Avarn Security

Anonyymi

Varokaa! Etsivät helmi-syyskuulle työntekijöitä.

Lupaavat ”pääosin kokoaikaista työtä” tuntipohjalta tai härskisti valehtelevat, että kyseessä toistaiseksi voimassa oleva kokoaikatyö. Ei ole. Työvuorolista saattaa olla viikko töitä, kolme viikkoa työttömänä tai yksi päivä töitä ja loput kuukaudessa työttömänä.

Tuntityö, miksi? Siksi, että kyseessä ei ole oikeasti kokoaikatyö vaan tunteja siellä täällä jos sitäkään.

Tarkoitus vaan ensinnäkin saada lyhyt sesonkituuraaja kaverille ja toisekseen tarkoitus saada sinut takaisin työttömäksi työnhakijaksi kortistoon.

Sieltä sitten sinut voidaan poimia kuin rusinat pullasta palkkatukityöhön tai vuorotteluvapaasijaiseksi tai paskafirma palkkaa epätoivoisen, nälkäisen, työttömän köyhän mahdollisimman paskalla palkalla.

Joko itse kesksimällä keksivät perättömiä tekosyitä, että saisit potkut ja vielä siihen päälle yrittävät uskotella sinulle, että saat te-toimistosta karenssin tai jos uskallat kysymään, että missä minun luvatut työtunnit niin se on välittömästi kutsu toimistolle ja potkut.

Työtoverit ovat myöskin äärimmäisen veemäisiä tarkoituksella (?) ja slorvailevat kaikki työtunnit ja työtehtävät ja teetättävät ne sinulla samalla kun itse hengailevat kavereidensa kanssa.

3

909

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tainnut tulla fudut.

• Anonyymi

Ihan hyvin itte ainaski töitä saanu avarnilta. 2500e about kk ja jatkuvasti kysyvät töihin myös. En sit tiiä missä hevonhelvetissä ukko työskentelee

• Anonyymi

Koko korttitalo on luhistumassa justiinsa nytten. Kuulemma aivan rahat finaalissa.

Turha hakea, sillä tulet saamaan kenkää ennemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1058
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      700
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      676
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      190
      534
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      460
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      427
    Aihe