Aviopuolison plussat ja miinukset

Anonyymi

Kertokaapa aviopuolisoistanne hyvät ja huonot puolet.

31

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot sairaalloisen utelias. Piti tänneki tulla utelemaan. Mä haluan eron!

      • Anonyymi

        No, toista ihmistähän ei voi pitää vankina eikä käskyläisenä, joten ei kun nimi paperiin ja poikamieheksi.


    • Anonyymi

      Mulla menis viikkoja kirjoittaa niitä huonoja puolia joten helpompaa olis kirjoittaa niitä hyviä puolia ja se on ihan helppoa kun ei tarvitse kirjoittaa mitää. Toisin sanoen voin palauttaa tyhjän vastauksen tähän

      • Anonyymi

        Huonoja puolia : kaikki

        Hyviä puolia :🤔🤷🏾‍♀️


    • Anonyymi

      Taksun hyviä puolia :kaikki


      Huonoja puolia : ei ole mitään huonoja puolia kun taksu on paras mahdollinen puoliso.

      • Anonyymi

        Ludem, hyvät puolet ovat : 🤔 ❌

        Next

        Huonot puolet : valehtelu, pettäminen, tinder treffeille meneminen, exien kuvien katselu, huoraaminen, mykkä, kykenemätön mihinkään normaaliin keskusteluun, äkkipikainen, toimii välittömästi kun on mustasukkainen tunnelma niin ludem ei kerkeä edes tiedustella asian todellista laitaa vaan omien tuntemuksien mukaan toimii ja kostaa minulle aiheettomasti ilman mitään syytä. 💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤Niin pitkä lista huonoja puolia joten takiainen menee nyt nukkumaan.




        💕 🃏


      • Anonyymi

        awww...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        awww...

        Hyviä puolia on, seksiä hänen veljen kanssa ja huonoja puolia on varmaan ne hänen reaktioita kun kuulee uutiset minusta ja hänen broidist ja varmaan tuossa kesään mennessä olen jo lisääntymässä joten toivottavasti niitä hyviä puolia olisi kun ollaan kohta melkein samaa perhettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä puolia on, seksiä hänen veljen kanssa ja huonoja puolia on varmaan ne hänen reaktioita kun kuulee uutiset minusta ja hänen broidist ja varmaan tuossa kesään mennessä olen jo lisääntymässä joten toivottavasti niitä hyviä puolia olisi kun ollaan kohta melkein samaa perhettä

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem, hyvät puolet ovat : 🤔 ❌

        Next

        Huonot puolet : valehtelu, pettäminen, tinder treffeille meneminen, exien kuvien katselu, huoraaminen, mykkä, kykenemätön mihinkään normaaliin keskusteluun, äkkipikainen, toimii välittömästi kun on mustasukkainen tunnelma niin ludem ei kerkeä edes tiedustella asian todellista laitaa vaan omien tuntemuksien mukaan toimii ja kostaa minulle aiheettomasti ilman mitään syytä. 💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤Niin pitkä lista huonoja puolia joten takiainen menee nyt nukkumaan.




        💕 🃏

        Taksu tämä viestisi on loukkaava ja näkemykseni on erilainen. Sitten vielä ihmettelet miksi en ole sylissäsi.💕


    • Anonyymi

      Plussaa, hyvää seksiä, osaa laittaa ruokaa, samoja mielenkiinnon kohteita, tarpeeksi, peukut vaimolle niistä. HUONOO, suuttuu helposti.

    • Anonyymi

      rauhallinen
      hyvä äiti
      kaunis
      seksikäs vartalo
      osaa kokata
      käy töissä
      mielenterveys kunnossa

      - ei halua seksiä eikä läheisyyttä
      - ei osaa puhua tunteistaan
      - ei ole kiinnostunut minun asioistani
      - huonomuistinen
      - ei osaa ennakoida tilanteita eikä hänellä oikein "leikkaa"

    • Anonyymi

      Njaa, hyvät puolet on että ei ole puolisoa ja huonot puolet...niitä ei ole!
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      plussat
      -Poikkeuksellisen korkea moraali
      - kiltti
      - puhuu kauniisti
      - sydämellinen
      -romantikko
      - älykäs
      -huumorintaju/hauska
      -keskustelutaitoinen
      -ahkera
      -ymmärtäväinen
      -empaattinen
      - tunteellinen
      -on ja haluaa olla hyvä minulle
      - saa minut tuntemaan erityiseksi
      -kuuntelutaitoinen, ymmärtää kuulemansa
      -rohkea
      -päättelykykyinen
      -hyvä äiti
      -menestynyt

      miinukset
      liian kaunis

    • Anonyymi

      Vaimoni paras puoli on realismi.
      Hän on sanonut, että minä olen paras mahdollinen aviomies hänelle!
      Huonoin puoli? Hän täyttää maaliskuussa 73 vuotta.

    • Anonyymi

      Huonot:

      -Lihonut
      -Joutunut lataamolle ja terapiaan traumojensa takia
      -Aikaisemmin oli erittäin himokas, nykyään yhtä himokas kuin kierrätyspaperilaatikko
      -Alkanut vittuilla
      -Käski mennä vieraisiin
      -Roikkuu koko ajan Facessa ja Messengerissä

      Hyvät:

      -ööh...no ne hyvät ominaisuudet ovat hävinneet ja muuttuneet negatiivisiksi

      Ratkaisu:

      Löysin nuoremman, normaalijärkisen ja ainakin toistaiseksi himokkaan, aion karata kuukauden päästä ulkomaille hänen kanssaan, jätän vaimon ja lapset tekstiviestillä

      • Anonyymi

        Ette taida päästä ulkomaille kun rajat on kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette taida päästä ulkomaille kun rajat on kiinni.

