Puoliso instaan ja saa kummia viestejä?

Anonyymi

Mielipiteitä kysyisin. Puoliso oli tehnyt itselleen instagram - tilin minulle puhumatta, kuulin sitten sattumalta muuta kautta. Nou big deal, mutta ihmetyttää miksei voinut kertoa, koska muutoin puhutaan ns. kaikesta, tai näin olin (taas) kuvitellut...

Eli onko instassa "jotain" erityistä, jotta sinne pitää mennä puolisoaan "pakoon", tai ainakin niin, etten näe hänen toimintaansa siinä some - kanavassa? Itse en siis ole instassa.

Sitten, kuulemma eräs vastakkaista sukupuolta oleva oli laittanut hänelle vuosien jälkeen watsappiin outoja (käsittämättömiä) viestejä, jotka kuitenkin oli sitten poistanut. Ei ollut kuulemma ehtinyt edes nähdä jokaista.

Sattumaa ja onko näillä asioilla jokin yhteys?

4

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka se on.

• Anonyymi

No tietty valehtelee. Meni instaan kun tämä tyyppiki oli siellä. Kaikki on vilpillistä mikä ei kestä päivänvaloa.

• Anonyymi

Teetpä nyt numeron tuosta... onko teillä muita
      ongelmia joita nyt jätät kertomatta? Koska tuosta saa kyllä kuvan, että nyt yrität
      Herätellä epäluuloa miestä kohtaan, kun taustoja hyvin vähän kerrot ( mikä palstalla tietysti Ok) niin en halua ottaa kantaa. Tai ehkä sen verran,että katso peiliin kuinka jos asiat olisivat toisinpäin..

• Anonyymi

Hei katso peiliin, sähän kontrolloit puolisoasi. Pitääkö insta-tilin perustamiseen sun mielestä kysyä lupa? Pitääkö sun mielestä toisten asioista olla koko ajan tietoinen?
      Pitääkö sun vahtia puolisosi tekemisiä koko ajan?

Nyt vittu oikeesti. Mieti hetki että oonko mä hyvä puoliso vai kusipää? Kumpaa itse katselisit?
      Nonii ja nyt menet ja pyydät ensimmäiseksi anteeksi. Sen jälkeen voisit vaikka kehittyä henkisesti. Voin kertoa että lukemani perusteella sulla on iso työ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58