Millä siirtelet lunta? Vai oletko ihan idioottina umpihangessa kaiken keskellä ja teet itkua siinä?
Lumen siirto
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eli ei vastausta. Eli toljotat lumessa!
- Anonyymi
Ei mun tarvi lunta luoda, se luodaan mun puolesta.
- Anonyymi
Ei sellaista paikkaa olekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista paikkaa olekaan
Sellaisia paikkoja on aika paljonkin. Esimerkiksi tuskin monikaan kerrostalossa asuva joutuu koskaan lumia lykkimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia paikkoja on aika paljonkin. Esimerkiksi tuskin monikaan kerrostalossa asuva joutuu koskaan lumia lykkimään.
Laistajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laistajat.
Huoltoyhtiö on sitä varten.
- Anonyymi
Siihen tarkoitukseen on lumikola, niitä on alumiinista ja muovisia. Muoviset vähän huonoja, eivät oikein luista ja hajoavat. Sitten näitä lumilapioita, joilla voi pienempiä lumikuormia siirrellä. Ja harjalla tietenkin oven edusta. Parkumalla eivät lumet siirry mihinkään.
- Anonyymi
Uusin on kyllä ”lumentyönnin”, jossa metallinen reuna.
Ajatuksen voimalla.
- Anonyymi
traktorilla
- Anonyymi
Mulla on oma lumilinko, seuraan säätiedotuksii kuin kuuta nousevaa, että millon pääsee linkoomaan.
- Anonyymi
Istun hangessa ja syön kaiken lumen.
Kalenteri, pihan kallistukset ja ojat hoitelee aina suurimman työn. Ei tarvi kun antaa ajan kulua.
- Anonyymi
Sulatan sen kusemalla oluenmaistelun ohessa.
- Anonyymi
On varmasti aika hauskaakien lumien siirtely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393