Millä siirtelet lunta? Vai oletko ihan idioottina umpihangessa kaiken keskellä ja teet itkua siinä?
Lumen siirto
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eli ei vastausta. Eli toljotat lumessa!
- Anonyymi
Ei mun tarvi lunta luoda, se luodaan mun puolesta.
- Anonyymi
Ei sellaista paikkaa olekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista paikkaa olekaan
Sellaisia paikkoja on aika paljonkin. Esimerkiksi tuskin monikaan kerrostalossa asuva joutuu koskaan lumia lykkimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia paikkoja on aika paljonkin. Esimerkiksi tuskin monikaan kerrostalossa asuva joutuu koskaan lumia lykkimään.
Laistajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laistajat.
Huoltoyhtiö on sitä varten.
- Anonyymi
Siihen tarkoitukseen on lumikola, niitä on alumiinista ja muovisia. Muoviset vähän huonoja, eivät oikein luista ja hajoavat. Sitten näitä lumilapioita, joilla voi pienempiä lumikuormia siirrellä. Ja harjalla tietenkin oven edusta. Parkumalla eivät lumet siirry mihinkään.
- Anonyymi
Uusin on kyllä ”lumentyönnin”, jossa metallinen reuna.
Ajatuksen voimalla.
- Anonyymi
traktorilla
- Anonyymi
Mulla on oma lumilinko, seuraan säätiedotuksii kuin kuuta nousevaa, että millon pääsee linkoomaan.
- Anonyymi
Istun hangessa ja syön kaiken lumen.
Kalenteri, pihan kallistukset ja ojat hoitelee aina suurimman työn. Ei tarvi kun antaa ajan kulua.
- Anonyymi
Sulatan sen kusemalla oluenmaistelun ohessa.
- Anonyymi
On varmasti aika hauskaakien lumien siirtely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835