        Suomen kansalaisella on Perustuslain mukaan AINA oikeus lähteä Suomesta ja palata kotimaahan.
        Kannattaa ymmärtää, että Suomi ei (vielä) ole Neuvostoliiton tasolla.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kansalaisella on Perustuslain mukaan AINA oikeus lähteä Suomesta ja palata kotimaahan.
        Kannattaa ymmärtää, että Suomi ei (vielä) ole Neuvostoliiton tasolla.....

        Ainahan sitä voi lähteä Suomesta, mutta on eri asia pääseekö johonkin toiseen maahan sisään näin korona-aikana :). Voi olla että tulet takaisin leppäkeihäänä seuraavalla lennolla. Suomen Perustuslaki kun pätee vain Suomessa, ei sitä mikään muu maa noudata. Monissa maissa rajat on kiinni, ei niihin tuosta noin vain mennä asumaan eikä turistina vierailemaan jos sinulla ei ole kyseisen maan kansalaisuutta.

        Takaisin tuleminenkin on myös herrassa. Jenkeistä pistetään ulkomaalaiset, ihan sama minne he menevät kunhan eivät jää amerikkalaisten terveydenhuoltoa kuormittamaan, mutta monissa maissa rajat ovat kiinni eikä sieltä pääse pois vaikka haluaisi.
        On ulkonaliikkumiskieltoja tai -rajoituksia, saat kiertää vain lähikorttelin tms.


    • Anonyymi

      159cm 55kg ruskeat silmät ja pitkät tummat hiukset. Iloinen, positiivinen ja optimistinen luonne. Kurvikas ja tykkää paneskella.
      Ei nalkuta ja välillä otetaan yhdessä kännit.
      Menestyy töissä ja sosiaalinen.
      Huumorintajuinen ja rakastava. On minun oma vaimoni.
      Miinuksia en keksi. Olen siunattu ja rakastan vaimoani enemmän kuin muuta maailmassa.

      • Anonyymi

        Mutta silti roikut Suomi24:n Avioliittopalstalla.

        Mikä ei täsmää tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti roikut Suomi24:n Avioliittopalstalla.

        Mikä ei täsmää tässä?

        Myös minä olen onnellisesti naimisissa ja seuraan tätä palstaa - mikä tässä on ongelma tai ristiriita??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti roikut Suomi24:n Avioliittopalstalla.

        Mikä ei täsmää tässä?

        Käyn aina välillä katsomassa kuinka onnellisessa asemassa olenkaan moniin muihin nähden. Täällä on myös elämän varjopuoli ja negatiivisuus nähtävissä joka antaa itselleni voimaa olla puolisolleni parempi ihminen.
        Suosittelen sinulle myös seksi-osiota, sieltä olen saanut huikeita vinkkejä myös kammarin puolelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä olen onnellisesti naimisissa ja seuraan tätä palstaa - mikä tässä on ongelma tai ristiriita??!!

        Ei mikään. Ongelma on noitten omissa päissä. Ei ne pysty muuhun kuin tuohon ajatusmalliin. Siksi ne alunperin onkin täällä ja jaksaa ihmetellä muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti roikut Suomi24:n Avioliittopalstalla.

        Mikä ei täsmää tässä?

        Aha, hyvä tietää. Avioliittopalstoilla, tai yleensäkin keskustelupalstoilla, saa siis käydä vain naimattomat ja sellaiset joilla ei ole muuta elämää kuin Suomi24.


    • Anonyymi

      Puoiisoni on kiltti ja ymmärtäväinen, hellä ja osoittaa rakkauttaan monella tavoin. Hänessä on myös toinen ääripää eli äkkipikaisuus ja kertakaikkinen raivostuminen, onneksi erittäin harvoin mutta tuo piirre on olemassa.

      Hän on kätevä käsistään ja osaa periaatteessa korjata ja rakentaa mitä vain. Tässäkin on sitten sitä ei-niin-positiivista eli hän kyllä rakentelelee ja korjailee mutta ei niissä piroriteeteissa, mitkä minä haluaisin.; lattia saa olla naarmuinen ja se hiotaan kun hiotaa koska linnut tarvitsevat lisää pönttöjä -tyyliin.

      Hän pitää minua kauniina ja sanoo sen ja myös osoittaa - tämä piirre on säilytyt alusta asti.

      Hän on käytännön ihminen ja omaa hyvän maalaisjärjen eikä murehdi turhista.

    • Anonyymi

      20 vuoden liitto:
      Hyvät puolet miehessäni : uskollinen , siinäpä ne hyvät puolet.
      Huonot puolet: asperger , joka on lopulta syönyt iän karttuessa kaikki ne vähänkään hyvät puolet, joita joskus on ollut. Huomaa, että aspergeroireet pahenevat iän myötä. Kaikki hyvä jää piiloon.

      Ei oikein riitä.

    • Anonyymi

      Hyvä vaimo, täyttää odotukset ja tietyt tarpeet.

      • Anonyymi

        Samoin. Lisäyksenä vielä, sitkeä sydän josta syystä olen vielä hänen aviomies. Moni olis luovuttanut mun kanssa. Hän ei


    • Anonyymi

      Hyvät puolet, on rahaa ja mammonaa ja on avokätinen kova tekemään töitä.
      Huonot , tupakoi , kun korsteeni, ja kaljoittelee.
      No, toki minullakin on rahaa, mutta en tupakoi, enkä käytä alkoholia.

    • Anonyymi

      On hyvä demari, istuu kaupunginvaltuustossa. Oikeudenmukainen, ja huolehtiva.
      Huonot puolet mitä ne ovat?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      269
      2255
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1021
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      805
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      680
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      659
    Aihe