Millä siirtelet lunta? Vai oletko ihan idioottina umpihangessa kaiken keskellä ja teet itkua siinä?
Lumen siirto
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eli ei vastausta. Eli toljotat lumessa!
- Anonyymi
Ei mun tarvi lunta luoda, se luodaan mun puolesta.
- Anonyymi
Ei sellaista paikkaa olekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista paikkaa olekaan
Sellaisia paikkoja on aika paljonkin. Esimerkiksi tuskin monikaan kerrostalossa asuva joutuu koskaan lumia lykkimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia paikkoja on aika paljonkin. Esimerkiksi tuskin monikaan kerrostalossa asuva joutuu koskaan lumia lykkimään.
Laistajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laistajat.
Huoltoyhtiö on sitä varten.
- Anonyymi
Siihen tarkoitukseen on lumikola, niitä on alumiinista ja muovisia. Muoviset vähän huonoja, eivät oikein luista ja hajoavat. Sitten näitä lumilapioita, joilla voi pienempiä lumikuormia siirrellä. Ja harjalla tietenkin oven edusta. Parkumalla eivät lumet siirry mihinkään.
- Anonyymi
Uusin on kyllä ”lumentyönnin”, jossa metallinen reuna.
Ajatuksen voimalla.
- Anonyymi
traktorilla
- Anonyymi
Mulla on oma lumilinko, seuraan säätiedotuksii kuin kuuta nousevaa, että millon pääsee linkoomaan.
- Anonyymi
Istun hangessa ja syön kaiken lumen.
Kalenteri, pihan kallistukset ja ojat hoitelee aina suurimman työn. Ei tarvi kun antaa ajan kulua.
- Anonyymi
Sulatan sen kusemalla oluenmaistelun ohessa.
- Anonyymi
On varmasti aika hauskaakien lumien siirtely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733