Mielipiteitä kysyisin. Puoliso oli tehnyt itselleen instagram - tilin minulle puhumatta, kuulin sitten sattumalta muuta kautta. Nou big deal, mutta ihmetyttää miksei voinut kertoa, koska muutoin puhutaan ns. kaikesta, tai näin olin (taas) kuvitellut...
Eli onko instassa "jotain" erityistä, jotta sinne pitää mennä puolisoaan "pakoon", tai ainakin niin, etten näe hänen toimintaansa siinä some - kanavassa? Itse en siis ole instassa.
Sitten, kuulemma eräs vastakkaista sukupuolta oleva oli laittanut hänelle vuosien jälkeen watsappiin outoja (käsittämättömiä) viestejä, jotka kuitenkin oli sitten poistanut. Ei ollut kuulemma ehtinyt edes nähdä jokaista.
Sattumaa ja onko näillä asioilla jokin yhteys?
Puoliso instaan ja saa kummia viestejä?
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka se on.
- Anonyymi
No tietty valehtelee. Meni instaan kun tämä tyyppiki oli siellä. Kaikki on vilpillistä mikä ei kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Teetpä nyt numeron tuosta... onko teillä muita
ongelmia joita nyt jätät kertomatta? Koska tuosta saa kyllä kuvan, että nyt yrität
Herätellä epäluuloa miestä kohtaan, kun taustoja hyvin vähän kerrot ( mikä palstalla tietysti Ok) niin en halua ottaa kantaa. Tai ehkä sen verran,että katso peiliin kuinka jos asiat olisivat toisinpäin.. - Anonyymi
Hei katso peiliin, sähän kontrolloit puolisoasi. Pitääkö insta-tilin perustamiseen sun mielestä kysyä lupa? Pitääkö sun mielestä toisten asioista olla koko ajan tietoinen?
Pitääkö sun vahtia puolisosi tekemisiä koko ajan?
Nyt vittu oikeesti. Mieti hetki että oonko mä hyvä puoliso vai kusipää? Kumpaa itse katselisit?
Nonii ja nyt menet ja pyydät ensimmäiseksi anteeksi. Sen jälkeen voisit vaikka kehittyä henkisesti. Voin kertoa että lukemani perusteella sulla on iso työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887