhteinen kaveriporukka ja tapailet porukan varattua miestä, niin nyt kannattaisi pakittaa ihan huolella. Jos asia paljastuu tälle porukalle, niin voit odottaa melkoista shittiä niskaan, ja muuttua hylkiöksi ainakin porukan naisten silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos teillä on yhteinen kaveriporukka ja tapailet porukan varattua miestä, niin nyt kannattaisi pakittaa ihan huolella. Jos asia paljastuu tälle porukalle, niin voit odottaa melkoista shittiä niskaan, ja muuttua hylkiöksi ainakin porukan naisten silmissä.

        Ja kaikin muunkin tavoin. Saattaisi panna sua aikansa kuluksi ja kun jäisi kiinni niin heipat. Sä ottasit kaiken paskan niskaan, menetät ystäväporukan, mainees ja loppupeleis tuon tyypin (mikä oliskin hyvä) Noita narsistin piirteitä omaavia on kyllä tarpeeksi eikä ne ajattele muuta ku itteensä. Pakene!


    • Anonyymi

      Pahojen tekojen myötä kauniskin rumentaa itseään. Huonot teot syö luonnetta ja vetää pitkässä juoksussa oman mielen matalaksi. Lähipiiri ei katso hyvällä, hyvänä esimerkkinä toimii Maisakin. En suosittele, kärsit raskaasti myöhemmin hölmöilyistä.

    • Anonyymi

      Tyypillinen narsisti!! Kohtelee omaa huonosti, jopa muiden läsnäollessa ja hurmaa toisen tai toisia!

      Ja kun on saanut haluamansa, niin matka jatkuu.....

    • Anonyymi

      Otat siitä itelles kunnon narsku ukon. Kyllä se jonkun toisenkin sun kanssa ollessa sekottaa.

    • Anonyymi

      Tajuat itsekin mistä kyse. Pelastaudu vielä kun voit. Narsisti tappaa henkisesti ja tekee sen hitaasti jauttien joka hetki. Mitä enemmän kärsit, sen parempi hänen olonsa on. Ainahan he ovat niin ihania alussa, mutta kun jäät koukkuun, alkaa kidutus.

    • Anonyymi

      Kokemusta on samanlaisesta tilanteesta.
      Suosittelen:Unohda.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe